lollipop girl
New member
מחזור וטמפונים
לאדעת אם זה המקום לשאול אבל בכל זאת... לפני חודש ניסיתי טמפונים (אין ברירה הייתי באילת...) וזה נורא הציק וכאב לי כשישבתי אז ויתרתי. היום גם ניסיתי, החלטתי לתת לזה הזדמנות שניה וזה כל כך מציק וכואב. כואב לי לשבת, מציק לי ואני מרגישה שזה שם... אולי אני לא שמה את זה טוב? אולי אני עושה משו לא בסדר? אוף לאדעת השימוש בטמפונים נראה לי נקי יותר ואני חושבת גם שיהיה לי יותר קל בצבא עם זה מאשר עם פדים אבל זה ממש מציק! מה לעשות? איך אני יכולה לדעת אם אני שמה את זה טוב?
לאדעת אם זה המקום לשאול אבל בכל זאת... לפני חודש ניסיתי טמפונים (אין ברירה הייתי באילת...) וזה נורא הציק וכאב לי כשישבתי אז ויתרתי. היום גם ניסיתי, החלטתי לתת לזה הזדמנות שניה וזה כל כך מציק וכואב. כואב לי לשבת, מציק לי ואני מרגישה שזה שם... אולי אני לא שמה את זה טוב? אולי אני עושה משו לא בסדר? אוף לאדעת השימוש בטמפונים נראה לי נקי יותר ואני חושבת גם שיהיה לי יותר קל בצבא עם זה מאשר עם פדים אבל זה ממש מציק! מה לעשות? איך אני יכולה לדעת אם אני שמה את זה טוב?