מחדל של המוסד

שאלה תמימה לחלוטין (2)

איך אתה מספיק לקרוא את "כול אתרי החדשות והטוקבקים ברחבי האינטרנט"? אגב, זה כולל גם את האתרים בערבית, אורדו ומנדרין?
 

nygener

New member
אוקיי המילה בעברית הושמטה משום מה אבל השאלה

בהינה עומדת. איך זה שעד עכשיו אף אחד לא הצליח להצביע על "שכן" "חבר" "מכר" ישראלי אחד מ11 המופלאים שבתמונה?
 
אני

עובדי המוסד חייבים להיות אזרחים ישראלים. מי שלא חייב להיות ישראלי אלו הסיענים שעל פי פרסומים שונים המוסד נעזר בהם לצרכים שונים בחו"ל. ולנושא, מקריאה בעיתונות למדתי שהמערכת המצוינת שהפכה את הנסיכות לאולפן צילום אחד גדול היא ישראלית וברור ממה שראינו שהחברים ש"נחשפו" היו מודעים אליה, המדינות הארופיות ימשיכו לשמור על יחסים טובים עם המוסד לטובת האינטרסים שלהם למרות הרעש (אולי גם דובאי) והמשימה החשובה בוצעה בשלמות. אז איפה כאן המחדל?
 

Immigrant

New member
באמת?! את טועה. אין חובה כזאת וברור לך

שאף אחד גם לא יאכוף "חובה" כזאת על המוסד.
 
באמת! ואני לא לא טועה

עובדי המוסד הינם עובדי מדינה לכך דבר וכפופים לתקשי"ר. ואם נורא רוצים לגייס מישהו שאינו אזרח, הוא חייב להתאזרח בטרם החל את יומו הראשון כעובד. נראה לי שאתה מבלבל בין עובדי המוסד לסיענים ומקורות.
 

nygener

New member
גם אני לא מאמין שהם מגייסים סתם אנשים מבחוץ

אם הם כן אז זה באמת מחדל גדול! הסיבה הראשית שלא מצליחים למצוא את עקבות בין לאדן ואיימן אל זווהירי היא שהם לא מכניסים אף אחד לסביבה הקרובה שלהם, הם לא מגייסים אנשים עם מודעות באינטרנט או חברות השמה רק מהמשפחה המאוד קרובה - ואי אפשר לבן אדם להחליט שהוא רוצה להיכנס לחבורה המצומצמת. וכבר כתוב היום שהמוסד דיווח מראש לבריטניה שהם מתכוונים להשתמש בדרכונים מזוייפים שלהם כדי לבצע את הפעולה ככה שהם סתם עושים רעש גדול לצרכי פנים ויסגרו את הענין בשקט מאחורי הקלעים. בכלל לא מבין מה כול העולם מזדעזע שרצחו נבל שפל, כול יום נרצחים אלפי נבלים כאלה ולאף אחד לא מזיז, כול יום המוסלמים הורגים מאות מוסלמים ולאף אחד זה לא מזיז. אה כן נזכרתי מדובר על המדינה היהודית כמובן, האנטישמיות יוצאת לאור כול פעם שמדובר ביהודים, איפה ואיפה.
 

forglemmigej

New member
הסבה היחידה ,שלא עושים להם סיכול ממוקד

ממתי התקפה על מדינה שלמה עוזרת במשו? עד שלא ילמדו מהיהוד איך להלחם בגרילות למינהן כל הרעים ישארו בחיים. כל המדינות שמגנות (עלאק) את ישראל עם הדרכונים זה הכל פוליטיקה כדי להראות לדובייציקים שהם לצידם חחחח
 

Immigrant

New member
את באמת חושבת ש"יחדית חיסול" של ארגון ביון

תהיה כפופה ל'תקשי"ר' או איזשהו נוהל אחר המאפשר בדיקה איך ולמה העסיקו אדם זה או אחר?! נו, באמת.
 
אני לא חושבת

אני בטוחה שהמוסד לא מעסיק עובדים בכל התפקידים והדרגים אשר אינם אזרחי מדינת ישראל, . ראה גם כאן- שאלה ראשונה ואחת לפני אחרונה.
 

Immigrant

New member
מצחיקה את...וקצת תמימה לחשוב שהמוסד

יימצא את כלל עובדיו, והדגש על כלל, כולל אגפים/תפקידים שבאופן רשמי בכלל לא קיימים דרך דף הדרושים שלו באתר. שלא לדבר על זה שהמוסד כלל לא נתון לפיקוח כלשהו (למעט משרד רה"מ). תתעוררי.
 
אימיגרנט חביבי,

ראשית, התפקיד עליו אתה מדבר נמצא כאן- שני בתור. בנוסף, אתר האינטרנט הוא אמצעי חדש לגיוס עובדים בכל התחומים, אבל זה רק בנוסף לאמצעים המסורתיים. שנית, למבקר המדינה נציג קבוע שיושב במטה המוסד אבל זה כלל לא רלוונטי לנושא, משום שמדובר בדרישה (דרישת חובת האזרחות לכלל העובדים) עקרונית ושורשית של המוסד עצמו מקדמא דנן ועד ימינו, כחלק מתפישת עולמו על פיה השרות במוסד מהווה שליחות לאומית. אגב, משרד רוה"מ כולל מנכ"לו אינם מפקחים על פעולות המוסד, רק רוה"מ עצמו במידה כזו או אחרת. שלישית, ימי התום שלי, חלפו מזמן מזמן.
 
למעלה