מזמינה את כל מי

nutmeg

New member
מזמינה את כל מי

שרוצה להגיע לערב הפתיחה של תערוכת אמנים - כולם מטופלים או היו מטופלים בחטיבה הפסיכיאטרית בתל השומר. מקום: לובי החטיבה הפסיכיאטרית זמן: 1/4/03 בשעה 18:30 בתכנית: 18:30 - התכנסות וכיבוד קל 18:30-19:30 (בערך) שוטטות בתערוכה הכוללת עבודות באמנות פלסטית, ביטוי בכתיבה, מוסיקה live, ועבודות בעיבוד דיגיטאלי. אפשר לקבל הדרכה במקום לגבי העבודות השונות. 19:45 - מעבר לבית סוראסקי הסמוך וצפייה בהצגה "אל פחד" - הצגת יחיד של אמנון אבוטבול שזכתה בפרס בתאטרונטו... בקיצור - אני נרגשת. שנה שלמה של טיפול ועבודה מזדככת לערב של הנאה וביטויי עוצמה. אשמח אם תבואו הכניסה (כמובן) חפשית שאלות הבהרות טענות ומענות - עלי!
 

De-Panther

New member
../images/Emo45.gif קולה כבוד!! מעניין אותי למה...

הכוונה בעבודות בעיבוד דיגיטאלי
אפשר לקבל כאן הסבר קצר??
 

nutmeg

New member
לא!

סתאאם! יש אנשים שעובדים ולומדים מחשבים שלקחו טקסטים והפכו אותם למצגות שנראה במקום
 

De-Panther

New member
נבהלתי לרגע מהלא הזה שלך... אני כבר

התחלתי לשאול את עצמי מה לא היה בסדר בהודעה שכתבתי ואז התחלתי לקרוא את ההודעה שלך ואז שוב פעם לקרוא את שלי והבנתי אבל בכל זאת הבהלת אותי ואממממ אוקיי הבנתי גם את החלק עם המחשב
 
למעלה