מזל טוב תמיר

orberman

New member
מזל טוב תמיר

אני מאחל לך הצלחה במוזיקה ו"אורגיות ביפן ושורות קוק..."[תמיר ימין]
 

TֱAֱMֱIֱR

New member
תודה רבה...

ובן יא חתאיר מילא פה לא יודעים מי אני כי כולם חדשים... אבל אתה...נעלבתי...
 

NeTa141

New member
מזל טוב תמיר :)

וגם למישמונקין?
קיצר שיהיה לך המון אושר והצלחה עם המוזיקה!! תהיה בריא...
 
למעלה