מזרחית לאירויזיון -כן או לא

SimsY

New member
עכשיו זה ניסיון לגרור אותי

לפרובוקציה - מה שלא יילך מעניין עכשיו מי יורד נמוך ? מי עכשיו משחק מלוכלך ? הא ???
 

SimsY

New member
0

עכשיו זה ניסיון לגרור אותי לפרובוקציה - מה שלא יילך מעניין עכשיו מי יורד נמוך ? מי עכשיו משחק מלוכלך ? הא ??? וזה רק מעיד על הרמה שלך ושל הגב' הנכבדה הנ"ל לרמה כזאת אני יכול לרדת אבל אין לי למה להתפלש בזוהמה איתכם .
 

SimsY

New member
אולי באמת

כדאי שאני לא אתייחס, אחת יוצא לה ביוב מהפה, והשני נחש צפע מחרחר ריב שבכלל מתערב בריב שאין לו שום קשר אליו.... רק בהבדל אחד - נחשי צפע לא יורדים כל כך נמוך נו טוב - הם מראים עד לאיזה רמה הם יורדים (לא שהיא הייתה גבוהה עוד קודם) אז מה אכפת לי
 

Raami

New member
גם הבטלנים, והם הצליחו.

פינג-פונג היו א י ו מ י ם על הבמה. הבטלנים, לעומת זאת, היו טובים ולכן הצליחו בדומה לגילדו, שטפן ראב ואלף פוייר.
 
ציפורי

מה קרה לך? טורקיה של השנה זו הצלחה מטאורית לעם הטורקי שורד הכשלונות בארוויזיון. טורקיה השנה זה השג! אין מה להשוות כ"כ לטורקיה 2000 למרות שגם "ספיר" של שנה שעברה היתה נחמדה.
 
מיכליייייייייייי

טורקיה 2000 היה שיר ממש ממש יפההההההההההההההההההההההה! כנ"ל גם לגבי גרופ ספיר של שנה שעברה. לדעתי יותר יפים מהשיר של השנה מותק. מה שלום ניבי? ואיך עבר היום?
 
תודה ציפורי...

ניבי מתוק כהרגלו ישב אתי אחר הצהריים לראות ארווזיון 91. ובכן אני לא מתה על שירי טורקיה אבל השנה- ממש אהבתי.... מה אתך?
 

טליה ג

New member
קדם אירויזיון זה אסון

כי זמרים מוכרים מראש אינם מוכנים להשתתף בו, כך שכל המשתתפים בו הם זמרים סוג ד' שאת קריירת הזמרה העיקרית שלהם הם עשו במקלחת. בפעמיים האחרונות שהיה קדם את מי קיבלנו? ב-1996 את גלית בל, שנפסלה בשלב המוקדם ולא נסעה בכלל לאירוויזיון, וב-2001 את טל סונדק שהגיע למקום 16 עם שיר משעמם ומיושן. אני מסכימה שצריך לתת לעם לבחור מי ייצג אותו, אבל לא במסגרת קדם אלא אולי באמצעות שאלון טלפוני שיארגן הערוץ הראשון, מי היה ראוי לייצג אותנו. אל הזמרים שזכו במרה הקולות תפנה רשות השידור כדי לוודא אם יש בכוונתם להשתתף באירוויזיון. אבל הבעייה העיקרית שלנו היא הקונספט של השירים. אנחנו שולחים במודע שירים אירוויזיונים טיפוסיים, אלא שהמתכונת האירוויזיונית הזו כבר עבר זמנה לפני יותר מ-10 שנים. לא יעזור גם אם נשלח את הזמרים הכי טובים שלנו(שרית חדד הרי מעולה וגם ליאור נרקיס נתן הופעה מקצועית), אם השירים מיושנים.
 

Eurogirl

New member
הרעיון עם המשאל הטלפוני מצויין

אם את כותבת מכתב לזוננשיין , תזכירי את הרעיון הזה שם.
 
טליה, רעיון גאוני!

זה באמת אחלה רעיון שאנחנו נבחר מי הכי מתאים לייצג את ישראל! אולי באמת יקלטו את זה ברשות השידור. מסכים איתך שקדם אירוויזיון זה רעיון גרוע!
 

© Tweety ©

New member
טליה-אני חולקת עלייך.

הכל מתחיל ונגמר בכך שאין מספיק יחס כאן לאירוויזיון. אם לקדם מגיעים זמרים סוג ד' זה רק בגלל שהכשרונות הרבים שיש בארץ מזלזלים בחשיבות הארוע זה עדיין לא אומר שאנחנו צרכים לבייש את עצמנו מול כל אירופה באמצעות שרית חדד וליאור נרקיס. אני חושבת שהשיר של טל סונדק היה שיר טוב, וטל הוא בחור מאוד מוכשר הרבה יותר מליאור נרקיס למשל. המקום האחרון היה בגלל שהוא מאוד התרגש ופישל בגדול לא בגלל איכות השיר. אם ראית את השידור לפני האירוויזיון את הזלזול. מביאים מנחה שבכלל לא מבינה את התנהלות העיניים מביאים אסטרולוגית כדי שתגיד שטאטו בכלל לא לסביות. ואחרי זה אנחנו מתפלאים שאנחנו במקום ה19. יש כאן קהילה גדולה שמאוד אוהבת את הארוע הזה ורוצה לקחת חלק בו. מבחנתי שאלון טלפוני יהרוס את כל הכייף ולא מדובר על בחירה ממשית. ההצבעה צרכה להעשותב רגע אמת בדיוק כמו ההצבעה אתמול. לא מדובר על סקר שיווק או ניסיון למכור מוצר מסוים אלא על תחרות מאוד חשובה. אני מסכימה איתך שהשירים היו גרועים. ומאז שדנה ייצגה אותנו וזכתה יש נפילה רצינית. זה רק מחזק מה שאני אומרת שברגע שתהיה לנוה אפשרות לבחור לראות את המועמדים נחליט על הצד הטוב ביותר. דווקא בגלל שליאור נרקיס ושרית חדד נבחרו בדלתיים סגורות הם הפסידו. אני לא האמנתי בהם ובכלל לא הייתי שלמה עם הבחירה הזו-לא ככה זה צריך להתנהל.
 

טליה ג

New member
הכל טוב ויפה,,,

אבל כל עוד זמרים מקצועיים ומוכרים אינם מוכנים להשתתף בקדם, השיטה הזו לא תביא את הגאולה. האמת שברוב המדינות זמרים מפורסמים לא ששים בדיוק להשתתף בקדם, אבל אצלנו(וגם באוסטריה - לא פלא שזכה הליצן אלף פוייר, לעומת כל החובבנים שהשתתפו בקדם האוסטרי) הקדם הוא התחתית של החבית! אם כבר ניגש זמר ידוע לקדם, מדובר בשועלי קדמים ותיקים כמו דורון מזר או יזהר כהן, שכבר מזמן מיצו את עצמם. זה עצוב שמזלזלים כך באירוויזיון, והיה רצוי לשנות את הגישה הזו, אבל כל עוד היא קיימת, אין סיכוי שזמר רציני יסכים לבזות את עצמו ולהשתתף בתחרות הקדם. בקשר לבחירה בליאור נרקיס, היא נעשתה משיקולים פוליטיים-עדתיים בלבד והכעיסה אותי בזמנו מאוד, אבל ליאור נרקיס הוכיח את עצמו דווקא כזמר מעולה ומקצועי, מעבר לעובדה שהוא גם אדם סימפאטי להפליא באופן אישי. אבל שוב, הבעייה העיקרית שלנו היא הקונספט של השירים. צריך להשתחרר מהגישה שלאירוויזיון צריך לשלוח שיר אירוויזיוני טיפוסי עם מסרים ועם מילים בכל מיני שפות. הגישה הזאת כבר פאסה! יחד עם זה צריך לשלוח שיר קליט שנעים לאוזן בשמיעה ראשונה. כשאנחנו חורגים מדי פעם מהרגלנו, אנחנו הולכים לקיצוניות השנייה. שלחנו את ריטה עם שיר מעולה אמנם, אך שממש לא מתאים לאירוויזיון, ואת פינג-פונג עם שיר מופרע ומטורף. למה אנחנו לא יכולים לשלוח שירים בסגנון של "דיווה" או של "יום הולדת" שהוכיחו את עצמם בגדול?
 

Vieira

New member
רק אל תשכחו מה מצב המוזיקה בארץ

את היצירה הישראלית מחזיקים היום משהו כמו 3-4 מבצעים, ובערך אותו מספר של מלחינים. כשיתחילו ליצור פה מוזיקת פופ באופן קבוע, ולא יזכרו פעם בשנה שצריך לכתוב שיר לאירוויזיון, יהיה על מה לדבר. בינתיים- המוזיקה הישראלית גוססת, וחיה על קאברים ונוסטלגיה.
 
נכון והאמת..

נמאבס כבר מהשירים בעלי הסגנון הקיטשי והמאוס עם האופי הישראלי הטיפוסי: שירי שלום ואהבה, שירי תקווה וכו' הגיע הזמן שם להגיע למסקנה כי צריך להתקדם עוד צעד לאנושות וכן--- לשלוח שירים המושרים רק באנגלית(אני יודעת שיש שיתנגדו לי גם אני לא בעד האנגלית אלא בעד השפות הרשמיות של כל מדינה ומדינה והלואי וזה יחזור), אבל- מה לעשות אם האנגלית שם שולטת אז נעבור גם אנחנו ונשלח אולי שירים יותר מודרניים, עם מסר פחות ופחות בולט ויותר ויותר מעורפל. ולא ננופף בדגלים או בחולצות אהבה. די! לדעתי סגנון ההופעה הבלגית מדליק וגם הטורקייה נתנה שאו לטעמי.
 

Noamush

New member
אהבתי את הרעיון

לדעתי השאלון הטלפוני זה רעיון מצוין, כי קדם אירוויזיון זה באמת פאסה, ובבחירות של הוועדה יש רק שחיתויות. לדעתי מעכשיו כבר צריך לדאוג לאירוויזיון הבא, שתהיה לנו נציגות טובה, כי אם לא נעבור את שלב חצי הגמר לא נשתתף באירוויזיון.
 

Noamush

New member
שמעתי שזה בתהליכים

אבל מי יודע אם זה יצא לפועל בסוף.
 
למעלה