מחפש תשובה...

shysas

New member
מחפש תשובה...

שלום היה לי פעם דיסק של X-WAVE או X-DREAM אני לא בדיוק זוכר אבל זה היה של מיקו הראל מישהו מכיר את הדיסק המדובר העטיפה לבנה עם קישקושים חללים של קצת אדום וקצת צהוב משהו כזה ורשום XWAVE או XDREAM בכל מקרה אם מישהו מכיר אז השאלה שלי היא קודם כל איך קוראים לדיסק המצויין הזה ויש שם טראק שבו יש מישהו שצועק ''GO GET MY GODDAMN BOOK ...GET THE BOOK GET THE BOOK '' {בפייד אאוט בערך באמצע הרצועה} אני כבר קרוב לשנתיים מחפש את זה מי שיוכל לענות מוסיף קרדיט לקארמה שלו תודה מראש שי בום עליכם
 

shysas

New member
אחי תודה אבל...

זה הדיסק השני אחי יש לי אותו אני מחפש את הראשון אני לא יודע עם מי הוא עשה אותו יחד וגם לא מצאתי אותו בלינק ששלחת יש לך מושג לגבי דיסקים יותר ישנים שלו {אחרי קליפורניה סן שיין} בום
 

shysas

New member
תודה תודה

אחי נראה לי שמצאתי את מה שאני מחפש זה דיסק שלו יחד עם דינאמיק ויש שם GMS SKAZI וגם CALIFORNIA SUNSHINE תודה אחי שנה טובה בום עלייך
 
למעלה