מזל"ט

Cupid In Hell

New member
מזל"ט

פפפפששש אני הייתי אמור לנהל אבל רציתי ספציפית על להקה מסויימת אבל לא משנה.... בכל מקרה אני רואה שפתחו ת'פורום ומזל טוב למנהלת...
 
למעלה