מחפש קלטות שמע/וידאו של ליבוביץ´

יואש

New member
מחפש קלטות שמע/וידאו של ליבוביץ´

בבקשה!! אני מעוניין לרכוש(או אולי לקבל...)קלטות וידאו או קסטות -טייפ של ישעיהו ליבוביץ. כל מי שמוכן לעזור לי אנא שיכתוב לי אי-מייל:תודה רבה רבה !! [email protected]
 
לא פיספסנו את הודעתך בפעם הקודמת

אף אחד כנראה לא יכול לעזור לך... עד עכשיו אף אחד לא העיד על עצמו שהוא אפילו נכח באחת מהרצאותיו של ליבוביץ. אנחנו ברובנו הדור הצעיר שהתרשם מאוד מספריו ומהלהט הטבוע גם בהם. ואם בכל זאת מישהו משיג קלטות, שינסה ´לתרגם´ אותן לפורמט דיגיטלי כך שכולנו נוכל להנות מהן.
 

יחיאב

New member
העמותה למחשבה וביקורת

"עד היום עסקה ופעלה העמותה בנושאים הבאים: ארגון יום עיון, ספר בעריכת אבי שגיא ותיעוד טלוויזיוני ע"י יוסי אבישר של ימי העיון ושל דיונים וויכוחים בנושאים שונים עם פרופ´ ליבוביץ בביתו" נדמה לי שיוסי אבישר הגיע לפורום, וזו ההזדמנות לשאול האם עדיין יש ברשותו תיעודים טלוויזיונים שונים, ואם ישנם- נדמה לי כי מן הראוי שיהיו כאלו גם באתר, כך שכל מאן דבעי יוכל להוריד ולצפות. אגב, למי שתוהה, העמותה כבר מזמן נסגרה.
 
תיעוד של ליבוביץ

אבן, יש בידי הרבה חומר מצולם של ישעיהו ליבוביץ במפגשיו השונים עם ברי שיח ובני פלוגתא. החומר הזה בוכה לצאת לאור מזה כמה שנים. ניסיתי לעניין בחומר שלפי עניות דעתי רבים מחכמי ישראל של היום משתתפים בו כמה תחנות טלויזיה בישראל אך הם השיבו פני ריקם למרות שסדרה אחרת שעשיתי ב"שמונה אוקטבות" השיחות בין ישעיהו ליבוביץ לאב מרסל דיבואה בהנחיית הגברת יונה הדרי שודרה כבר בכל העולם. שם הזכויות הם של האוניברסיטה הפתוחה. כאשר נסגרה העמותה העברנו את העתקי הקלטות שהיו בידי העמותה לידי מרכז יעקב הרצוג הזכויות שלי נשארו בידי ומרכז יעקב הרצוג האמין שיוכל לקבל תקציב להפקה של החומר. בעזרת מענק שקיבלו לאחרונה ממשרד המדע (מענק מגוחך לכל הדעות) יאפשר לנו לתמלל את החומר כשלב ביניים לקראת העריכה. אם למישהו יש רעיון על מממן שיסכים לממן את עריכת החומר נוכל לפרסם פנינה אינטלקטואלית ממדרגה ראשונה. חלק מהחומר נמצא בספרו של אבי שגיא. אבל כמו שכל מי ששמע את ליבוביץ יודע יש הבדל בין לראות אותו מדבר לבין לקרוא את דבריו. זהו. החומר הגולמי חייב לעבור עריכה . יש בו הרצאות שניתנו בכנס הראשון של העמותה ובכנס השני ויש בו מפגשים של ליבוביץ עם הדוברים עצמם. אשמח לקבל הצעות מחברי הפורום.
 

יחיאב

New member
אולי תוכל להיעזר בחברי הפורום

שיהיו מעוניינים להתנדב לפעילות זו. אני מאמין שיש כמה שיוכלו להקדיש מזמנם לעשייה הכרחית ומבורכת זו. עד אז, אני חושב שאפשר להעלות קטע וידאו קטן לאתר, נדמה לי שיש בין הגולשים שאפילו לא מכירים/זוכרים את ליבוביץ-האיש שמול המצלמה (עם האצבע המונפת מעלה תדיר). אני לכשעצמי (כיום בן 26) זוכר את הופעותיו בפופוליטיקה ו"מפגשי בראשית", אך זוכר גם את הדעה השלילית עליו המקובלני מבית אבא: זקן נרגן, שמאלן!, אדם שמרוב גאונותו התחרפן לו המוח, ועוד... כך שמובן שלא הפנמתי כלל את דבריו וזעקותיו (הגם שלא הבנתים). יש לי עוד הצעה: אני מוכן לארח בביתי לאיזה ערב כאלו שרוצים לראות את ליבוביץ ב"הופעה חיה", אם יימצא מי שיביא את קלטות הווידאו.
 

אלול

New member
בקשר להצעה האחרונה

זה על דעת אשתך או שזה בעסקת חבילה: היא בוחרת שם לתינוק ואתה מזמין כל שבוע את חברי הפורום לישיבת קבינט.
(לקפה אין אייקון מתאים)
 

אלול

New member
יש אפשרות לערוך מפגש

של חברי הפורום לצפות בחומר , גם אם הוא לא ערוך??? לחלופין-חומר שכבר נמצא על קלטות וידאו?!?!?!?
 
דוגמא חייה

אני מוכן לתרום לצפיה קטע ערוך חלק קצרצר מדיון בין אסא כשר לליבוביץ בנושא המוות אומנם אני במאי סרטים אבל אין לי מושג בהעברת החומר לאינטרנט אודה לכם באם איש טכני יסביר לי כיצד להעביר קטע מ VHS או BETA לאתר שלכם וזה מתוך מחווה שלי לאוהביו ולומדיו
 

יחיאב

New member
תודה על נכונותך,

אני מקווה שיש מישהו בין חברי הפורום שיודע איך עושים זאת ויש לו הציוד המתאים. מקסימום, זה אמור לעלות משהו כמו 250 שקל (ראה כאן) אני מוכן לקחת על עצמי חלק מהסכום (ולמען האמת, אם אהיה לבד- גם את כולו) אגב, בן כמה דקות אותו קטע? (זו שאלה די עקרונית בעולם האינטרנט)
 
זה ארך מידי לאינטרנט

בדקתי את הנושא וזה די בעייתי להעביר את החומר לאינטורנט נחשוב על משהו אחר יוסי
 
אולי אפשר לבקש מערוץ טלוויזיה

כלשהוא שישדר את הקלטות (או קלטת נבחרת) מאוחר בלילה? אלא אם כן השידור עצמו עולה כסף, איני רואה סיבה שלא נתכנס אל מול הטלוויזיה באחת או שתיים בלילה ונצפה בשידורים המחתרתיים
או שנקליט
 
קלטת שמע יותר שימושית ../images/Emo70.gif

אני מוצא שקלטת שמע (אודיו), שניתן להאזין לה בפקקים, יותר שימושית מקלטת חוזי. ייתכן שגם יותר זול ופשוט להפיק ולשווק קלטות כאלה, ואפילו להרוויח עליהן.
 
גם אני רוצה

חבר´ה מה נסגר??? אני גם רוצה לשמוע או לראות שיעורים של ליבוביץ, אז מי יכול לעזור ולארגן משהו?
 
למעלה