Cupid In Hell
New member
מזל"ט
פפפפששש אני הייתי אמור לנהל אבל רציתי ספציפית על להקה מסויימת אבל לא משנה.... בכל מקרה אני רואה שפתחו ת'פורום ומזל טוב למנהלת...
פפפפששש אני הייתי אמור לנהל אבל רציתי ספציפית על להקה מסויימת אבל לא משנה.... בכל מקרה אני רואה שפתחו ת'פורום ומזל טוב למנהלת...