מחשבות
אני הנני החרדי כמעט היחיד במקום העבודה שלי. אני נמצא רוב הזמן עם ציבור חילוני שבעגה שלנו נקרא `ציבור זול`.. לא יכול להרחיב יותר מדי בענין. כמו``כ מועסקים שם גם ציבור ערבי.. כך שמדי פעם מתנהל לו דו שיח על הדתות למיניהם ועל המקור. זה קצת הרחיב לי אופקים וידע. עכ``פ יותר ויותר אני נתקל במשפט `אתם הם אלו שמשניאים את הדת על כולם`.. ודוגמאות אני מקבל למכביר על רבנים שהכל אצלם זה `ביזנס`. אני מדגיש שלא כולם יש גם כבכל ציבור אחר ישרי דרך אבל השורה התחתונה היא ש`אתם משניאים את הדת על הציבור`... ומזה כואב הלב לשמוע את זה מחברה יעני `מתחזקים` וכאלה.. איך אמר לי אחד החבר`ה. אני כבר שנתיים לא נוסע בשבת אבל אתם פשוט גורמים לי לחשוב על זה פעם נוספת... מהם התובנות שלכם בענין?
אני הנני החרדי כמעט היחיד במקום העבודה שלי. אני נמצא רוב הזמן עם ציבור חילוני שבעגה שלנו נקרא `ציבור זול`.. לא יכול להרחיב יותר מדי בענין. כמו``כ מועסקים שם גם ציבור ערבי.. כך שמדי פעם מתנהל לו דו שיח על הדתות למיניהם ועל המקור. זה קצת הרחיב לי אופקים וידע. עכ``פ יותר ויותר אני נתקל במשפט `אתם הם אלו שמשניאים את הדת על כולם`.. ודוגמאות אני מקבל למכביר על רבנים שהכל אצלם זה `ביזנס`. אני מדגיש שלא כולם יש גם כבכל ציבור אחר ישרי דרך אבל השורה התחתונה היא ש`אתם משניאים את הדת על הציבור`... ומזה כואב הלב לשמוע את זה מחברה יעני `מתחזקים` וכאלה.. איך אמר לי אחד החבר`ה. אני כבר שנתיים לא נוסע בשבת אבל אתם פשוט גורמים לי לחשוב על זה פעם נוספת... מהם התובנות שלכם בענין?