oOoMoRioOo
New member
מחשב חדש../images/Emo13.gif
הגיע לי המחשב החדש ואין לי מושג איך משתמשים בו בניגוד למחשב רגיל.. ווינדוס ויסטה באמת גרוע אגב, יש לי מצלמה מובנית, אני אומרה להתקין אותה? איך משתמשים בזה?
הגיע לי המחשב החדש ואין לי מושג איך משתמשים בו בניגוד למחשב רגיל.. ווינדוס ויסטה באמת גרוע אגב, יש לי מצלמה מובנית, אני אומרה להתקין אותה? איך משתמשים בזה?