מזל טוב לעודד קטש

AbbaJuk

New member
האהבה משכרת

מכבי ת"א ממנה מאמן עם שנתיים ניסיון באימון. אני לא מאמין שאף עיתונאי/פרשן/אוהד הייה מצליח לנבא את זה. אבל מה לעשות כמו הרבה פעמים בחיים האהבה לאדם מסויים משכרת וגורמת לנו לשכוח קצת את המציאות, ואהבה לקטש אצל כל מי שקשור למכבי וגם הרבה שלא קשורים אליה, היא פשוט עצומה. אין לי שום ספק שהחוסר ניסיון של קטש ייפגע בו. אבל בתור אוהד מכבי ת"א אני יכול להגיד גם שלא כזה איכפת לי. הפריוולגיה שלראות בחור כמו עודד על הקווים היא עצומה והיא מחפה על הידיעה שיכול להיות שההחלטה למנות אותו למאמן בגיל כזה צעיר עם כל-כך מעט ניסיון היא שגוייה. כמו שאמרתי מקודם, האהבה משכרת. עודד בהצלחה!!!
 

סלים וארזה

New member
מנהל
איפה רן אברהמי? אני לא יודע כמה עודד קטש בנוי למשחקים בהם כל משחק הוא להיות או לחדול. לכאורה זו החתמה מפתיעה כשמביאים מאמן חסר נסיון בלחץ של משחקים באירופה, אבל שמים לו מעל הראש את צביקה שרף. יש הרבה נקודות מעניינות שיש לתת עליהם את הדעת. + מי שאמר שהגליל היא כמו קולג' לא טעה בהרבה. הרבה שחקנים עברו בחממה של הגליל. במכבי ת"א לא ממש תהיה פריבילגיה לתת מרווח לשחקנים ישראלים חדשים שיתפתחו על חשבון ההישגים. + עודד קטש רצה לאמן את הלפרין בגליל, עכשיו יצא לו לאמן אותו במכבי ת"א. אני צופה לקפיצת מדרגה אצל יותם. + עומרי כספי כנראה ימשיך עוד עונה תחת עודד קטש. + איפה בדיוק יעבור הגבול בין צביקה שרף לקטש? מה אם יהיו חילוקי דיעות במהלך משחק? + האם צביקה שרף ימשיך כמאמן הנבחרת? + מה בדיוק התפקיד של מנג'ר במכבי? (האם מוני פנאן עוזב?) + האם אחת הסיבות שקטש הובא היא היותו סמל מכביסטי כדי להרגיע את האוהדים? + האם קטש באמת מספיק רציני כדי לאמן את מכבי ת"א? הרי היו לו אי אלו מקרים בהם לא היה במיטבו (קורס המאמנים, חוסר הרצון שהפגין בעבר לאמן את הגליל, ועוד ועוד)
 

dark happy shadow

Member
מנהל
ספאחיה מאמץ אותו לחיקו סלים ../images/Emo6.gif עכשיו ברצינות ספאחיה מעוניין לקחת אותו איתו לקבוצה הבאה שלו ביורוליג. אני אישית לא מרוצה מזה שנתנו לו ללכת, הוא היה מאמן טוב, אך המלחמה הרסה לו את התוכניות וההחתמות של השחקנים. לכן אינני שופט אותו, כמו מרבית הפורום שרוצה ותמך בסילוקו למרות המלחמה בקיץ והתוצאות שלה.
 
רן אברהמי במיטה עם חולדאי

"עודד קטש רצה לאמן את הלפרין בגליל, עכשיו יצא לו לאמן אותו במכבי ת"א. אני צופה לקפיצת מדרגה אצל יותם" מה שאומר שיש יותר סיכוי שמכבי אפילו לא תגיע ל16 האחרונות. לגבי הסמכויות של קטש מול שרף ונקודות כאלה ואחרות? התשובה פשוטה,ככל הנראה אחרי 3 חודשים מביכים קטש יתפוטר ושרף יהיה המאמן,ואז לא תהיינה בעיות של היררכיה :)
 

dark happy shadow

Member
מנהל
צודק מה אני יגיד יותר? הוא יתן עוד צאנ'ס להלפרין הפספוס הזה? כן מכבי בצרות עמוקות וחופרת לעצמה בור יותר עמוק מאשר זה שהיא נמצאת בו עכשיו... קודם סולומון ואחרי זה ביינום ועכשיו קטש...
 

dark happy shadow

Member
מנהל
תשובות + מי שאמר שהגליל היא כמו קולג' לא טעה בהרבה. הרבה שחקנים עברו בחממה של הגליל. במכבי ת"א לא ממש תהיה פריבילגיה לתת מרווח לשחקנים ישראלים חדשים שיתפתחו על חשבון ההישגים. תשובה: טעות להחזרי את כספי למכבי, זה ברור שהוא חייב להשאר עוד שנה לפחות מחוץ למכבי ולהיות בגליל ותחת מאמן שיתן לו דקות. התשובה תקפה לכל שחקן צעיר של מכבי בגליל, אבל במיוחד לגבי כספי. + עודד קטש רצה לאמן את הלפרין בגליל, עכשיו יצא לו לאמן אותו במכבי ת"א. אני צופה לקפיצת מדרגה אצל יותם. תשובה: נכון עכשיו קטש יתן ליותם הלפרין הפספוס הזה יותר דקות להרוס את מכבי לגמרי, אם לא יגיע רכז בדרג הראשון באירופה ועם חוש מנהיגות בניגוד להלפרין חסר העמוד שידרה. + עומרי כספי כנראה ימשיך עוד עונה תחת עודד קטש. תשובה: אסור לו לחזור למכבי! לפחות לא העונה. + איפה בדיוק יעבור הגבול בין צביקה שרף לקטש? מה אם יהיו חילוקי דיעות במהלך משחק? + האם צביקה שרף ימשיך כמאמן הנבחרת? תשובה: הוא כשל בתפקידו כמאמן הנבחרת שלא הצליח להזיז את השחקנים "הנהדרים" ומלאי "המוטיבציה" של ישראל, ולכן לא היה צריך להגיע למכבי בכלל.! + מה בדיוק התפקיד של מנג'ר במכבי? (האם מוני פנאן עוזב?) תשובה: כנראה שכן, פדרמן אחד מבעלי הבית שעושים צרות למכבי, לא מעוניין שפנאן ישאר. + האם אחת הסיבות שקטש הובא היא היותו סמל מכביסטי כדי להרגיע את האוהדים? תשובה: כן, קטש לא בנוי להיות מאמן מכבי עדיין. + האם קטש באמת מספיק רציני כדי לאמן את מכבי ת"א? הרי היו לו אי אלו מקרים בהם לא היה במיטבו (קורס המאמנים, חוסר הרצון שהפגין בעבר לאמן את הגליל, ועוד ועוד) תשובה: לא, הוא לא רציני לאמן מכבי תל אביב.
 

Or Amit

New member
התשובות שלי

+ מי שאמר שהגליל היא כמו קולג' לא טעה בהרבה. הרבה שחקנים עברו בחממה של הגליל. במכבי ת"א לא ממש תהיה פריבילגיה לתת מרווח לשחקנים ישראלים חדשים שיתפתחו על חשבון ההישגים. קטש לא בא לפתח שחקנים חדשים. מצד שני אני חושב שאנחנו נמשיך לראות את הקו החיובי של ישראלים דומיננטים במכבי, תוך כדי ייצוב מעמדו של ליאור אליהו בתור הגבוה הראשון (למעט אם באסטון יגיע, שאז אני משער שנראה משחקים רבים שבהם ליאור 4, ובאסטון 5, ואולי, במשחקי ליגה, את ליאור 3, באסטון 4 וניקולה 5). + עודד קטש רצה לאמן את הלפרין בגליל, עכשיו יצא לו לאמן אותו במכבי ת"א. אני צופה לקפיצת מדרגה אצל יותם. הלפרין, כמו ששון וביינום, הוא שחקן שבנוי על בטחון. במידה וקטש ייצר רוטציה יציבה, ויחד עם דחיפה מצופה מטל (שאני משער שיקבל את סרט הקפטן במשותף עם דרק), יכול בהחלט להפוך לשחקן משמעותי יותר ממה שהיה השנה. + עומרי כספי כנראה ימשיך עוד עונה תחת עודד קטש. אם זה באמת קורה, לשרון ששון אין מה לחפש במכבי. כספי כנראה יהיה מחליף לבורשטיין ואולי אפילו אחרי יסאייטיס ברוטציה. על עמדה מס' 4 אין מה לדבר (במיוחד אם הדיווחים על חתימה של ארנולד בנוסף לבאסטון נכונים). + איפה בדיוק יעבור הגבול בין צביקה שרף לקטש? מה אם יהיו חילוקי דיעות במהלך משחק? צביקה שרף לא אמור לנהל את המשחקים. צביקה אמור להיות בתפקיד הGM, כמו מאלין בג"ס נניח. אני משער שהוא כן שם גם כדי לתת מענה מקצועי לעודד שהוא עדיין נטול נסיון משמעותי. + האם צביקה שרף ימשיך כמאמן הנבחרת? כן. אין סיבה שלא. התפקיד הזה גם יאפשר לו להיות מעורה יותר בסקאוטינג על שחקנים אירופאים. + מה בדיוק התפקיד של מנג'ר במכבי? (האם מוני פנאן עוזב?) מוני פנאן או יעזוב, או יתמקד בתפקידו של הטים מנג'ר, להבדיל מג'נרל מנג'ר. ההתעסקות של פנאן צריכה להיות לוגיסטית נטו. עקן סלע כתב השנה ב"בלייזר" כתבה בשם "הקרקס המעופף של מוני" או משהו בסגנון, ושם הוא נוגע בדיוק בנקודה הזו. ממליץ לך לקרוא, אני אנסה למצוא את הכתבה באתר של ידיעות אחרונות. + האם אחת הסיבות שקטש הובא היא היותו סמל מכביסטי כדי להרגיע את האוהדים? לא להרגיע את האוהדים, אבל בהחלט להחזיר את ההזדהות והמכביזם לקבוצה. עשה רושם כי הקבוצה, שניזונה מהאוהדים שלה, איבדה את ה"מכביזם". שני סמלים כמו שרף וקטש, יחד עם בניה מסודרת ומובנית של הקבוצה, יכולה באמת להחזיר את אהבת הקהל לקבוצה. + האם קטש באמת מספיק רציני כדי לאמן את מכבי ת"א? הרי היו לו אי אלו מקרים בהם לא היה במיטבו (קורס המאמנים, חוסר הרצון שהפגין בעבר לאמן את הגליל, ועוד ועוד) בהחלט כן, קטש הוא איש שנבנה מהאתגרים. אין דבר שהוא שונא יותר מלהפסיד, ולא משנה מי עומד מולו. התפקיד הזה הוא מאד גדול, אבל אני מנחש שהוא יעמוד בו בצורה מצוינת.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
נהדר שיחררו מאמן טוב והביאו מאמן עם ביביסיטר מהנבחת הלאומית של ישראל. הנהלת מכבי ממשיכה לעשות שטויות פשוט. הביאו מאמן כושל מהנברחת הלאומית של ישראל עם שחקנים חלשי אופי וואו שוק שלא העפלנו לטורניר האחרון כמנג'ר של מכבי ומאמן מהגליל שהיה סמל של מכבי בשנות ה 90, אך חסר כל ניסיון. בקצב הזה האליפות תעבור לירולשים בגלל החובבניות של הנהלת מכבי... זה התחיל עם אי החתמת רכז טוב ליד סולומון, עונה אחרי כן החתמות של שחקנים אפסים ואחד מאותם פספוסים קיבל חוזה לעוד עונה ושיחרור מאמן שעכשיו לאיפה הולך נכון לsa לעזור להם בגמר ה Nba כל הכבוד פשוט... כץ ופדרמן צריכים לזוז הצידה ולתת למזרחי לנהל את העסק וזהו, כי שניהם הוכיחו כמה הם לא יודעים לנהל קבוצה עד עכשיו...
 

נמשל

New member
החלטה לא פחות ממבריקה

אני מודה. בהתחלה הופתעתי. קטש מאמן ראשי? צביקה שרף, האיש שלא אימן כבר שנים? עכשיו, אחרי כשהכל שוקע ומתחילים לעכל, מדובר בהחלטה מצוינת. נסו להזכר איך כולם הגיבו כשפיני גרשון הגיע לאמן במכבי. כמעט אותה תחושת ההלם, מכיוון קצת שונה, איך ה"מוקצה" של ההנהלה נכנס בשערי ההיכל. גם אז היו רבים ששאלו האם פיני מספיק טוב לאמן את מכבי, כמעט בלי נסיון אירופאי. כולנו יודעים מה קרה אז. נכון, יכול להיות שקטש צריך עונש שפשוף כמאמן ראשי, אבל יש משהו באיש הזה, בכריזמה שלו, בווינריות שלו, שיכול לחבר ולכפר על העדר הנסיון. הבן אדם בלי נסיון של אימון משחק אחד לקח קבוצה בינונית בגליל והפך אותה לסיפור הצלחה, בדרך שלו. ההחלטה מבריקה כי במחיר מאד זול יחסית, ההנהלה נתנה פוש שיווקי אדיר לקבוצה. פתאום התקשורת מתעוררת, יש באז אדיר, האוהדים בציפיייה, מנויים ימכרו. במקום להביא שחקן NBA עם נסיון (סטייל צ'יימברס) שגרר הד תקשורתי וציפייה ועניין אדירים, עשו את אותו אפקט עם צוות אימון זול, בכסף שיחסך אפשר להחתים שחקנים מצוינים. הכל כמובן תלוי בחלוקת עבודה, עד כמה צביקה יתן חופש לקטש, עד כמה הכימיה ביניהם תשלוט. לעניין עמדת העוזר מאמן, גיא גודס מהווה בעיה, מבחינה זו שקשה לי לראות אותו משמש כינור שני למאמן צעיר ממנו עם פחות נסיון, בעמדה שהוא בטוח שיכל למלא אותה לא פחות טוב מקטש.
 
פרסום ראשון: עמיאל יסגור מחר במכבי ת"א

פרסום ראשון: עמיאל יסגור מחר במכבי ת"א

עוזרו של קטש בגליל ימשיך תחתיו גם בעונה הבאה. שמעון מזרחי לרדיו ת"א: "לא מציב את הפיינל פור כיעד". רענן כץ: "המטרה לזכות ביורוליג". ארנולד קרוב לסיכום לשנתיים
תאריך עדכון:6/6/2007 6:22:0


אורן עמיאל יסגור מחר במכבי ת"א וישמש כעוזר המאמן הקבוצה. עמיאל, אשר שימש בתפקיד עוזרו של עודד קטש בהפועל גליל עליון, ימשיך לעבוד תחתיו וצפוי להחליף את גיא גודס.
בין היתר היה עמיאל אחראי לבחירת הזרים בגליל. רכז העבר בן ה-36 שימש כמאמן קבוצת הנוער של הגליל לאחר שפרש ממשחק פעיל.
ג`יימי ארנולד קרוב לסיכום בקבוצה על חוזה לשנתיים. הפורוורד נפגש מוקדם יותר היום עם היו"ר שמעון מזרחי ודרש שידרוג בשכרו.
קטש חתם
אנשי מכבי התכנסו היום (שלישי) במשרדיו של יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, לפגישה עם צביקה שרף ועודד קטש. לפגישה הגיעו מזרחי, דייויד פדרמן ומוני פנאן על מנת לסכם את תנאיהם של השניים ואת המבנה בו יעבדו.
בהודעה שהוציאה מכבי ת"א נכתב כי שרף יכהן החל מה-1 באוקטובר כמנכ"ל המועדון, ובמסגרת תפקידיו השונים יעמדו "שרף ומוני פנאן בראש הצוות המקצועי אשר יכלול את המאמן ואת צוות עוזריו". עוד הודיעה הקבוצה כי קטש ישמש כמאמן הקבוצה בשלוש השנים הקרובות.
שרף אישר שיקבל חלק מהסמכויות של המנכ"ל אמי אשל, ואמר: "זה תפקיד שכולל את הסמכויות של אשל ועוד דברים שצריכים להיות מטופלים. אין שום דבר מעל עודד קטש ויש לו את כל הזכויות, החובות והגיבוי לעשות את מה שהוא צריך כמאמן. הוא יוכל לקבל ממני או על ידי כל אחד בצוות המקצועי עיצה, גיבוי וחיזוק".
"קטש הוא מאמן טוב והוא יוביל את הקבוצה באסיפות, במגרש ואני אעשה את מה שצריך כדי לעזור לו ולמועדון. לעודד יש ניסיון של שנתיים וחצי כמאמן ראשי, יש לו ניסיון גדול כשחקן ואני מאמין שיחד עם כל התכונות שלו הוא יהיה מאמן יוצא מן הכלל".
שרף לא רצה להיכנס לסמכויות שלו. על הסגל לעונה הבאה הוא אמר רק: "לא הספקנו לבדוק ולדסקס את נושא ההרכב של הקבוצה. נמשיך לשבת ולדבר אל תוך הלילה, יהיו שיחות בין קטש לחלק מהשחקנים".
"התחושה שלי היא טובה", הוסיף שרף. "אני יודע שזה תפקיד שדורש הרבה עבודה, אבל אני לא יכול להתנתק מכדורסל. אני לא כוכב שביט ואני לא עובד לבד, אבל אוכל להביא את כוח העבודה שלי, את הרצון שלי ואת כל מה שאני אוהב לעשות".
צפו באנשי מכבי ת"א מגיעים לפגישה
קטש רק בן 34, אך לא חושש מחוסר הניסיון שלו: "אני מתפתח עם השנים ואהיה יותר טוב. יש לי ביטחון מלא שאני יכול לעשות את מה שאני עושה בצורה הטובה ביותר. בניגוד למה שחושבים, אני אחראי ויודע את דרישות המקצוע ולאן אני נכנס".
"חשבתי על זה ולא לקח זמן רב עד שהחלטתי שאני מוכן להיכנס לנעליים האלה. היו פחדים וכשיש את הפרפרים זה סימן טוב שזה לפני הצלחה. זו לאו דווקא התמודדות עם לחץ וזה לא קשור לגיל. מהבחינה הזו, הלוואי והתמודדות עם לחץ תהיה הבעיה שלי. זה תפקיד מחייב ולא חייבים להיות תחת לחץ כדי לעשות אותו טוב. זה אתגר גדול, חתיכת קיצור דרך, אבל יש לי ביטחון ואני חושב שזו הצעה שאי אפשר לסרב לה בעיקר כשאני בא מתוך המערכת של מכבי".
"המטרות של מכבי ת"א לא השתנו ולא צריך לדבר על זה", אמר קטש לפני שהתפנה לדבר בערגה על התקופה שלו בהפועל גליל עליון: "3 השנים בגליל היו הזדמנות גדולה לגלות את המקצוע. לא חשבתי על הכיוון הזה וגיליתי שאני יכול להיות לא רע בזה ולאהוב את זה. אני לוקח הרבה רגעים מקסימים מהגליל, שהסתיימו עם הצלחה והישגים. יש כאן סוג של אמירה שהגליל נתנה לליגה משהו רענן של ישראלים צעירים".
קטש נשאל על עתידם של שני שחקנים, וויל ביינום ועמרי כספי, ששיחק אצלו בגליל ועליו אמר המאמן שיהיה עדיף שימשיך שם בעונה הקרובה. "ביינום שחקן מצוין. לגבי כספי, אני לא משנה את דיעותיי, אבל צריך גם להקשיב לשחקן ומה הוא רוצה".

שמעון מזרחי התראיין אחר הצהריים ל"תכנית הספורט" ב-102 FM: "צביקה יהיה חלק בלתי נפרד מהמערכת המקצועית של מכבי ת"א, שתכלול את קטש, עוזריו ומוני פנאן. הוא ישתתף בבחירת השחקנים ויצפה בהם במחנות קדם העונה אם יתאפשר לו. נשמח לראות את גיא גודס ממשיך איתנו אבל לא נעמוד בדרכו אם ירצה להיות מאמן ראשי בקבוצה אחרת".

"מוני ידאג שעודד לא ישן יותר מדי, במכבי ת"א אין הרבה זמן למנוחה. מוני פנאן ממשיך בקבוצה באופן סופי. עודד לא צריך להיות לחוץ, אני לא מציב לו את הפיינל פור כיעד".

לחצו V5 וצפו בראיון עם צביקה שרף
רענן כץ הכריז לפני הפגישה: "קטש ושרף יובילו אותנו, זה הצוות הטוב ביותר שיכולנו לקבל בשלב הזה. הכסף לא היה בעיה. המטרה היא לזכות בפיינל פור".
בתשובה לשאלה האם הוא וחבריו יגדילו את התקציב לעונה הבאה, השיב כץ: "נעשה הכל, אבל הגדולה של מכבי שהיא תמיד ידעה לשמור על תקציב מאוזן".

אמי אשל ימשיך בתפקידו כמנהל התפעול של המועדון. השלמת איוש הצוות המקצועי ובעלי התפקידים העתידיים בקבוצה תבוצע בימים הקרובים.
מכבי ת"א הודיעה הבוקר לתקשורת כי הושג סיכום כספי עם נבן ספאחיה, שהחזיק בחוזה גם לעונה הבאה. ספאחיה הודה על ההזדמנות שניתנה לו לאמן קבוצה גדולה באירופה, ומחר הוא יעזוב את ישראל ויתחיל לחפש קבוצה חדשה.

לכתבות נוספות >
 
איזה שולחן יפה...

לפני שהחבר'ה האלה מצהירים הצהרות מיותרות, שקודם כל יבנו סגל, ויפסיקו לדבר, כל הזמן הם רק מדברים. שלא יפשלו כמו השנה עם הדיבורים שלהם.
 

af10

New member
צעד אסטרטגי כלכלי מטורף מצד מכבי

סחתיין עליהם. עכשיו המנויים יחטפו מוקדם ומכבי תחזור לכותרות, טוב בשבילם. הפסקתי להתעניין בכדורסל מאז שאין ישראלי טוב בקבוצה ומאז שהעיפו את נדב בכלל הפסקתי את המנוי. סיכוי טוב שהוא יחזור העונה. אולי עודד יוכל לגרום לי להתעניין בכדורסל שוב. קצת קשה אחרי 2 העונות המשעממות שהיו כאן. בכל מקרה צריך לחשוב על זה כי לראות את עודד על הקווים בלי כדור ביד זה מצב רגיש מדי. אבל צביקה שרף? הוא לא הסתדר אף פעם עם עודד.. מה קרה פתאום? התחזית נראית כאילו עודד יודחק לפינה ויקירח עוד יותר. מקווה שעודד יודע מה הוא עושה.
 

דורוןg

New member
רק לא שרף

אנו עדיין זוכרים את שנות ה90 ,אף תואר ארופאי שרף לא לקח.אך שרף היה מאחר בחילופים של שחקנים,או שלא היה מחליף שחקן חלש.לא רוצים את שרף בתור מאמן,שישאר בנבחרת.אסור הפעם לחסוך ולהתקמצן ,צריך מאמן מהשורה הראשונה,מאמן תותח,מאמן עם ניסיון רב בארופה ,פיני גרשון הגדול אומולודרוביץ אובודרוביץ
 

dark happy shadow

Member
מנהל
נראה לך שהוא יוותר לקטש על היורוליג? לא נראה לי, היה עדיף לו היה מאמן ועוזר מאמן... מנג'ר לא יצליח לתפקד כאן יחדיו עם מאמן.
 

קיר קמט

New member
אני לא מבין, 6 פיינל פורים בערך לא מספיק?

תואר אירופי ביוון לא מספיק?
 

dark happy shadow

Member
מנהל
זהו? תואר אחד בכל הפיינל פורים והשנים האלה? זה לא מנג'ר ולא מאמן סלח לי... זה אוכל חינם...
 
למעלה