ילד סוכרזית
New member
מזג אויר בברלין
היי למבינים
אני טס לברלין הלילה, הסתכלתי בכל מיני אתרים וכל אתר אומר משהו אחר לגבי גשם.
מה לדעתכם הסיכוי לגשם בשבוע הקרוב? הטמפרטורות פחות מטרידות אותי, רק האפשרות לגשם מטרידה אותי...
תודה וחג שמח!
היי למבינים
אני טס לברלין הלילה, הסתכלתי בכל מיני אתרים וכל אתר אומר משהו אחר לגבי גשם.
מה לדעתכם הסיכוי לגשם בשבוע הקרוב? הטמפרטורות פחות מטרידות אותי, רק האפשרות לגשם מטרידה אותי...
תודה וחג שמח!