מחדל בחלוקת ה"רב-קו"

מצב
הנושא נעול.

yonatanb1

New member
דן לא אשמים, הם מנפיקים רב-קו כבר יותר משנה.
האשם היחיד הוא הישראלי המצוי שמחכה תמיד לשנייה האחרונה.
דן מנפיקה כבר שנה, אבל פרסום מדויק התעכב
"דן" מפרסמים ומנפיקים כבר שנה. עד כאן אתה צודק. אבל מה "דן" פרסמה עד לחדש האחרון? "דן" פרסמה כי היא מנפיקה רב קו. "דן" לא פרסמה עד לחודש האחרון, כי רב יחליף את כרטיסיות הנייר. האם חודש היא תקופה מספיקה לצרכי פרסום? "דן ענתה על השאלה הזאת בשלילה, בעצם העובדה ש"דן" החלה את הפרסום השגוי , לפני כשנה. מכאן, שחודש הוא תקופה קצרה מדי עבור פרסום מדויק .
 

Tutti86

New member
מחדל בחלוקת ה"רב-קו"
שלום! אני קורא בפורום מדי פעם אך לא משתתף בפועל. אבל הפעם קרה דבר שאי-אפשר לעבור עליו לסדר היום. כידוע, ממחר יהיה ניתן להשתמש במנוי חופשי-חודשי של דן רק באמצעות הרב-קו. אז פורסם שמדובר בזינוק אדיר קדימה לשיפור השירות, ושנפתח "מבצע" להנפקה של כרטיסי רב-קו במהירות ובחינם. אז ניגשתי היום לתחנה המרכזית החדשה בת"א כדי להנפיק את הכרטיס המיוחל. היו שם שתי עמדות: בקומה 6 ובקומה 7. אני בחרתי בעמדה של קומה 6, אך המצב בקומה 7 כנראה לא היה טוב יותר. בשתי העמדות היה לחץ אדיר. למרות זאת מהצהרים הופסקה חלוקת פתקי המספרים והתור התנהל כתור רגיל. בערך. מה שקרה באמת היה עקיפות, דחיפות, צעקות, קללות וכמעט מכות. וזה רק הלך והתגבר ככל שהתקרבתי בתוך ה"תור" אל הדוכן. בקרבת הדוכן הצטופפו ונדחפו המון אנשים, כך שבקושי היה שם חמצן לנשימה. אני למזלי איש גבוה, אז זכיתי ליותר חמצן מהרוב. זה היה יכול בקלות להידרדר להתעלפויות ו\או דריסה של אנשים. ומה עשו המאבטחים שמוצבים במקום? ובכן, היו שם שני מאבטחים: אחד ילד שנראה היה שהגיע בטעות לעבודה הזאת. והשני איש די מבוגר שכנראה היה רס"ר בעברו, והוא היה היחיד בכל הסיפור שתיפקד כהלכה - אך לא היה יכול לשנות את המצב לבדו. בשלב מסוים הזמינו משטרה. אז הגיעו שני ילדים ממג"ב שעמדו שם כמה דקות ועזבו... בסופו של דבר, אחרי שעה ו-45 דקות של המתנה, ואובדן של שעתיים ורבע שעות עבודה החלטתי לוותר ולחזור לעבודתי. במקום שירות קיבלתי חשיפה לסכנה של ממש והתעללות לשמה. אגב, לא ראיתי שם אנשים עם ילדים וראיתי מעט מאוד קשישים. אינני חושב שאוכלוסיות אלה יוכלו בכלל להצטייד בכרטיס לקראת חודש פברואר. אני, על כל פנים, לא רוכש החודש חופשי-חודשי. פניתי לאי-מייל האדום של ynet בנושא, בתקווה שהביזיון יקבל חשיפה. ומוניות השירות הרוויחו עוד נוסע. ואני ודאי לא היחיד!
העיקר לפרסם..
מה זה משנה אם אח"כ לא עומדים בפרסום.. הנה בסופרבוס מכרו ומוכרים כרטיסים כרגיל..
 

mister K

New member
העיקר לפרסם..
מה זה משנה אם אח"כ לא עומדים בפרסום.. הנה בסופרבוס מכרו ומוכרים כרטיסים כרגיל..
אף אחד לא דיבר על כרטיסים רגילים.
כרטיסים בודדים ימשיכו להימכר ע"י הנהגים. מה שלא נמכר יותר הוא כרטיסיות מנייר.
 

urilei

New member
אף אחד לא דיבר על כרטיסים רגילים.
כרטיסים בודדים ימשיכו להימכר ע"י הנהגים. מה שלא נמכר יותר הוא כרטיסיות מנייר.
אם כבר...
היה צריך להפסיק למכור באוטובוסים את הכרטיסים הבודדים, או לפחות להטיל עליהם עמלה של 50% הם אלו שגורמים לנהגים לבזבז זמן וריכוז על התעסקות עם כסף מזומן וכן, הצורה שבה הרב קו עובד כרגע - מוטב שלא היה קיים בכלל. אני מקווה שיהיה שיפור בעתיד, אבל לא כ"כ אופטימי
 

mister K

New member
אם כבר...
היה צריך להפסיק למכור באוטובוסים את הכרטיסים הבודדים, או לפחות להטיל עליהם עמלה של 50% הם אלו שגורמים לנהגים לבזבז זמן וריכוז על התעסקות עם כסף מזומן וכן, הצורה שבה הרב קו עובד כרגע - מוטב שלא היה קיים בכלל. אני מקווה שיהיה שיפור בעתיד, אבל לא כ"כ אופטימי
אני לא חושב.
בהרבה מקומות בעולם קיימת גם אפשרות לשלם לנהג במזומן ולקנות כרטיס בודד. אם מישהו נוסע באוטובוס נסיעות בודדות לעיתים רחוקות, אין סיבה שיחזיק רב קו.
 

urilei

New member
אני לא חושב.
בהרבה מקומות בעולם קיימת גם אפשרות לשלם לנהג במזומן ולקנות כרטיס בודד. אם מישהו נוסע באוטובוס נסיעות בודדות לעיתים רחוקות, אין סיבה שיחזיק רב קו.
וודאי שיש סיבה
שיגש לעמדה שצריכה להיות נפוצה כמו תחנות הצילום של רשיון הנהיגה, ינפיק כרטיס, ויטעין עליו 30 שקל בפעם בחצי שנה. ואם ממש לא מתחשק לו - אז שישלם את העמלה. הכרטיסיה והחופשי חודשי הם אמצעים שיחסית לא גוזלים זמן מהנהג. אז לא ברור מה הקטע שהתחילו דווקא איתם
 

droriko

New member
וודאי שיש סיבה
שיגש לעמדה שצריכה להיות נפוצה כמו תחנות הצילום של רשיון הנהיגה, ינפיק כרטיס, ויטעין עליו 30 שקל בפעם בחצי שנה. ואם ממש לא מתחשק לו - אז שישלם את העמלה. הכרטיסיה והחופשי חודשי הם אמצעים שיחסית לא גוזלים זמן מהנהג. אז לא ברור מה הקטע שהתחילו דווקא איתם
אז מה אתה מציע?
שבן אדם ילך לעמדת הטענה ויקנה כרטיס ב-30 שקל רק כי אולי ביום מן הימים הוא ישתמש בכרטיס הזה בשביל נסיעה אחת? ובמקרה זה יהיה על החברה שהוא הטעין בה?
 

urilei

New member
למה שישלם עמלה
אם באותו מחיר הוא יכול ליסוע במונית/רכבת
שיסע במונית
אין שום בעייה חוץ מזה, הוא גם יכול להטעין באוטובוס, אם וכאשר הוא יצטרך לנסוע. רק שידאג שיהיה לו את הכרטיס ובלי קשר, צריך גם למכור כרטיסים בודדים, אבל בשום אופן לא בתוך האוטובוס. אם אין לך רב-קו, ואתה בכל זאת לא רוצה לשלם 30 ש"ח (שזה בכלל לא כזה הרבה, ובלי הגבלת זמן), ואתה גם ממש לא רוצה לשלם עמלה, רכוש כרטיס בקיוסק הקרוב לתחנה ועלה לאוטובוס.
 
שיסע במונית
אין שום בעייה חוץ מזה, הוא גם יכול להטעין באוטובוס, אם וכאשר הוא יצטרך לנסוע. רק שידאג שיהיה לו את הכרטיס ובלי קשר, צריך גם למכור כרטיסים בודדים, אבל בשום אופן לא בתוך האוטובוס. אם אין לך רב-קו, ואתה בכל זאת לא רוצה לשלם 30 ש"ח (שזה בכלל לא כזה הרבה, ובלי הגבלת זמן), ואתה גם ממש לא רוצה לשלם עמלה, רכוש כרטיס בקיוסק הקרוב לתחנה ועלה לאוטובוס.

 
אם כבר...
היה צריך להפסיק למכור באוטובוסים את הכרטיסים הבודדים, או לפחות להטיל עליהם עמלה של 50% הם אלו שגורמים לנהגים לבזבז זמן וריכוז על התעסקות עם כסף מזומן וכן, הצורה שבה הרב קו עובד כרגע - מוטב שלא היה קיים בכלל. אני מקווה שיהיה שיפור בעתיד, אבל לא כ"כ אופטימי
 

אורי404

New member
אם כבר...
היה צריך להפסיק למכור באוטובוסים את הכרטיסים הבודדים, או לפחות להטיל עליהם עמלה של 50% הם אלו שגורמים לנהגים לבזבז זמן וריכוז על התעסקות עם כסף מזומן וכן, הצורה שבה הרב קו עובד כרגע - מוטב שלא היה קיים בכלל. אני מקווה שיהיה שיפור בעתיד, אבל לא כ"כ אופטימי
מה, שהיה טוב, זה שהקופות היו יותר זמן
מאויישות וכך היה זמן לנהג מלתעסק בתשלומים. היתרון גם לנוסע היה אפשרות הטענה בכרטיס-אשראי. שעות הקופות מוגבלות וניתן לאחד אותן עם חברות שונות ו/או עם "רכבת ישראל".
 

frightened

New member
מחדל בחלוקת ה"רב-קו"
שלום! אני קורא בפורום מדי פעם אך לא משתתף בפועל. אבל הפעם קרה דבר שאי-אפשר לעבור עליו לסדר היום. כידוע, ממחר יהיה ניתן להשתמש במנוי חופשי-חודשי של דן רק באמצעות הרב-קו. אז פורסם שמדובר בזינוק אדיר קדימה לשיפור השירות, ושנפתח "מבצע" להנפקה של כרטיסי רב-קו במהירות ובחינם. אז ניגשתי היום לתחנה המרכזית החדשה בת"א כדי להנפיק את הכרטיס המיוחל. היו שם שתי עמדות: בקומה 6 ובקומה 7. אני בחרתי בעמדה של קומה 6, אך המצב בקומה 7 כנראה לא היה טוב יותר. בשתי העמדות היה לחץ אדיר. למרות זאת מהצהרים הופסקה חלוקת פתקי המספרים והתור התנהל כתור רגיל. בערך. מה שקרה באמת היה עקיפות, דחיפות, צעקות, קללות וכמעט מכות. וזה רק הלך והתגבר ככל שהתקרבתי בתוך ה"תור" אל הדוכן. בקרבת הדוכן הצטופפו ונדחפו המון אנשים, כך שבקושי היה שם חמצן לנשימה. אני למזלי איש גבוה, אז זכיתי ליותר חמצן מהרוב. זה היה יכול בקלות להידרדר להתעלפויות ו\או דריסה של אנשים. ומה עשו המאבטחים שמוצבים במקום? ובכן, היו שם שני מאבטחים: אחד ילד שנראה היה שהגיע בטעות לעבודה הזאת. והשני איש די מבוגר שכנראה היה רס"ר בעברו, והוא היה היחיד בכל הסיפור שתיפקד כהלכה - אך לא היה יכול לשנות את המצב לבדו. בשלב מסוים הזמינו משטרה. אז הגיעו שני ילדים ממג"ב שעמדו שם כמה דקות ועזבו... בסופו של דבר, אחרי שעה ו-45 דקות של המתנה, ואובדן של שעתיים ורבע שעות עבודה החלטתי לוותר ולחזור לעבודתי. במקום שירות קיבלתי חשיפה לסכנה של ממש והתעללות לשמה. אגב, לא ראיתי שם אנשים עם ילדים וראיתי מעט מאוד קשישים. אינני חושב שאוכלוסיות אלה יוכלו בכלל להצטייד בכרטיס לקראת חודש פברואר. אני, על כל פנים, לא רוכש החודש חופשי-חודשי. פניתי לאי-מייל האדום של ynet בנושא, בתקווה שהביזיון יקבל חשיפה. ומוניות השירות הרוויחו עוד נוסע. ואני ודאי לא היחיד!
לדעתי הבעיה היא באנשים...מצטערת
כבר דיי הרבה זמן מפרסמים את ה"רב-קו", הילדים המסכנים שעובדים בדוכן הנפקת הכרטיסים "התנפלו" על כל בן אדם שעבר ליידם בנסיון לשכנע אותו להנפיק כרטיס (אני עברתי שם 50 פעם על מדים ו-50 פעם הם הציעו לי להנפיק כרטיס[גם אחרי שהנפקתי])...ולמרות זאת הדוכן היה ריק מאנשים. פשוט הבינו שהישראלים לא מבינים בצורה אחרת אז החליטו ש"מספיק להיות איתם טובים" ולהשתמש באמצעי שכנוע טובים יותר- ועכשיו...פתאום...באתי לשם וראיתי תור עד לשמיים
 

kobiz99

New member
לדעתי הבעיה היא באנשים...מצטערת
כבר דיי הרבה זמן מפרסמים את ה"רב-קו", הילדים המסכנים שעובדים בדוכן הנפקת הכרטיסים "התנפלו" על כל בן אדם שעבר ליידם בנסיון לשכנע אותו להנפיק כרטיס (אני עברתי שם 50 פעם על מדים ו-50 פעם הם הציעו לי להנפיק כרטיס[גם אחרי שהנפקתי])...ולמרות זאת הדוכן היה ריק מאנשים. פשוט הבינו שהישראלים לא מבינים בצורה אחרת אז החליטו ש"מספיק להיות איתם טובים" ולהשתמש באמצעי שכנוע טובים יותר- ועכשיו...פתאום...באתי לשם וראיתי תור עד לשמיים
צודקת 100%
 

yonatanb1

New member
לדעתי הבעיה היא באנשים...מצטערת
כבר דיי הרבה זמן מפרסמים את ה"רב-קו", הילדים המסכנים שעובדים בדוכן הנפקת הכרטיסים "התנפלו" על כל בן אדם שעבר ליידם בנסיון לשכנע אותו להנפיק כרטיס (אני עברתי שם 50 פעם על מדים ו-50 פעם הם הציעו לי להנפיק כרטיס[גם אחרי שהנפקתי])...ולמרות זאת הדוכן היה ריק מאנשים. פשוט הבינו שהישראלים לא מבינים בצורה אחרת אז החליטו ש"מספיק להיות איתם טובים" ולהשתמש באמצעי שכנוע טובים יותר- ועכשיו...פתאום...באתי לשם וראיתי תור עד לשמיים
ואני סבור שבנושאי שירות קול המון כקול השם
הנה ההסבר לתורים הארוכים - http://www.tapuz.co.il/TapuzForum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=138352055
 

ZILYON

New member
מחדל בחלוקת ה"רב-קו"
שלום! אני קורא בפורום מדי פעם אך לא משתתף בפועל. אבל הפעם קרה דבר שאי-אפשר לעבור עליו לסדר היום. כידוע, ממחר יהיה ניתן להשתמש במנוי חופשי-חודשי של דן רק באמצעות הרב-קו. אז פורסם שמדובר בזינוק אדיר קדימה לשיפור השירות, ושנפתח "מבצע" להנפקה של כרטיסי רב-קו במהירות ובחינם. אז ניגשתי היום לתחנה המרכזית החדשה בת"א כדי להנפיק את הכרטיס המיוחל. היו שם שתי עמדות: בקומה 6 ובקומה 7. אני בחרתי בעמדה של קומה 6, אך המצב בקומה 7 כנראה לא היה טוב יותר. בשתי העמדות היה לחץ אדיר. למרות זאת מהצהרים הופסקה חלוקת פתקי המספרים והתור התנהל כתור רגיל. בערך. מה שקרה באמת היה עקיפות, דחיפות, צעקות, קללות וכמעט מכות. וזה רק הלך והתגבר ככל שהתקרבתי בתוך ה"תור" אל הדוכן. בקרבת הדוכן הצטופפו ונדחפו המון אנשים, כך שבקושי היה שם חמצן לנשימה. אני למזלי איש גבוה, אז זכיתי ליותר חמצן מהרוב. זה היה יכול בקלות להידרדר להתעלפויות ו\או דריסה של אנשים. ומה עשו המאבטחים שמוצבים במקום? ובכן, היו שם שני מאבטחים: אחד ילד שנראה היה שהגיע בטעות לעבודה הזאת. והשני איש די מבוגר שכנראה היה רס"ר בעברו, והוא היה היחיד בכל הסיפור שתיפקד כהלכה - אך לא היה יכול לשנות את המצב לבדו. בשלב מסוים הזמינו משטרה. אז הגיעו שני ילדים ממג"ב שעמדו שם כמה דקות ועזבו... בסופו של דבר, אחרי שעה ו-45 דקות של המתנה, ואובדן של שעתיים ורבע שעות עבודה החלטתי לוותר ולחזור לעבודתי. במקום שירות קיבלתי חשיפה לסכנה של ממש והתעללות לשמה. אגב, לא ראיתי שם אנשים עם ילדים וראיתי מעט מאוד קשישים. אינני חושב שאוכלוסיות אלה יוכלו בכלל להצטייד בכרטיס לקראת חודש פברואר. אני, על כל פנים, לא רוכש החודש חופשי-חודשי. פניתי לאי-מייל האדום של ynet בנושא, בתקווה שהביזיון יקבל חשיפה. ומוניות השירות הרוויחו עוד נוסע. ואני ודאי לא היחיד!
המחדל של הציבור
יש משפט שאומר : " מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת" למה אני מתכוון? אני שמעתי לראשונה על רב קוו בסוף 2008, הנפקתי אותו בסוף ינואר 2009, בדיוק לפני שנה, ממילא זה לא עולה כסף חשבתי לעצמי, אני לא מבין למה הציבור היה צריך לחכות לרגע האחרון, שראיתי את התורות האדירים בשבוע שעבר שעברתי בתחנה המרכזית בתל אביב, ריחמתי על העובדים שמנפיקים את הרב קוו מכך שהם עובדים בטירוף ובעומס אדיר אך מנגד ואני לא אשקר שמחתי על הסבל והתורות האינסופים שעוברים על אלו שחיכו לרגע האחרון, אני לא אשקר ואגיד את האמת, הייתה לי שמחה לעיד, מי שמחכה לרגע האחרון מגיע לו שיאכל אותה. ואגב אני גם נידפקתי מעט, אני רציתי דווקא החודש הזה להטעין את החופשי החודשי שלי בכרטיס אשראי ולא יכולתי, הנחמה שלי הייתה שלפחות שאלו שגרמו לי לכך שלא אוכל (אלו שחיכו לדקה ה 90 והנפיקו בדקה ה 90 רב קוו ויצרו את התורות המטורפים) סובלים מתורות אדירים. אני מצטער על הציניות שלי אבל זה מרגיז אותי שאנשים מחכים לרגע האחרון ולדקה ה 90, הכרטיס הזה היה קיים יותר משנה, למה לחכות לדקה ה 90? למה לחכות לרגע האחרון?
 

kobiz99

New member
המחדל של הציבור
יש משפט שאומר : " מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת" למה אני מתכוון? אני שמעתי לראשונה על רב קוו בסוף 2008, הנפקתי אותו בסוף ינואר 2009, בדיוק לפני שנה, ממילא זה לא עולה כסף חשבתי לעצמי, אני לא מבין למה הציבור היה צריך לחכות לרגע האחרון, שראיתי את התורות האדירים בשבוע שעבר שעברתי בתחנה המרכזית בתל אביב, ריחמתי על העובדים שמנפיקים את הרב קוו מכך שהם עובדים בטירוף ובעומס אדיר אך מנגד ואני לא אשקר שמחתי על הסבל והתורות האינסופים שעוברים על אלו שחיכו לרגע האחרון, אני לא אשקר ואגיד את האמת, הייתה לי שמחה לעיד, מי שמחכה לרגע האחרון מגיע לו שיאכל אותה. ואגב אני גם נידפקתי מעט, אני רציתי דווקא החודש הזה להטעין את החופשי החודשי שלי בכרטיס אשראי ולא יכולתי, הנחמה שלי הייתה שלפחות שאלו שגרמו לי לכך שלא אוכל (אלו שחיכו לדקה ה 90 והנפיקו בדקה ה 90 רב קוו ויצרו את התורות המטורפים) סובלים מתורות אדירים. אני מצטער על הציניות שלי אבל זה מרגיז אותי שאנשים מחכים לרגע האחרון ולדקה ה 90, הכרטיס הזה היה קיים יותר משנה, למה לחכות לדקה ה 90? למה לחכות לרגע האחרון?
צודק 100%
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה