מזרחית לאירויזיון -כן או לא

מעניין שבכל הדיבורים נגד

ועדה לבחירת שירים ו"תופעות ביזאריות" אף אחד לא מזכיר את דנה אינטרנשיונל היקרה, שמעבר להיותה תופעה ביזארית (אפילו יותר ביזארית מהרוסיות של ליל אמש) - גם היא נבחרה ע"י ועדה. ו... זכתה, רחמנא ליצלן.
 
אל תגרום לי להכנס לנושא ההרכב

של הוועדה. איזה "הרכב" בחר את שרית חדד ואיזה הרכב בחר את פינג פונג? נראה לי שלטעמך צריך להיות קשר בין הנטיות האישיות של חבר השופטים, ואם הם תואמות את נטיותיך שלך, ועמך שלך במוסיקה, ע"מ להיות מתאימים לבחירת השיר לאירוויזיון...
 

SimsY

New member
זהו ש=לא=

אבל תסכים איתי שלמרגלית צנעני ואביהו מדינה אין ===שום=== קשר אפילו לא רופף לתחרות הארוויזיון - הם מבינים בתחרות הזאת כמו שאני מבין בניתוחי לב פתוח - אז למה לכל הרוחות הם היו בין השופטים בדיוק ?! מרגלית צנעני כבר ירדה מספר פעמים על הארוויזיון אחת מהן בתוכנית הרדיו "ארץ הצפון" אז אם כל כך לא אכפת לה למה היא ישבה בצוות השופטים ? נו זאת התוצאה. מינוי שופטים שאין להם שום דבר לארוויזיון ויש להם יכולת לשפוט בנושא כמו שלי יש יכולת לבצע ניתוח מעקפים למה בפעם הבאה שלא נושיב את שלמה בנזירי בצוות השופטים יהיה לנו לשנה הבאה בתורכיה את "הרב מאיר לאו - ורק ירושלים 02" גם אז תצדיק אותם ? מן הסתם לא.
 

© Tweety ©

New member
תעשי לי טובה

דנה הייתה מעולה וזכתה בצדק. הרכב הועדה אז היה שונה. ליאור נשלח מטעמים עדתיים בלבד אחרי כשלון מוחץ שנה שעברה שלחנו שיר עם אותו סגנון וקבלנו מקום 19. מילא אם הודעה באמת הייתה עושה עבודה טובה מילא אם היו בה אנשים רציניים. תגידו מה שתגידו על טל סונדק הוא היה הרבה יותר טוב משרית חדד,ליאור נרקיס ופינג פונג שבחרו ע"י וועדה.
 

SimsY

New member
איזה פוליטיקה??

1982 במלחמת שלום הגליל כאשר הפלנגות הנוצריות טובחות שני כפרים מלאים באזרחים וישראל הואשמה בכך הגענו מקום 2 שנה אחר כך עם כל המשמעויות הפוליטיות שלה, 1983 גם הגענו מקום 2 1996 - כל הסכמי השלום שנחתמו אותה שנה והכל - מקום 29 מתוך 32 1998 - כל המצב הבטחוני המחורבן פיגועים/חיסולים - מקום 1 1999 - כל הבלגן עם המדינה הפלסטינאית תהיה או לא תהיה / פיגועים וכ' מקום 5 2002 - למרות =כל= מה שהיה שרית חדד מגיעה מקום 12 כאשר היא קיבלה ניקוד אפילו מבלגיה ! אז אנא האירי את עיניי בקשר לפוליטיקה שאת מדברת עליה ..... פוליטיקה ?? NOT
 
לא לא

יש הבדל. שרית חדד וליאור נרקיס נתנו הופעה הרבה יותר מכובדת מאשר "פינג פונג" המבזים. שרית וליאור הם ברמה מקצועית גבוהה הם זמרים מוכרים ומפורסמים מי הם פינג פונג? חבורת ליצנים שעשו מאיתנו בדיחה. אז נכון גם הפעם הוועדה טעתה. אבל גם בקדמים היא טועה- טלסונדק, קיפי ומוטי גלעדי,ועוד...
 

Eurogirl

New member
יש משהו שאני לא מבינה

גילדו הורן, שטפאן ראאב, אלף פוייר ופינג פונג - כולם שירים באותו סגנון מוזר ומטורף. אז למה השלושה הראשונים טופ 10, ורק שלנו זכה אחרון?
 

l i t a l y

New member
תביני מותק

את חייבת להבין שהכל פוליטיקה והפעם הארופיים היו ממש נאצים פשוט שונאים אותנו
 

SimsY

New member
גב' ליטל

אם אין לך משהו סביר להגיד אנא שחררי אותנו מתגובותייך שלא תורמת במאומה פינג פונג היו איומים גם בקנה מידה של סטפן ראאב וגילדו הורן ואלף פוייר - השלישייה הזאת לפחות נתנה שואו - גם אם לא היה להם שיר ללהקת פינג פונג - אפילו שואו לא היה !!! הם היו סתם חבורה של ילדים צרחניים שסתם השתוללו על הבמה בלי שום פשר ובלי סדר אז למה בדיוק ציפית????
 

l i t a l y

New member
מי את מותק

כל אחד יגיד מה שבא לו אז תשחררי אותנו מתגובותייך שלא תורמת במאומה !!!
 

SimsY

New member
תשימי לב גב' חביבותא

שלפחות אני מגיב בענייניות תוך התבססות על עובדות ולא זורק כל מיני האשמות חסרות בסיס שנובעות בעיקר מתסכול
 
תסכול????

סימס תתנצל ומייד! אם מישהו אומר משהו שלא מוצא חן בעיניך, זה לא אומר שאין לו זכות להביע את מה שהוא רוצה לומר!
 

l i t a l y

New member
תסכול?הציפור והילד !!!

תראה אתה לא צריך להיתעצבן תסכול בא מהבית!!!!
 

SimsY

New member
אני לא אמרתי

שאין לה זכות להביע את דעתה אבל לפני שהיא משתמשת כל כך מהר וכל כך תכוף במילה "נאצים" כדי שתחשוב דקה !
 

l i t a l y

New member
מותק את צריכה לשים לב לעצמך!!

דבר ראשון אני חושבת שהתסכול שלך נובע ממך בגלל שאת מתבססת על כל כך הרבה דברים שלחיים שלך אין המשך ואת תקועה באשמות חסרי בסיס אז המשך תסכול נעים !!!
 

l i t a l y

New member
מה הוא גבר ?

אבל לגברים הרבה תסכולים כמו בנות מבחינתי הוא אישה !!!!!!
 
למעלה