מזרחית לאירויזיון -כן או לא

nirlu

New member
מי שצריך לשאול מה באמת לא היה בסדר

אלו האירופאים ולא אנחנו, אנחנו רק צריכים להפיק לקחים מזה שכל שנה שעוברת האנטישמיות שם גוברת וככה אנחנו יורדים ממקום נמוך ליותר נמוך, זו האמת, מה לעשות צריכים לומר אותה כמו שהיא. אז מי שצריך לעשות את חשבון הנפש זה האירופאים המתנשאים. לכן שהם יראו מה לא בסדר איתם ויש מספיק דברים שלא בסדר עם הפוליטיקה האנטישמית שלהם. וחוץ מזה אתה יכול לומר את האמת ,, טורקיה בחרו שיר שיייצג את מה שהאוכלוסייה שלה רצתה ואת המוסיקה המקומית פחות או יותר וזכו, כך צריך להיות. ואנחנו מביאים בשנתיים האחרונות זמרים מזרחיים מצויינים עם קול מדהים, ובמקום לתת להם לשיר את מה שהם שרים בצורה הטובה ביותר ואת מה ש - האוכלוסייה בארץ רוצה ( מזרחית, זו האמת ואתה יודע את זה) נותנים להם לשיר שירים שבכלל לא מתאימים להם ולז'נאר שלהם. ראו LIGHT A CANDLE , למשל , שיר מקסים אך לזמרת כמו שרית חדד אסור לתת שירים כאלו, עם שיר מזרחי בסגנון טורקיה של השנה או שנה שעברה היא יכלה להגיע הרבה אבל הרבה יותר טוב, למרות אירופה העויינת של היום.
 

TAMIR18

New member
יש לך טעות גדולה מאודד

ליאור נרקיס היה גדול... והוא היה בחירה מצוינת.. הוא נתן הופעה כמו שצריך ואני לא חושב שהיה מישהו שיכל ליצג אותנו טוב יותר זה הכול פוליטיקה פשוט לא אוהבים אותנו בעולם ולא משנה את מי היו שולחים אם שמת לב בחרו בנו רק מי שבחסים טובים איתנו. ספרד , רוסיה... כול אלה קשורים עלינו איכשהו תגידי לי מה היה יפה ב בשני הבנות tatu גועל נפש שני בנות אם גינס ותישר רצו על הבמה בלי קשר בגלל שמכירים אותם אם קיבלו מקום טוב את קוראת לזה תחרות .
 

nirlu

New member
צודק..... אבל ...

אני לא אומר שליאור נרקיס הוא לא טוב מספיק, להיפך , הוא מצויין והוא זה ש צריך לייצג אותנו והיה לו את הקול הכי מדהים שיש, אבל הבעיה הייתה בשיר, היו צריכים לתת לו שיר אחר לשיר, את מה שהוא יודע לשיר ואת מה שהאנשים בארץ היו מצפים ממנו לשיר, בדיוק כמו שקרה השנה עם טורקיה, כך צריך להיות. ובקשר למה שאמרת עם זה שכולם שונאים אותנו, אז זה נכון , ואתה צודק שהכל פוליטיקה , אבל אם היינו עושים את מה שאני אומר אז זה היה משפר במקצת את מצבנו , אבל כאמור לא בהרבה , כי מה לעשות , אנחנו ישראל, ופשוט שונאים אותנו שם , אין מה לעשות.
 

SimsY

New member
זה לא כל כך קשור

התחרות מבוססת גם על אינסטנט אפיל וזה לא משהו שאפשר להגיד שהיה לו "לא אוהבים אותנו בעולם" - למה ההתבכיינות הזאת מוכרת לי מאיזהשהו מקום ?! אני אזכיר שוב את הדברים שגרמה להם "פוליטיקה" 1982 - מלחמת שלום הגליל - שני כפרים מלאים באזרחים נמחקים מעל פני המפה ישראל מואשמת בכך - התוצאה: מקום 2 1983 - הסתבכויות פוליטיות שעדיין נגררו ממלחמת שלום הגליל התוצאה: מקום 2 1996 - הסכמי אוסלו נחתמו, הסכמי שלום נוספים בפתח - מקום: 29 1998 - גל של פיגועים, חיסולים, התנקשויות - גינויים (לישראל כמובן) התוצאה: מקום 1 1999 - בלגן לגבי המדינה הפלסטינאית תקום או לא תקום כאשר הבלגן בזירה הבינלאומית לגבי זה גדול - התוצאה: מקום 5 2002 - למרות =כל= התגובות הקטלניות של =כל= מדינות אירופה ישראל מקום 12 - כשאפילו הקיצונית שבהן, בלגיה - נותנת נקודות לישראל ככה שעל איזה פוליטיקה דיברת ?!
 

TAMIR18

New member
"מרשים ביותר" אבל...

מרשים מאוד אבל לא מסכים בכלל... אולי בקטע של ארוויזיון צרפת לא פוליטקאית גדולה אבל שאר המדינות כן.. אני ינמק בוא נירא מי נתן לנו נקודות חוץ מי צרפת רוסיה , באמת מעניין למה אולי בגלל שהמדינה שלנו יותר רוסים מאשר ישראלים ספרד , הרי ספרד זה ידוע באהבה שלה אלינו ואנחנו אליהם בכול הקטע של הטלנובלות .. ליאור נרקיס נתן הופעה מצויינת , יודע מה בוא נגיד נזרום איתך.. שיר לא מתאים לרוויזיון אבל היו שירים בהרבה פחות מי שלנו אז למה כולם עברו אותנו כתב פה אחד שכל שנה נותנת לנו צרפת ציון גבוה כבר 6 שנים אולי יש פה אינטרס מסויים עשיתי אחד ועוד אחד בכול השירים בהכל היה איזה אינטרס מסויים .
 

SimsY

New member
אבל מה יש לך להגיד

לגבי העובדות עם עובדות אי אפשר להתווכח ועדיין לא ענית על העובדות או הצבת עובדות שסותרות אותן וזאת השורה התחתונה.
 

עצובה7

New member
קצב לעינטוזים ורעש טרבוקות

תופסים את האווירה לרקוד ולשמוח וזה המזרחית, תורכיה הייתה ההימור שלי מהתחלה ועד הסוף, הכניסה שלהם דרמתית כזו [ואני לא מבינה במוזיקה...], הטקסט עד כמה שהבנתי ממנו קלישאי אבל הקצב והמוזיקה הים תיכונית הזו שעושה שמח והמילים מסתלסלים ויהיו אשר יהיו המילים... אז מזרחית לאירוויזיון זה כן עם הוכחה!!!
 

nirlu

New member
נכון מאוד...

וכל האנשים שהתעצבנו ואמרו למה אנחנו שולחים זמרים מזרחיים קיבלו עכשיו בראש ( למרות שהשירים שנתנו לליאור נרקיס ושרית חדד לשיר הם בכלל לא מזרחיים), והיום הם מבינים שמה שצריך זה לשלוח שירים ים תיכוניים מזרחיים ושמחים, וזה לא מספיק רק לשלוח זמר מזרחי , צריך לתתת לו לשיר שירים מזרחיים. אז עכשיו יש לכם הוכחה עם חותמת שצריך לשלוח לאירוויזיון שירים מזרחיים ,ים תיכוניים, אפילו משהו בסגנון חמסה כזה.
 

l i t a l y

New member
מזרחית כן

לפי דעתי חייבים לשלוח שיר במזרחית כדי שהארופאים היתעוררו הכל אצלהם כבד כזה
 
נכון!!אבל הייתי בשוק שברטניה אפילו

נקודה אחת לא קיבלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה היה שיר מהממם..אבל הזמרת זייפה בטירוף!! הבן שר מדהים!!!! הם התרגשו מידי..השואו שלהם היה דיי שקט.. הם היו צריכים יותר לחייך... השיר של אירלנד היה הכי יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני אהבתי והם דפקו הופעהההההה!!!!!!! והשיר של אוסטריה היה גרוע כמו פינג פונג!!!!!
 
בריטניה.

הם לא שרו אפילו בטונים הנכונים את השיר. המוסיקה והמקצב לא תאמו את הבפתיחה והסיום של השיר. אי אפשר היה לדעת בהתחלה אם הזמרת שרה או מדקלמת. בושה לעם הבריטי. מגיע להם. 0.
 

l i t a l y

New member
ל -DALI MCBYRNE הילדה הכי יפה בגן |

מה את אומרת מתוקה שלי יפה שלי אוהבת אותך לנצח!!!!!!!!
 

chany

New member
מוסיקה אתנית תופסת וקליטה לאוזן

גם השיר "כאן" של הדצים היה אתני וזכה מקום 3 בשנת 91.
 

DAN1EL

New member
דעתי היא כזאת:

כדי לזכות לא צריך רק שיר. צריך שיר טוב, שיזכרו אותו ושלא יבלע בין כל השירים בעזרת הדברים הבאים: 1. גימיק ע-נ-ק 2. תלבושות מיוחדות 3. שהבמה תיראה טוב! הבמה אצלינו בשיר הייתה ממש סתם! 4. שהמלוות יסתמו ת'פה וירקדו בשקט, או לפחות שלא יביאו להם מיקרופונים. 5. קהל ביתי.
 
למעלה