מחפשת מטבע....

tootbanana

New member
מחפשת מטבע....

היי
מישהו יכול להגיד לי איפה אני יכולה למצוא חנות לאספנים שמוכרת בולים ומטבעות, או אספנים אם מטבעות ישנים או סדרות של בולים? לאחרונה החלטתי להשקיע יותר באוסף הבולים שלי, שבו נמצאים רק (מספר עלוב במיוחד, יחסית לאספני בולים בפורום) 150 בולים שונים. אז אם אספן מתאים רוצה ליצור קשר: [email protected] או דרך הפורום של המגזין הוירטואלי ישראל בשטח (אותו אני מנהלת): ilb.coo.co.il
 
מכיוון שהחסרת כמה שעורים...

אעדכן אותך: מרכז הבולים, אלנבי 94 תל אביב, במרתף, נותן הנחות לחברי הפורום שלנו. לא צריך תעודה מזהה, רק להגיד "שלום, קוראים לי תותי ואני מהפורום בתפוז". דורון ומייק, האנשים מאחורי הדלפק, ישמחו לעזור לך להגדיל את שני האוספים. ולפני שתוציאי כסף על בולים (במטבעות איני מבין, אז אני משאיר את העניין לחברים האחרים כאן), ספרי לי: מה את אוספת? מה חסר לך? האם את מרכזת עניין בתחום מסויים בבולים?
 

tootbanana

New member
כעיקרון...

חשבתי עוד פעם על זה... ואם כבר אוסף המטבעות הרבה יותר גדול ומפותח, אני אמשיך איתו. יש לי מטבעות ישנים וחדשים מקוריאה, ארה"ב, אנגליה, צרפת, איטליה, ישראל ומקניה שבאפריקה. אני מתמקדת עכשיו בעיקר במזרח הרחוק, ואני חושבת שמסין יש לי מישהו שיוכל להביא לי מטבעות בקרוב. אני חושבת שאני אתמקד עכשיו במטבעות ישנים מדרום אמריקה והמזרח. הודו, יפן ומונגוליה. חסכתי לאחרונה סכום לא רע, ואני חושבת שאני אשקיע את רובו באוסף. הרי כל אספן, לדעתי, צריך להשקיע הרבה באוסף שלו. לא?
 

tootbanana

New member
ודרך אגב...

אני מחפשת גם מטבעות ממצרים ומפולין, למי שיש. אני לא מחפשת ישנים מאוד, אלא ישנים מסביבות שנות השישים - שבעים ככה... למישהו יש? אני יכולה להחליף במטבעות מקוריאה, בולים למיניהם מארצות שונות... כל מי שמעוניין, נא ליצור איתי קשר במסרים
 

tootbanana

New member
ונ.ב.

אני מחפשת גם מטבעות ממצרים, למי שיש. אני לא מחפשת ישנים מאוד, אלא ישנים מסביבות שנות השישים - שבעים ככה... למישהו יש? אני יכולה להחליף במטבעות מקוריאה, בולים למיניהם מארצות שונות... כל מי שמעוניין, נא ליצור איתי קשר במסרים
 
למעלה