מחר הסינגל של רן יוצא

אממ אני חושב שעילי בוטנר הוא היוצר,

לא יותר הגיוני פשוט שזה עליו ולא על רן? הוא כותב לרן, לא עליו.
 

Roni My Star1

New member
../images/Emo221.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

והשיר עצמו,דיכאון כזה. אני לא חובבת שירי דיכאון,כן יש כאלה נחמדים,אבל זה...בלעע
.
 

LAE

New member
פיספסתם בענק

השיר רחוק מלהיות שיר דיכאון. אז מה אם המוזיקה שלו לא קיצבית? זה לא הופך אותו לדכאון. המילים אופטימיות. השיר מקסים. מי שחושב אחרת ולא התחבר לשיר - זכותו. פשוט ביזיון שיש אנשים שבשם האנונימיות מרשים לעצמם להיות בוטים ונבזיים בתגובותיהם. לצורך העניין ממש לא משנה אם מדובר ברן, נינט, אביב גפן וכל אדם אחר. מדובר באנשים שעושים משהו מכל הלב. האם הייתם אומרים את אותם הדברים בדיוק בפניהם של האנשים עליהם אתם מדברים? תתבגרו!
 
אנחנו דיי מבוגרים כדי להביע דיעה .. לשאלתך,כן

אם הייתי רואה את רן, הייתי אומר לו הרבה דברים ולדעתי זה יכל רק לעזור לו להתקדם לקהל נרחב יותר ולא רק ילדות בנות 6-12 ולתת לו כמה טיפים שיוכלו לעזור. נכון אני לא מבין גדול, אבל במקרה שלו כל טיפ יכול לעזור. אני חושב שהיחידה שצריכה להתבגר זו את כי את לא מקבלת דיעה ששונה משלך.
 

LAE

New member
סחתיין על היהירות

אתה מודה שאתה לא מבין גדול אבל מתנדב לתת לו כמה טיפים משום שלדברייך "כל טיפ יכול לעזור". אין לי בעיה לקבל דעות שונות. יש לי בעיה עם אנשים קטנים (לא הכוונה לצעירים בהכרח) שפותחים פה גדול.
 
לא פתחתי שום פה, אמרתי פה כל הזמן את דעתי .

ולרן יש לי הרבה מה להגיד על הדרך שלו ואת לא מכירה אותי, אז אל תקראי לי איש קטן, ואני לא יהיר. אמרת שלאף אחד לא יהיה אומץ לומר לו בפנים. אבל פסדר, את רק מוכיחה לי כרגע כל מה שאני חושב.. (תיקון : יודע..)
 
ובנוסף:

למה שלא יהיה לי אומץ להגיד לו מה שאני חושב עליו בפנים? מה הוא קדוש? מה אני צריך לסגוד לו?! או שכחתי שאני מדבר על המלך רן דנקר.. סליחה פעם הבאה אניח תפילין וארשום בס"ד לפני שאזכיר את שמו לשווא. יש לי השכלה מוסיקלית אמנם לא גבוהה אבל קצת גבוהה מלכל אדם רגיל ואני יכול לומר הרבה. בעיקר על הדרך שלו. וכל המילים שלך רק חיזקו את כל מה שטענתי פה כל השירשור וכל מה שחשבתי בכללי בנושא תמיד..
 

ממללייי

New member
התגובה שלי לשיר

אני חושבת שזה שיר מדהים...הוא קליל ופשוט. אני מכבדת את כל התגובות אבל אני חושבת שזה מגעיל לכתוב שהשיר משעמם והמילים תפוקות זה לא יפה,אחרי כל העבודה הקשה של הבנדם הזה...שעשה גם טלנובלה, גם קמפיין וגם סרט ביחד והוא עוד הספיק לעשות דיסק...על זה מגיע לו את כל הכפיים שאפשררר.אני לא מכירה הרבה כאלה שהם גם שחקנים,זמרים ודוגמנים ביחד. ואני בטוחה שאחרי שתרגעו ויצא לזה קליפ אתם תורידו אותו ל אמפי שלכם ותזמזמו אותו בלי סוף...
 
/tapuzforum/images/emo45.gif את מזה צודקת

אני מסכימה איתך בכול. השיר הוא ממש יפה...וזה בכלל לא קשור לזה שאני מעריצה אותו כי אני מעריצה גם אחרים כמו נינט ואני מודה שלדיסק שלה בכלל לא התחברתי. זה שיר מדהים ועילי הוא פשוט מלך, אני בטוחה שהאלבום מושלם וזה הרבה בזכותו!
 

2 ו 2 ו נ ת

New member
ח!צפה ../images/Emo3.gif

הדיסק של רן נקר לא יגיע אפילו לרבע מהדיסק של נינטטט
 

2 ו 2 ו נ ת

New member
אני קנאיתת ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

חומד זה שאת מעריצה אותו את עדיין צריכה להבין: רן דנקר רק שחקן ( וגם את זה הוא לא עושה טוב) והוא בחיים לא יהיה זמר לא היה לו ואין לו ולא יהיה לו את הקריטריונים הנחוצים בשביל להיות זמר.. אולי את לא מבינה את זה כי את עוד אחת מהמעריצות האלה שעוד חודש הם יואהבו מישו אחר.. זה לא מופה רק אלייך זה מופנה לכל המעריצות המזויפות האלה
 
תרגיעי ומהררר!!

אני לא אסכים לעולם שיקראו לי מעריצה מזויפת
אני מעריצה אותו כבר איזה 3 שנים בלי הפסקה!!
[לא שאני כל כך גאה בזה
] ליתר דיוק את אולי עוד אחת מהמעריצות המזויפות של נינט הפרחה הזאת!!
פאקצהה....
 

2 ו 2 ו נ ת

New member
תראי אני לא רוצה לריב איתך..

אבל אמרתי את מה שאני חושבת ועם כבר מדברים על פקאצות כאן אז אני לא בטוחה שכדי שתגידי לי לפני שאת מסתכלת עלייך חומד.. ואני לאא מעריצה אותה אני פשוט מודעת לכישרונות שלהה כן אני מודה היא מדהימה אבל אני לא מערייצה אותה
 
למעלה