מחשבות על ילדים

mesty

New member
מחשבות על ילדים

שלום לכולם, אני בת 33 רווקה בלי זוגיות האופק. לאחר סיום התואר הראשון. הזמן הפנוי הביא אותי לגלות שהזמן הפנוי שעומד לרשותי מביא איתו מחשבות על ילדים. אני מכירה את האפשרויות שעומדות לפני הורות אחרת, בנק הזרע, עם חבר טוב.... כל אלה טובים ויפים. רציתי לשמוע על הקשיים האמתיים שיעמדו לפני. נכון להיום אין לי יכולת כלכלית להחזיק דירה לבד ואני גרה עם שותף. אני מבינה שיש מקום לפיך לרדת מהרעיון. אבל הרעיון של לוותר קשה - אני מוצאת את עצמי בוכה. ולא באמת מסוגלת לחשוב לוותר על הרעיון. אשמח לתגובות מכל קשת האפשרויות
 
ערב טוב ורוצה לומר לך את דעתי האישית

אני אילנה,,בת 45 אם יחידנית לשני בנים (הבן הצעיר ממש לא היה מתוכנן והוא בן 4.5 דובשן), החזרת אותי אחורה כשבגיל 33 ילדתי את בני ניתאי שהוא היום בן 12, החלטה לא פשוטה כלל,חשבתי על זה עוד כשהייתי בת 25 וידעתי שזה מה שיקרה לו לא אנשא,,בדיעבד זה גיל צעיר מידי אבל ברור שלא מתחרטת ולא על זה אני רוצה להגיב, תראי,,זה לא פשוט בכלל לעבור כל שנתיים דירה עם תינוק,,ולבד, ללא תמיכה כלכלית,,דירה ובטחון,,לדעתי לחכות עם הנושא, את עדין צעירה וילד זה מחוייבות לכל החיים,,תוך וויתור עצום ועוד, אושר אין ספק אבל עם אושר לא קונים במכולת, לא כל אישה יכולה לגדל לבד,להתמודד והלאה,,מציעה לחשוב טוב טוב לפחות עד שתתחזקי כלכלית ודירה,(למרות שגם אני גרתי בשכירות אבל זה ממש לא פשוט)היום אני בדירה שלי של משרד השיכון בצפון, יש לך משפחה תומכת? מבינה את תחושתך ומזדהה אבל,,,,ילד לא עושים ויהי מה,, מקווה שהבנת את דרך חשיבתי ומאחלת בהצלחה בכל מה שתבחרי,
אילנה,
 

toxic6

New member
היי...

אני בת 27 עוד מעט והבן שלי בן שנה וחצי,אין לך מושג איזה אושר זה,איזה כייף! לי יש משפחה תומכת שאני נעזרת בה הרבה,אבל בסופו של דבר מסתדרים.. אם את לא חושבת שתתחתני בזמן הקרוב,ואת כן רוצה להביא ילד לעולם,לפי דעתי תעשי את זה. הקב"ה עוזר לכולם.
 

mesty

New member
תודה - אני חושבת שאני אתחיל בלחפש דירה

הימים לא נעשים קלים יותר - אני מוצאת את עצמי בוכה. דיי דומה לאותו יום (ושבועות) שחזרתי מדייט והחלטתי שנמאס לי לחפש. ושהמשמעות לוותר על זוגיות - מה שהוביל לעליה במשקל - כי אכלתי והאכלתי את עצמי. אני חושבת שמציאת הסיבה לריקנות עוזרת לי להפסיק לחפש אוכל. - לפחות זה. בשלב זה החלטתי להתחיל לחפש דירה לקניה - ככה לפחות אבסס את עצמי מבחינת מקום מגורים (ההורים גם ככה לוחצים על שאקנה) המקביל חיסכון לטיול (ארוך - אחרון עד להודעה הבאה) וחיפוש עבודה אחרת - כזו שיש בה לאן להתקדם. בינתיים אני לא יודעת רגשית איך להתמודד אני מקווה שהבכי יפסיק מתי שהוא עד למשבר הבה.
 

saritamedi

New member
לא לוותר על הרעיון לילד

אני הריתי באמצעות שותף להורות. יש אנשים שהלך להם מצוין עם אופציה זו. ויש שהתגלו אצלן בעיות.כמו אצלי. בכל אופן..יש אופציות רבות. בהצלחה!
 
ברוכה הבאה ../images/Emo20.gif

אני לא אתעכב על גיל או מצבך האישי. כי לדעתי מכתיבתך הצורך לילד נולד מהבדידות שלך והעצב ולא מהקצון האבסולוטי להיות אמא. זה לא דבר נכון. ילד הוא דבר מדהים. אבל גם תובעני. זה דורש תמרון בשעות עבודה. מקום משלו והשקעה כספית בגידול שלו. עלויות של גנים ומטפלות. יציאות בערב ובילויים דורשים בייביסיטרים. וכו' והכי חשוב - ילד הוא לא מוצא מהבדידות. לפעמים, ילד אפילו מדגיש את הבדידות. בעיקר כשהרגעים השוחקים והקשים נופלים על האמא. מקווה שתחליטי נכון ןמהמקום הנכון.
 

mesty

New member
מענה

אנשים יקרים. רובכם בחרתם להתייחס לנושא הכספי. ולדברים הנוספים להתנהלות יום יומית עם ילד. כל אלה ידועים וברורים לי.- זו הסיבה לכך שאני לא מתכוונת לעשות ילד. - אז אל דאגה יכול להיות שאני מדברת מבדידות - למרות שיש לי חברים טובים בכל רגע. אני לא יודעת לומר בדיוק. דיי התיאשתי מלחפש זוגיות. - בעצם התיאשתי!! ואולי זה מה שקשה לי. כי אני לא יביא ילד לבד והמשמעות של אי זוגיות היא לוותר על ילד.
 
אבל זה בדיוק העניין יקירה

בעולם שלנו, חוסר בן זוג הוא לא בהכרח סיבה לחוסר ילדים. יש מספיק אמצעים ואופציות להבאת ילדים גם ללא בן זוג. ושוב את מדגישה שנמאס לך מדייטים ואת בודדה וכו'... האמיני לי מניסיון אישי, ילד הוא לא הפיתרון. וכשאני אומרת בודדה לא התכוונתי ל"לבד". אלא, בודדה, יחידה במערכת המשפחתית האישית שאת רוצה ליצור. כשהילד יבכה בגלל גזים ולא יישן כל הלילה מבטיחה לך שלא הרבה (אםבכלל) מחברייך יבואו לעזור לך. וכשתצטרכי לשלם למטפלת/גן כ-2000 ש"ח לחודש כדי שאת תוכלי לעבוד אף חברה לא תבוא ותעזור לך בכך. וכשאת תרצי לישון שעה שעתיים בשישי בבוקר ו בצהריים והילד לא יירדם אף חבר לא יהיה כדי לעזור. ואני לא מדברת על חד פעמי פה ושם. אלא על מצב קבוע. אני בטוחה שיש חבריטובים שעוזרים מדי פעם אבל להם יש חיים משלהםן ומשפחות משלהם. את צריכה לצאת מתוך נקודת הנחה שאת לבד. אני אמנם הבאתי את ביתי בזוגיות, אבל מהר מאוד בשלבי ההריון הבנתי שהזוגיות הזו לא תחזיק מעמד. למזלי גם אני וגם הוא רצינו את הילדה. אבל אני לא מקבלת תמיכה כלכלית ממנו או עזרה. כשאני חולה אני מטפלת בעצמי ובילדה. וכשהילדה חולה אני לבד לוקחת ימי חופש מהעבודה. רצה לרופאים, לא ישנה לילות, מחבקת ומנחמת אותה כשכואב לה. אין עזרה. אני השלמתי עם זה וקיבלתיאת זה. אבל יש הרבה רגים שבהם קשה לי מאוד. את עוד צעירה והסיכוי למצוא אהבה וזוגיות עדיין לפנייך, תחכיעוד קצת עם הרצון הזה. תכיני לך קרקע טובה, עבודה עם רווח טוב. שעות נוחות. ביסוס במקום העבודה שכשתרצי לצאת מוקדם לילד או להישאר בבית כי הוא חולה יכירו אותך ויבינו אותך. בהצלחה וד"א - אף אחת מאיתנו לא נתנה לך עצות מרוע או מכוונה רעה. כולנו חוות כל יום את הקשיים והחיים העצמאיים ללא עזרת בן זוג ולכן מייעצות לך מניסיוננו. זה אושר ענק. אבל הקושי הוא ענק לא פחות. הפחד הוא ענק. וכל אחת מאיתנו הייתה שמחה לעזרה.
 

רוד9

New member
אבל זה מה שיקרה

כל מילה שכתבת נכונה, אם כל התמיכה שיש לבסוף בשורה התחתונה את לבד ,וצרכה להתמודד לבד. לכן יש לשקול זאת במיוחד אם את עדין צעירה יחסית, אך אין צורך לחשוש ,והענין של למצוא מקום עבודה טוב הוא החשוב ביותר ראשית כלכלית ושנית באמת להתברג ואז מנסיון אישי התמיכה וההתחשבות היא גדולה וטובה.
 

mesty

New member
תגובתי

חברים/רות - תודה! אני מאוד שמחה לדעת שאכפת לכם - מחמם את הלב. אני לא כל כך צעירה (33) ואין לי כוונה להביא ילד לבד. אני כן מחכה להתבסס כלכלית ולקנות דירה. הדברים נאמרו ממקום טעון רגשית לכך שזה מה שחסר לי למרות שבדידות היא אופציה שלא חשבתי עליה. לאלו מכם שדואגות - שאביא ילד לפני שהסתדר - אל דאגה - בני הזוג הלא רשמיים שלי מודעים לכך שאני רוצה ילדים. ואין לי שם כוונה לעשות להם "קטע" (להיכנס להריון "בלי כוונה") תודה על העצות - הן עזרו לי. השאלה שעולה עכשיו איך מתמודדים ביום יום אם הבדידות - אני מודע זה משגע אותי איך אני יכולה להרגיש בודד כשכל יום אני נפגשת אם חברים או מעסיקה את עצמי. יש לי אם מי לבד - בכל רגע. והחברים שיש לי הם באמת משהו מיוחד. המשך יום טוב
 

sarin42

New member
בתור חד הורית זכאית

השתתפות בשכר דירה הבטחת הכנסה מותנה מבחן הכנסה וגרה לבד בלי בן זוג
 
למעלה