מזל טוב על הפורום!

מזל טוב על הפורום!

שלום לכולן, אני נולדתי בשבוע ה-27 במשקל 1.090 ק"ג כיום אני בכיתה י"א ומה אני אגיד לכן ממ..לא זוכרת הרבה את ימי שהותי בפגיה. סתם אני לא יודעת הפורום הזה גורם לי להתעניין, לחשוב על הגהנום שעבר על הורי.. אני קוראת וחוקרת..פותחת את עבודת השורשים, מוצאת יומן שאמא כתבה, איך היא חששה לראות אותי, את טבלאות הירידה והעליה במשקל, הבדיקות, קוצר נשימה.. את האמת? אני לא ממש יודעת את המונחים הרפואיים של הבעיות הרפואיות שקיימות אצלי היה לי דימום במח, C.P. כאשר הייתי ביסודי היו לי מספר ניתוחים שכיום אין זכר חוץ מצלקת קטנטנה ברגל. כיום אני מבינה את החיוך של אמא כל פעם שהיא אמרה שאני נולדתי בשבוע ה27, שהיה לי מזל..אני מבינה את הרגשות כשאני קוראת את מה שעובר עליכן. אני לא מרגישה שונה, אני קצת צולעת, בקושי רואים ומכיוון שמדובר בצד שמאל אצלי אז ביד בכלל אין בעיות מכיוון שאני ימנית. באופן סמלי סיימתי השנה את בדיקות המעקב. אני רואה איזה הורים מדהימים אתם ואל תתנו לילדים המקסימים שלכם להרגיש שונים. אני מסרבת להראות שונה, אולי כשהייתי קטנה היה לי קשה להבין דברים. בכיתה ב´ אמא לקחה אותי למכון למוסיקה שאלמד לנגן בכלי נגינה אז אי אפשר גיטרה, לא פסנתר ועוד כלים רבים ביד שמאל אבל בזכות אותו יום אני מנגנת במפוחית כבר 8 שנים בערך..מתנה לכל החיים המוסיקה. פעם זו הייתה אמא שחששה שיהיה קשה בטיולים שנתיים, כיום אני מראה לעצמי שגבול היכולת הוא עצום תאמינו לי, לילדים שלכם יש מזל יהיה יותר קל להתמודד עם הורים תומכים ואוהבים. קשה לי להתבטא אני כותבת פה והופכת אותי לשונה למרות שאני ממש לא, פשוט זה כנראה מעלה זכרונות שבחיים לא העמקתי מחשה בעניין. אני מאחלת לכולן רק בריאות, שיהיה רק טוב וכמובן שתזכו לשקט ומנוחה להנות מילדכם הקטנים. נ.ב מצטערת על הכתיבה המבולבלת..לא ידעתי מה להגיד, מאיפה להתחיל.
 
רק בשביל היה שווה לכתוב../images/Emo8.gif

אני שמחה שההודעה ריגשה אותך, שצהיה מאושרת כל חייך :) רק בריאות למשפחתך ותני לדנה
ממני, הילדה שלך כבר ממש גדולה :)
 
תודה רבה לך על ההודעה, כשילדתי

את שירה פתאום כל העולם הכיר מישהו שילד פג, וכולם באים ומספרים "דודה של חברה שלי ילדה פג והיום לא רואים עליו כלום..." מכירות את המשפטים האלה. יש לי דודה בת 70 שנולדה פגה במשקל 1500 קילו, לפני 70 שנה, ואז לא היו פגיות והיא תמיד מספרת לי איך אמא שלה היתה קושרת אותה עם חיתול אליה לגוף כדי לדמות מצב שהיא עדיין ברחם (סיפור מדהים בעיניי) והיא שרדה וחיה חיים נורמליים (האמת חייה חיים מדהימים, התחתנה עם מיליונר אמריקאי וחיה בניו יורק
- אולי גם לשירה יש סיכוי) בכל אופן גם ההודעה שלי קצת יצאה מבולבלת אבל יש לי סימפטיה- רק רציתי להגיד לך תודה, ואם תצליחי להביא את אמא שלך לפורום יהיה נחמד לשמוע חוויות של איך זה היה פעם...
 
ורד שלום ../images/Emo13.gif

חחח..את כבר מחפשת לשירה את המליונר בניו יורק :) "לא רואים עליה כלום.." - הרבה פעמים חיצונית יש אולי פגם אבל הכי חשוב זה להיות שלם עם עצמך כמה שזה פילוסופי..אצלי חיצונית הפגיעה לא גדולה במיחוד חוץ מזה שאני נמוכה במיקצת(לא חסרים נמוכים בעולם בלי קשר לפגות) וטיפה צולעת אבל למי אכפת? כל עיניין הדימוי העצמי קיים אצל כל אחד, גם אם הוא בריא לחלוטין, אז כן יש קשיי גיל ההתבגרות השנה הוכחתי לעצמי שאני טועה ובגדול ולא יעזור לא לי ולא לאף אחד אני כמו כל בנות גילי וטוב שכך. אנסה להביא את אימי לפורום, היא תשמח לשתף אותכן ב"חוויות של פעם" ואין ספק שבשבילי הדבר יהיה מעניין במיוחד. העניין הוא שהיא לא ממש שולטת באינטרנט אבל לא נראה לי שתהיה בעיה שהיא פשוט תכתוב ואני אשלח. יום טוב בנתיים!
 
כמה שאת צודקת

את כל כך בוגרת יחסית לילדה בכתה י"א. אין ספק שאם אדם מרגיש טוב עם עצמו גם הסביבה תתייחס אליו בהתאם.
 
אוי המשפט הזה

שמעתי אותו מרבים, אני יודעת שהוא בא בתור מחמאה ותודה רבה על כך, אך לפעמים הדבר גורם לשוני מבני גילך בגלל זווית הראייה. אני שמחה על כך ושוב תודה רבה אך לפעמים היה נחמד אם המצב היה שונה. שתינו יודעות כפי שאמרת ש"אם אדם מרגיש טוב עם עצמו גם הסביבה תתייחס אליו בהתאם" כל מה שנותר לקוות שאנשים יפנימו זאת כי אין ספק שלא תמיד קל להגיע למצב שמרגישים טוב עם עצמך, הדבר לוקח זמן רב..
 
נכון שזו קלישאה, אבל

אני באמת מאמינה בזה. עומריקי שלי הוא מאוד קטן לגילו ויש לו גם בעיה שהקול שלו מאוד נמוך (צינורות ההנשמה פגעו באחד ממיתרי הקול שלו). זו בעיה שתיפתר עם הזמן, אבל בינתיים אין לי ספק שזה פוגע ביחסים שלו עם ילדים. אנחנו כל הזמן משדרים לו שהוא הכי חכם והכי יפה וניתן לראות עליו שהוא ילד עם בטחון עצמי (אפילו מופרז לפעמים...) שבינתיים לא מודע בכלל למגבלה שלו . ברור שהיינו מעדיפים שהוא יהיה רגיל לגמרי וברור גם שיש אנשים שיזכרו תמיד להזכיר לך שאת שונה , אבל (שוב קלישאה) לרבים מאיתנו יש מגבלות שונות ומשונות (אחד רזה מדי , אחד שמן, לאחד אף בולט וכו´) וברגע שבן אדם אומר "ככה אני וזהו" החיים הרבה יותר קלים.
 
לא לא לא../images/Emo4.gif

כנראה שהבנת אותי לא נכון איני מטילה ספק במשפט ואיני חושבת שזו קלישאה! כל מה שאמרתי זה שכמובן שקשה להגיע למצב שאתה מרגיש שלם עם עצמך. אני לא מתעלמת ממגבלותי הפיסיות, אני טוענת שאני יכולה כמו כולם אבל זה ידרוש ממני מאמץ רב בהרבה, תמיד אמרתי לעצמי שאם אני ארצה לרקוד(סתם דוגמא דווקא זה לא בראש שלי כל כך כרגע..) אז כן אני אצטרך יותר שיעורים וזה לא בא בקלות אבל זה יבוא..וכשאתה עושה משהו שאתה מאמין בו ואחרים הטילו ספק בכך זו הרגשה עצומה. כל השונות הפיסית לא נעימה אבל אינך שונה לא משנה מה היא, את האמת אותי בעיות נפשיות והיותך בן אדם לא צלול מפחידה אותי ביותר, כל השאר תאמינו בעצמכם ויהיה טוב! כמו שמישהו אמר לי פעם ואני מוצאת בזה משהו קצת נכון אם כי לא בשלמותו.. "אתה לא מי שאתה חושב שאתה(לא מסכימה יותר מידי עם החלק הזה..), אתה לא מי שחושבים שאתה(חשוב לזכור זאת!), אתה מה שאתה חושב שחושבים שאתה!" אם הבנת את הבלגאן הזה.. אני מסכימה בכל מילה שאמרת בהודעתך בדיוק מה שהתכוונתי שכל אחד אפילו בריא לחלוטין, ביחוד אצל ילדים ימצאו משהו להקניט אותו והוא יאמין שמשהו לא בסדר.. אני שמחה לשמוע על עומריקי שלך
וחשוב שבבית לפחות תהיה הבנה ותמיכה כי בחוץ לא תמיד הדבר כך..שמחה מאוד לשמוע על עומרי, אשמח לשמוע עוד על עומרי וסיפוריו(שיהיה רק טוב..)
 
איזה מקסימה ובוגרת את...

איזה כיף לאמא שלך שרואה עכשיו את הפירות. ממש טוב לשמוע מהצד השני. אני גם מאוד מקווה שגיא יגדל להיות ילד בוגר ומאושר ושלא יזכור את כל מה שעבר עליו. משי
 
משי חמודה ../images/Emo13.gif

תהני מכל רגע לראות את גיא שלך גדל ומתבגר
כשהייתי קטנה אני זוכרת שהייתי מדברת על הניתוחים שעשו לי, ביסודי. תביני אני חושבת שילדים לא מבינים גם את מלוא המשמעות של העניין ועכשיו זה רק מחשבה.. אם ההורים לחוצים אז תאמיני לי הקטנטנים מבינים שלא טוב ויבכו בלי קשר אם כואב או לא.. אז זכרתי אבל ככל שגדלתי מה יש לזכור? את הכאב לשמחת כולנו לא ניתן לזכור אז חוץ ממשהו בזיכרון זה לא משפיע לרעה. תראי אני לומדת בבית ספר פסיכולוגיה ודיברנו בכיתה שברור שזה שנולדתי פגית השפיע על היחסים עם אמא ואבא וגם דברים בי שונים. אני מפחדת ממחטים ואפילו די מרופא שיניים אפילו בגילי..יש רבים כמוני ולעולם לא אדע אם זה בגלל שזה מזכיר לי את הטיפולים כשהייתי קטנה אז בעיקרון במודע גם אם אני זוכרת זה לא מפריע לי מעבר למודע לי אין את התשובות..
 
יש לי סימפטיה, גם את פגית בפורום

אנחנו רוצים גם את תאריך הלידה שלך ומקום האשפוז
 
למעלה