שלום , אני מתעניין לגבי דיגמי מחשב נייד. אני בכיוון של אפל, אני מוסיקאי ורוצה שמטרת המחשב העיקרית תיהיה מוסיקה, תוכנות , הקלטות ועוד. השאלה איזה תוכנות אפשר להפעיל באפל של מוסיקה. תודה על העזרה, יותם
בגדול הMACBOOK החדשים הם בעלי מעבדי אינטל כך שאפשר להתקין אליהם גם WINDOWS אם אתה ממש רוצה... אבל אז למה לשלם יותר על המק בוק מאשר על כל נייד ממוצע אחר? בגדול מה שחשוב לך זה הרבה זיכרון, דיסק קשיח כמה שיותר גדול {לדעתי לא פחות מ120G}, מעבד CPU חזק TURION X2/כור2דו יתרון... למרות שגם TURION או כור-דו יוכלו לתת מענה סביר. אין סיבה/הצדקה להשקיע בכ.מסך אם אתה לא עושה גם עבודות גרפיקת 3D למוזיקה... אם כן כדאי/רצוי לחשוב על כך מראש לא תוכל להחליף כ.מסך כשלב שני... מה כן אפשר כשלב שני? בדר"כ האפשרויות שידרוג מסתכמות בהגדלת זיכרון {עד 4G לפעמים רק עד 2G מומלץ לבדוק עד כמה תומך הלוח לפני הרכישה}.... והחלפת HDD {דיסק קשיח}... בקיצור אפשרויות השידרוג דיי מוגבלות בניידים. ושאלה מעוד חשובה... יש באמת צורך בניידות? אם לא שולחני למשימה יהיה הרבה יותר זול/חזק.