ככה זה שבית חולים בעזה מחזיק בטילים ארוכי
טווח וישראל יודעים על זה אבל בהחלט לא רוצים לפגוע בבית חולים, מעדיפים כנראה שמשיהו מהאזרחיםש לנו יגיע לבית חולים, ממשלה שעובבדת בפיצנטה במקום לשטח את עזה, דלק ובטון הם מקבלים אז אין פלא שישי להם יכולות שיגורים ומנהרות תתקרקרעיות חסינות.