מחפשים המלצה למסעדה

ע זי

New member
wow, פשוט wow ../images/Emo70.gif

המרחק בין מחלף השלום לשמשוני הוא פלוס מינוס 40 ק"מ. חישוב פשוט מראה שאת ה"שיא" השגת תוך נסיעה במהירות ממוצעת של כ-140 קמ"ש !! זה כולל את הרמזורים וגם התעקבות אחרי נהגים 'מרגיזים' שנוסעים ב-130 קמ"ש בנתיב השמאלי (ואני מאוד מאוד מקווה שלא כולל את קטע הנסיעה בתוך מודיעין !!!) האם שתי בנותיכם האהובות גם זכו לחוות את השיא הנ"ל ?? או שזה מסוכן להן ?? תרשה לי לאחל לעצמי (לעצמי, לא לך) כמה איחולים לשנה החדשה: - שלא אמצא על הכביש כשאתה נוהג בקירבתי - כנ"ל לגבי אשתי - שבנותי לא תחצנה כבישים כשאתה נוהג באזור - ועוד אחד קצת פחות אגואיסטי ולטובת הכלל - שכן יתפסו אותך, ומהר!
 

nevophir

New member
עזי אני אוהב אותך ולא התכוונתי

להרשימך או להרגיזך.אנא מחל לי ואל תכעס עלי ותסלח לי ואני מבטיח שאתנהג יפה בעתיד ואנהג לפחות כמוך
 

ע זי

New member
לא ממש הבנתי את המסר, אבל...

קל מאוד להוציא אותי מהכלים בנושא נהיגה ובטיחות בכביש. וההתפארות שלך עשתה את זה בקלות.. ו... מצטער אם נשמעתי גס רוח.. זה לא אני, זה מיסטר הייד..
 
אני ממש מקווה שלא היית רציני...

אני לא מאמינה שלא תפסו אותך עד עכשיו
כשבעלי מתחיל להתפרע {וזה אומר לנסוע על 120 } אני אומרת לו שהלוואי שתעצור אותו עכשיו ניידת. כנראה שרק שפוגעים לך בכיס זה עוזר
תרשה לי לומר לך שאתה לא נורמלי...איך אישתך נוסעת לידך
אני היית מתה רק מהפחד
עוד לפני התאונה הצפויה...
 

nevophir

New member
..תראי מילקשייק..

זה הכל יחסי וחוצמזה היא ישנה ...תראו איך יואב סיבך אותי...כולה בדקתי פעם אחת בכביש 6 את מגבלות הרכב ואת מוגבלותי השכלית וכולה פעמיים שלוש חזרתי בנסיעה מהירה הביתה מתל אביב (130-140 כבר אמרתם...))וכבר אתם לא רוצים להיות בסביבתי,מאחלים לי איחולים משונים,מנסים לחנך אותי ולערב את משפחתי ואת הבנות המקסימות שלי שישנו באותן הזדמנויות שנת ישרים. אני לא מתפרע!! לא עצרו אותי מעולם על מהירות (למעט מקרי מהירות מטופשים בכביש הערבה על 109-112 ונקנסתי בכמה מאות שקלים ולא יותר מכך) ואני מציע לכולם להירגע ולא להשתלח בי כי אף אחד מכם ויכולה אולי מילקשייק להעיד לא יכול להסביר לי ולהטיף לי על חשיבות החיים ומשמעות המילה מוות. דרך אגב לא נעלבתי...זה בסדר
 
ליד קלע דוד, בהמשך הדרך, יש את

מצפה משואה, ששם הם מגישים אוכל מעולה, במצפה באמצע היעד. חגיגה לילדים ולמבוגרים. חגגנו שם יומולדת 40 לגיסי וכל הנוכחים נהנו מאוד.
 
למעלה