הנה העוגה - עוגת קינמון ואפרסקים
זה מה שמצאתי בפורום אוכל של YNET נושא : עוגת קינמון ואפרסקים תאריך : 17/11/02 11:40 מחבר/ת : droli רכיבים: 285 גרם קמח תופח חצי ליטר שמנת מתוקה 4 ביצים מספר 3 50 גרם קינמון 50 גרם סוכר דמררה / חום 1 קופסא אפרסקים משומרים 330 גרם סוכר אופן הכנה: 1. מערבבים את הקינמון והסוכר ומניחים בצד-בגיטרה 2. את האפרסקים חותכים לקוביות ומניחים בצד 3. מערבבים בקערת מיקסר עם גיטרה -שמנת, ביצים וסוכר כארבע דקות. 4. מנפים את הקמח ומוסיפים למסה בהדרגה כדי שלא יווצרו גושים. 5. מוזגים חצי מכמות המסה על תבנית מרופדת או משומנת, מפזרים את האפרסקים ובוזקים מהקינמון והסוכר. 6. את שאר המסה שופכים מעל ומפזרים מעט סוכר וקינמון 7. אופים בתנור בחום של 150 מעלות למשך כשעה. הערות: לרפד בנייר אפייה בקרקעית העוגה אם משתמשים בתבנית לא קפיצית. אפשר להחליף בפרי אחר, או להשתמש בפרי טרי מקור המתכון: ערן שורצברד - בישולים בדיוק היום מצאתי אותה כי אני מתכוונת להכין אותה בפעם הראשונה.