מחשב TOSHIBA A205-S4797

mokixxx

New member
מחשב TOSHIBA A205-S4797

לינק למפרט: http://www.costco.com/Browse/Product.aspx?Prodid=11222000&whse=BC&topnav=&browse=&lang=en-US אני סטודנט, ויש באפשרותי להביא את המחשב מארה"ב... מה דעתכם על המפרט ביחס למחיר? רוב העבודה שלי איתו תהיה למטרות לימודים/עבודה - פחות למשחקים... שנה טובה וחג שמח :)
 

Jan22

New member
כל נייד שתקנה בחו''ל יעלה בארץ יותר

בכמה יותר ? יכול להגיע ל40% בשקט. החומרה שבטושיבה מעל ומעבר לדרישות של תוכנות כתיבה (PP/WORD/IEׂ)וגלישה וכו' ,אבל המחיר שלו מצויין ומתחת ל4K אתה מביא מכונה עם T5300 / זיכרון 2G / כרטיס מסך GMA950 / הארדיסק 160G - בישראל לא תמצא מתנה כזו. אבל ,וזה אבל גדול ,אתה תצטרך לשלם עליו מיסים ברגע שהוא יגיע לישראל . איך לא תשלם ? תדאג לעשות אותו כמה שיותר ''ישראלי'' ,ושהוא כבר עבר שימוש בעבר.
 
למעלה