מזל טוב תמיר אני מאחל לך הצלחה במוזיקה ו"אורגיות ביפן ושורות קוק..."[תמיר ימין]
O orberman New member 16/9/06 #1 מזל טוב תמיר אני מאחל לך הצלחה במוזיקה ו"אורגיות ביפן ושורות קוק..."[תמיר ימין]
T TֱAֱMֱIֱR New member 17/9/06 #3 תודה רבה... ובן יא חתאיר מילא פה לא יודעים מי אני כי כולם חדשים... אבל אתה...נעלבתי...
N NeTa141 New member 17/9/06 #4 מזל טוב תמיר וגם למישמונקין? קיצר שיהיה לך המון אושר והצלחה עם המוזיקה!! תהיה בריא...