מחזקת

Heroine01

New member
מחזקת

את כל תושבי הדרום והמרכז.
תסמכו על הצבא החזק שלנו :)
 

tamirzak1

New member
הבעיה לא עם הצבא אלא עם ממשלת האימפוטנטים.

ותושבי ישראל הדפוקים ?
גם בבחירות הבאות המטומטמים יבחרו באיש חדל המעשים הזה.
 
ככה זה שבית חולים בעזה מחזיק בטילים ארוכי

טווח וישראל יודעים על זה אבל בהחלט לא רוצים לפגוע בבית חולים, מעדיפים כנראה שמשיהו מהאזרחיםש לנו יגיע לבית חולים, ממשלה שעובבדת בפיצנטה במקום לשטח את עזה, דלק ובטון הם מקבלים אז אין פלא שישי להם יכולות שיגורים ומנהרות תתקרקרעיות חסינות.
 
למעלה