מזל טוב על הפורום!

עִידן

New member
מזל טוב על הפורום!

מקווה שהוא יוכל לסייע למצבם של עובדים זרים ופליטים.
 
וגם פלסטינים.

אני מקווה שלא ייפקד מקומם של הפלסטינים ממצבת העובדים הזקוקים לסיוע. חייבים לשנות את תנאי חייהם האכזריים והקשים, הדוחפים חלק מהם לרצוח בסיטונות.
 
על פי השקפתי האישית ואמונתי

אי אפשר לעסוק בשוליים החברתיים בצורה נקודתית בלבד ויש לדאוג לכל המעגל המקיף את החברה שלנו בכדי ליצור חברה בריאה ונכונה יותר. אבל זאת רק אני.
 
"הדוחפים חלק מהם לרצוח בסיטונות"????

אני מקווה שלא ייפקד מקומם של הגנבים שחיים בתנאי חיים ממש קשים וחסר להם כסף מצב ממש קשה שדוחף חלק מהם לגנוב....בסיטונאות.... אני מקווה שלא ייפקד מקומם של הנרקומנים שחיים בתנאי חיים ממש קשים וחסר להם כסף למנה .... מצב ממש קשה שדוחף חלק מהם לשדוד את אמא שלהם....בסיטונאות.... אם זה לא היה עצוב זה אולי היה מצחיק.... באיזה עולם מטומטם אני חי...??? .ההגיון אומר שגם אם אתה חי עמוק בחרא. פיצוץ עצמך בין נשים וילדים במסעדה אולי יתן לך 72 בתולות אבל לא ישפר את מצבך הכלכלי.... אני מאחל לך ...שאותו פלסטיני מסכן שחי בתנאי חיים קשים ואכזרים יתפוצץ ויקח אותך לסיבוב עם הבתולות...מותר לו...הוא מסכן עצוב ...עצוב...שאת\ה מוצאת צידוק לפשע... אנא גש\י לחנות הבלוק באסטר הקרובה למקום מגורייך.... והחזר את הסרט שאתה חי בו למדף המדע הבדיוני
 
מקרה קלאסי.

אתה בוגר מערכתה חינוך הישראלית, אני מניח. לא לימדו אתכם מהו סרקזם בשיעורי ספרות, מה?
 

roniway1

New member
ומה אתם בדיוק?

לא לימדו אותך בשיעורי אזרחות שצריך לציית לחוק? האם ברור לך שתמיכה בשוהים בלתי חוקיים היא צפצוף על החוק ? איי , חבל , - חבל שאתם לא נמצאים בארצות הברית , נראה אתכם מעיזים לצפצף שם על החוק ועוד להתגאות בזה.
 
עכשיו אני אנסה שוב:

אתה בוגר מערכת החינוך הישראלית, אני מניח. לא לימדו אתכם מהו סרקזם בשיעורי ספרות, מה?
הנה פתרון: 1. חפש בויקיפדיה מהו סרקאזם, יש שם הגדרה סבירה. 2. קרא שוב את ההודעה שלי. 3. הגב.
 

roniway1

New member
אל תעביר נושא - חכמולוג שכמוך

ענה בבקשה על השאלה : האם אתה תומך ומעודד עובדים זרים שישהו כאן למרות היותם לא חוקיים ? ענה בבקשה: האם אתה וחבריך תומכים בפסטיבל העבריינות שמתחולל כאן , שבעצם תומך בהפרת גלויה של החוק במדינה וברמיסתו ? שאלה נוספת: מדוע העובדים הזרים באים לעבוד בישראל , ולא במדינות שבהן הם באמת יכולים לשפר לאין ערוך את מצבם הכלכלי - כמו למשל: ארצות הברית , בריטניה , גרמניה , קנדה , אוסטרליה , ניו זילנד , או מדינות אחרות במערב אירופה: דנמרק , שבדיה , שווייץ. שאלה נוספת: באיזו מדינה קל יותר להיות אזרח ללא מעמד חוקי: בארצות הברית או בישראל ?
 
../images/Emo6.gif מקרה קלאסי.

אני לא מעודד, אלא את קבוצת הכדורגל שאני אוהד. אני תומך בכל מיני דברים, לא בעובדים זרים. אני תומך בשמירה על החוק, למעט אם מדובר בפקודה בלתי חוקית בעליל או בעבירה שנועדה להציל חיים. זה באופן כללי, כמובן שלא טרחת לבדוק את ויקיפדיה, אז בוודאי לא תבין למה אני מתכוון. אגב, אין לי חברים בפורום, כך שאני לא יודע למי אתה מתכוון. אלא אם כן זו הצעת חברות ?! העובדים הזרים באים לישראל משום שיש כאן אנשים נבונים כמוך. איפה עוד הם יפגשו כזאת חוכמה ?!
 

roniway1

New member
נראה את העובדים הזרים מנסים להגר לארה"ב

לא חוכמה להיות גיבורים גדולים על רפובליקת הבננות שנקראת ישראל. אדרבא , שינסו להגר לארה"ב או לבריטניה , או לאוסטרליה. נראה אותם מבלבלים את המוח למשטרת ההגירה של ארה"ב על כך שיש להם ילדים.
 
למעלה