מחשב לנובו n200 האם יש אפשרות להגביר את הוליום של המחשב באיזו שהיא חומרה או תוכנה? תודה מראש
ו וישר אחורי New member 4/3/08 #1 מחשב לנובו n200 האם יש אפשרות להגביר את הוליום של המחשב באיזו שהיא חומרה או תוכנה? תודה מראש
ו וישר אחורי New member 4/3/08 #3 זה ברור לי שאלתי אם יש אפשרות בלי זה כי אין לי כוח לקחת איתי את הרמקולים לכל מקום. האם יש תוכנה שמגבירה את הווליום?
זה ברור לי שאלתי אם יש אפשרות בלי זה כי אין לי כוח לקחת איתי את הרמקולים לכל מקום. האם יש תוכנה שמגבירה את הווליום?