מזמינה את כל מי
שרוצה להגיע לערב הפתיחה של תערוכת אמנים - כולם מטופלים או היו מטופלים בחטיבה הפסיכיאטרית בתל השומר. מקום: לובי החטיבה הפסיכיאטרית זמן: 1/4/03 בשעה 18:30 בתכנית: 18:30 - התכנסות וכיבוד קל 18:30-19:30 (בערך) שוטטות בתערוכה הכוללת עבודות באמנות פלסטית, ביטוי בכתיבה, מוסיקה live, ועבודות בעיבוד דיגיטאלי. אפשר לקבל הדרכה במקום לגבי העבודות השונות. 19:45 - מעבר לבית סוראסקי הסמוך וצפייה בהצגה "אל פחד" - הצגת יחיד של אמנון אבוטבול שזכתה בפרס בתאטרונטו... בקיצור - אני נרגשת. שנה שלמה של טיפול ועבודה מזדככת לערב של הנאה וביטויי עוצמה. אשמח אם תבואו הכניסה (כמובן) חפשית שאלות הבהרות טענות ומענות - עלי!
שרוצה להגיע לערב הפתיחה של תערוכת אמנים - כולם מטופלים או היו מטופלים בחטיבה הפסיכיאטרית בתל השומר. מקום: לובי החטיבה הפסיכיאטרית זמן: 1/4/03 בשעה 18:30 בתכנית: 18:30 - התכנסות וכיבוד קל 18:30-19:30 (בערך) שוטטות בתערוכה הכוללת עבודות באמנות פלסטית, ביטוי בכתיבה, מוסיקה live, ועבודות בעיבוד דיגיטאלי. אפשר לקבל הדרכה במקום לגבי העבודות השונות. 19:45 - מעבר לבית סוראסקי הסמוך וצפייה בהצגה "אל פחד" - הצגת יחיד של אמנון אבוטבול שזכתה בפרס בתאטרונטו... בקיצור - אני נרגשת. שנה שלמה של טיפול ועבודה מזדככת לערב של הנאה וביטויי עוצמה. אשמח אם תבואו הכניסה (כמובן) חפשית שאלות הבהרות טענות ומענות - עלי!