מחזור 15

מחזור 15

מוכן למכור כליה לטובת צפייה משותפת באחד ו/או בשני המשחקים הבאים ביום א' הקרוב. המדובר כמובן,במי שיחליט להזמין את המשחקים הנ"ל ב-LIVE,ויש לו תנאים טכנים (פס/מסך) המאפשרים צפייה נורמלית,ככל הניתן.. השתתפות בעלויות מובטחת,רק רצוי שיהיה מדובר באוהד של הקבוצות הנ"ל-כי חבל נלך מכות בסוף.. 20:00 - Colts 23:15 - Raiders יאללה מי בעניין?
 

RoyBehar

New member
הייתי זורם עם זה, אבל..

אני לא מכניס אוהדים של הריידרס הביתה
וגם המשחק של הג'איינטס-פילי נראה לי יותר אטרקטיבי כרגע מהמשחק של הקולטס.
 

Yo-man

New member
צר לי, אנחנו כבר מלאים

יש אצלי הערב 5 או 6 גברים, כשאני (110 ק"ג) הקטן שבהם. מה גם שמאוד ייתכן שאחרי המשחק הראשון אני עלול להיכנס לכזה דיכאון שאין סיכוי שאני אשאר ער למשחק השני... אתה יודע שאתה יכול לכת לפאב M.A.S.H או למייק'ס פלייס לראות את המשחקים בחברת זרים + בירה. זה לא ממש אותו דבר, אבל איכות השידור תהיה טובה (סאונד לא).
 
למעלה