כן, יהיה מעניין לראות את המטבע
ואנחנו עוד לא יודעים מה בדיוק כתוב על המטבע, נכון? אם בערבית, לטינית או יוונית. אם כתוב בערבית, בשנה להג'רה שצויינה לקונסטנטינופוליס כבר מזמן לא קוראים כך. על מטבעות עות'מנים מהמאה ה-19 מזהב ("מג'ידות") לא מוטבע בכתב לטיני ככל הידוע לי. מצד שני, מאד יכול להיות שמדובר במטבע של הקיסרות ביזנטית ("בזאנט") מימי הביניים, אבל לא ידוע לי על מטבעות מהתקופה שהשנה הנוצרית מצויינת עליהם (למעט חריג אחד, מעט קדום יותר)! שנת 1277 לסה"נ נמצאת עדיין בתחום התקופה הצלבנית בא"י, הבזאנט היה מטבע עובר לסוחר ברוב שטחה של אירופה הנוצרית וגם בארץ. בכל מקרה, המטבעות הביזנטים מוטבעים ביוונית.