מחשב מחודש....

יאיר B

New member
יש סיכון מסויים בנושא.

מדובר במחשבים שחזרו מסיבה כלשהי לחברה, שופצו ונמכרים מחדש כמחודשים. הסיבות לתהחזרה מגוונות: הדגם לא מתאים ללקוח, המחשב שימש לתצוגה, המחשב התקלקל, הוחלף ללקוח וזה תוקן ונמכר כמחודש, בארה"ב יש תעשייה מפותחת מאוד למכשירים חשמליים כאלה בכלל והם נמכרים בחנויות יעודיות שמתמחות בסוג כזה של מכשירים. הבעיה עם המכשירים הללו היא שאתה לא יכול לדעת מה עבר עליהם. אומנם בדרך כלל יש אחריות עליהם - אבל זה סיכון שאתה לוקח. אתה יכול ליפול על מכשיר טוב שיעבוד הייטב ואפשר ליפול על מכשיר דפוק שירוץ למעבדה הרבה. לשיקולך.
 

ali052

New member
כל מילה שיאיר כתב בהודעה הנ``ל=אמת!

ויש להוסיף ש``האחריות`` שיבטיחו לך על המחודש זה לא בידיוק אחריות..
 

ali052

New member
לצערי: יש לי ניסיון עם הנושא הזה

בדיוק עכשיו ממש אני בדרך לחברה שמיתעסקת עם הנושא הזה.....לקבל מחשב אחרי תיקון של החלפת לוח M ממחשב ``מחודש``
 

eliel11

New member
עדיף לשים עוד 1000 שקל ולקנות חדש

2500 למחודש זה מופקע לגמרי והסיכון שתתקע עם חתול בשק פשוט לא שווה את זה. לא סתם הפורום הזה מדגיש כל כך את נושא האחריות. בגלל זה למשל לרוב ימליצו פה על דל, פשוט מאד כי הם מציעים 3 שנות אחריות אמינה. נייד זה לא נייח. החלפת לוח אם עולה כמו מחשב חדש ואם האחריות שווה לז_ן הלך עליך
 
למעלה