הכל טוב ויפה,,,
אבל כל עוד זמרים מקצועיים ומוכרים אינם מוכנים להשתתף בקדם, השיטה הזו לא תביא את הגאולה. האמת שברוב המדינות זמרים מפורסמים לא ששים בדיוק להשתתף בקדם, אבל אצלנו(וגם באוסטריה - לא פלא שזכה הליצן אלף פוייר, לעומת כל החובבנים שהשתתפו בקדם האוסטרי) הקדם הוא התחתית של החבית! אם כבר ניגש זמר ידוע לקדם, מדובר בשועלי קדמים ותיקים כמו דורון מזר או יזהר כהן, שכבר מזמן מיצו את עצמם. זה עצוב שמזלזלים כך באירוויזיון, והיה רצוי לשנות את הגישה הזו, אבל כל עוד היא קיימת, אין סיכוי שזמר רציני יסכים לבזות את עצמו ולהשתתף בתחרות הקדם. בקשר לבחירה בליאור נרקיס, היא נעשתה משיקולים פוליטיים-עדתיים בלבד והכעיסה אותי בזמנו מאוד, אבל ליאור נרקיס הוכיח את עצמו דווקא כזמר מעולה ומקצועי, מעבר לעובדה שהוא גם אדם סימפאטי להפליא באופן אישי. אבל שוב, הבעייה העיקרית שלנו היא הקונספט של השירים. צריך להשתחרר מהגישה שלאירוויזיון צריך לשלוח שיר אירוויזיוני טיפוסי עם מסרים ועם מילים בכל מיני שפות. הגישה הזאת כבר פאסה! יחד עם זה צריך לשלוח שיר קליט שנעים לאוזן בשמיעה ראשונה. כשאנחנו חורגים מדי פעם מהרגלנו, אנחנו הולכים לקיצוניות השנייה. שלחנו את ריטה עם שיר מעולה אמנם, אך שממש לא מתאים לאירוויזיון, ואת פינג-פונג עם שיר מופרע ומטורף. למה אנחנו לא יכולים לשלוח שירים בסגנון של "דיווה" או של "יום הולדת" שהוכיחו את עצמם בגדול?