מחזק בתור בסיס

jen711

New member
מחזק בתור בסיס

לפי המלצה של מישהי מפה קניתי את המחזק של תפוח שממש הורס לי את הציפורניים. למישהי יש המלצה על מחזק שאני יכולה להישתמש בו בתור בסיס? אני מוכנה לקנות באינטרנט
 

bluestvixen

New member
יש ל ESSIE את ה-3 way glaze

שאמור לתפקד כבסיס, מחזק וטופ. אני לא יודעת איך הוא בתור מחזק אבל בתור בסיס וטופ הוא אחלה לגמרי.
 

jen711

New member
יש המלצה איפה לקנות אותו?

באיביי הוא עולה כמעט 20$
 

danra

New member
מכל המחזקים הוא הכי פחות הצהיב

אם כי הגעתי למסקנה שכנראה לא קיים בסיס/מחזק שלא מצהיב בכלל.
 

מ ס ט י ק

New member
הפושה פחות מצהיב לי את הציפורן

אם אני שמה לק לגג יומיים - אולי בעצם אפשר לוותר על בסיס?
 

danra

New member
מה הכוונה? לק בלי בסיס או לוותר על הלק?..../images/Emo12.gif

 

מ ס ט י ק

New member
בלי בסיס...

למרות שאני כבר יומיים בלי לק, נותנת לציפורניים אוויר קצת...
 

danra

New member
../images/Emo2.gif אין מצב

פשוט אין מצב שאמרח לק בלי בסיס ואין מצב שלא אמרח לק. אין סיבה להיות בלי לק, ציפורניים לא צריכות אוויר, אלא אם כן סתם לא בא למרוח לק.
 

cockta

New member
אני שמה לק בלי בסיס!

פשוט לא יצא לי עדיין להחליט איזה אני רוצה לקנות. יש יותר מדי
אבל הציפורניים שלי לא צהובות בכלל, ואני מחליפה לק פעם ביומיים עד חמישה ימים.
 

MineSweeper

New member
אני משתמשת ב- NAILTRITION

של אורלי, לא מרגישה שהוא מצהיב לי את הציפורניים. מבחינתי הוא מחזק ובסיס באחד, מה שכן- יש לו קצת צבע [ורוד פנינתי שקוף], אבל כמובן שמעליו בא לק אז זה לא מפריע לי.. מכל המחזקים ובסיסים שניסיתי הוא הכי מוצלח, וכאמור- את שלי הוא לא מצהיב.
 
למעלה