אני משתמשת ב- NAILTRITION
של אורלי, לא מרגישה שהוא מצהיב לי את הציפורניים. מבחינתי הוא מחזק ובסיס באחד, מה שכן- יש לו קצת צבע [ורוד פנינתי שקוף], אבל כמובן שמעליו בא לק אז זה לא מפריע לי.. מכל המחזקים ובסיסים שניסיתי הוא הכי מוצלח, וכאמור- את שלי הוא לא מצהיב.