מותר להפריע?

mykal

New member
על איזה כרטיס, את שואלת?

אני בקשתי לבטל את המנוי.
הם אמרו שהם יבטלו, אח"כ אחרי מספר פניות-הודיעו שצריך תעודת פטירה.
פיקססנו.
ואז שוב קיבלנו חשבונות.
אגב, אין שם כברהם רוצים לתאם לקחת את המודומים. את המכשירים.
הם גם פיקססו לאחותי--שהם רוצים לתאם לקחת את המודומים.
ועדין אתמול קיבלנו חשבון על חוב מהחודשיים האחרונים.
אנחנו הודענו על פטירת אבא ב--8/7.

ומה הלאה, היו צריכים להתקשר עד השעה 12 היום.
אני התקשרתי --הם יחזרו אלי--וואוו כמה נמאס ומעיק.
 

שקדייה

New member
הכרטיס דרכו נסלק החשבון

אמרת שבאופן אוטומטי מבטלים כרטיס אשראי של נפטר.
אז אם הכרטיס של אביך ז"ל בוטל/ נחסם- אז אין להם מאיפה לסלוק את החשבון.
ברגע שהם מבינים את זה- הם כבר רודפים אחרייך

אגב, תתאמו את איסוף המודם/ ראוטר ומה שיש ורק אל תשכחו לקחת את הטופס המאשר את החזרת הציוד, כי יש להם נטייה אח"כ גם להתעורר אחרי כמה חודשים והגיד שלא החזירו להם את הציוד....
 

mykal

New member
הכרטים גמור,

כל החיובים הקודמים לפטירת אבא, הורדו מידית,
והכרטיס נחסם.
ולכן הם שולחים את החיובים בדואר לכתובת המגורים.
אנחנו מגיעים מפעם לפעם ואוספים ומארגנים דואר, ושאר 'ירקות'.
משלמים ועד בית, ארנונה. אנחנו לא בקשנו שום מתנה מאיש.
אבל המצב מולם הוא sunfinished busines שהם כך רוצים.
אני גם לא רוצה לתאם מולם, בקשתי שיתנו לי מקום אליו אני אביא את כל הציוד.
אין לנו מה לחכות שם. אנחנו באים לארגן, לצערי, לפרק ולהחזיר ציוד.
תרמנו את רוב הדברים. ואין לנו מושג מה נעשה בדירה בגלל דיון --הבנין לאן?
 

שקדייה

New member
כרגע מדובר בדרישות תשלום שלא מחוייבות?

במידה וזה רק דרישות תשלום בדואר- אל תעשי כלום ואל תרדפי אחריהם.
תשמרי רק את הפקס + אסמכתה לשליחתו בו את מודיעה שאביך נפטר ואת מבקשת לסיים את ההתקשרות.
זה הכל.
את ממש ממש לא צריכה לרדוף אחריהם.
הם באיזשהו שלב יתחילו לרדוף אחרייך עם דרישות תשלום מופרכות, ואז הם יהיו קשובים יותר להסבר.
בשורה התחתונה גם אם זה יגיע למחלקה המשפטית שלהם, שם כבר ימצא הבר דעת שיבין שכדאי להימנע פה מהליך בו הם גם יפסידו וגם יגרם להם נזק תדמיתי נוראי.

בכל מקרה, מסכימה עם אלו שאמרו פה שאת כנראה בן אדם נחמד ואדיב מידי לטיפול בדברים האלו... אין לך איזה אח או אחות עם פה קצת יותר מלוכלך?
 

mykal

New member
הצחקת אותי.

אני הגדולה ביניהם.
ואחותי התחילה בטיפול,
וכשלא הלך--פנתה אלי--"את תצליחי לסדר"
לא אנחנו לא אנשים עם פה 'מלוכלך'
אני עוד יכולה לעיתים להיות צינית, אבל בשביל מה
צריך פה מלוכלך? בשביל שלא יחיבו מת לשלם עבור שירות שלא צורך?
למה צריך להתמודד עם זה?
איפה ההגיון? איפה הרגישות? איפה ההתחשבות?
תראי, אני בטוחה, שבסוף יסתדר, אבל זה סוחט אנרגיות שאין לי כרגע.
וגם סתם מעצבן.
מבטיחה לעדכן.
 
אני שוב ממליצה, מנסיון תפני ל"הכול בסדר". תכתבי להם מייל עם פירוט השתלשלות העניינים. הם יטפלו בזה. הם הכי אוהבים את הסיפורים ההזויים והמופרכים מול חברות התקשורת. את תראי שהם יסדרו לך את זה בצ'יק. אין לך מה להפסיד.
 

3תיתי

New member
אמרתי לך, פני דרך הפורום לצרכנות

יש שם נציגי חברות שמנטרים פניות כאלה ו"מכבים שריפות". כמו כן, אם תכתבי באתר הפייסבוק של החברה בציניות ראויה, תקבלי שיחת טלפון מבכירי החברה תוך כמה דקות. הם מאד לא מחבבים זאת. אפשרות שלישית ודי יעילה: לפנות למשרד התקשורת. הם די עוזרים.
 

noa_f

New member
את רואה את מייקל כותבת בפייסבוק בציניות ראויה

???
היא תמיד כ"כ מנומסת ועדינה. אני לא חושבת שזה ב-dna שלה.
 

3תיתי

New member
אני מוכנה לספק שרותי כתיבה צינית למשעי

שהוכיחה את עצמה! אני קנסתי את אורנג' (כן!) וגם קיבלתי מהם את הקנס שגזרתי עליהם. החליפו לי מייבש כביסה, כשהתברר שמכרו לי בלי חיישנים במחיר של עם. פנו אלי בכירי שרות הלקוחות של ביטוח ישיר (לא מנומסים במיוחד), ואף BSH והצלחתי לגרום לחברת הראל לשלם לי את 1580 השקלים שהיו חייבים לי. מגה מימנו לי מכנסיים, אחרי שניסו להתחמק, משום שהמדפים שלהם היו מעוקמים (מסדרי הסחורות מטפסים עליהם) ונקרעו לי מכנסיים. מוכנה להתנדב גם עבור MYKAL.
 

noa_f

New member


אני לא מבינה למה את מתעסקת בכלל עם רוק של ילדים (איכס) וסכנת נשיכות.
את צריכה לעבוד בשירותי כתיבה לכל נצרך. פעם זה היה מקצוע מבוקש!
צריך להחזיר אותו לתודעה
 

mykal

New member
תודה, פיקססתי עוד מכתב.

אני חושבת שמנוסח היטב,
ודי כועס.
רוצה שיניחו לנו. אנחנו רוצים לזכור את ההורים שלנו,
חייכניים, מלטפים, אוהבים. לא דרך המודמים וההתקשורת המעצבנת.
הכל גם כרוך בנסיעה ארוכה ומיגעת. בשביל כלום.
 
הביורוקרטיה במיטבה

דודתי נפטרה רווקה והשאירה מלא יורשים (האחים שלה אבלחלקם לא בחיים אז הילדים שלהם ומדובר בהרבה ילדים).
בסוף כולם ויתרו על הירושה לטובת אמי וככה היא יכלה לעשות את הפניות לבנקים ולכל העזבונות השונים שהיו ורק כשכל הכסף היה בידה - היא חילקה ליורשים את חלקם.
ושם היה מדובר על בנקים, קופות גמל ועוד מליון דברים.
לקח 3 שנים כל הספור עד שכל הכסף נאסף - ואז הייתי עדה לביורוקרטיה במיטבה).
לגבי הבנק : כיון שאתם רק 3 יורשים אז באמת אין מה לעשות אלא כל אחד יאסוף את חלקו.

לגבי התקשורת : לא לעשות כלום טלפונית. פשוט ללכת שם ולא לצאת עד שאת מקבלת אישור ביטול + החזר של כל מה שכבר שלמתם לחינם (אם שלמתם).
 

mykal

New member
כל אחד יאסוף את חלקו?!

אנחנו לא 'זכינו' לירושה כלכלית.
סכום מזערי שאנחנו ויתרנו לאחותי. מה אכפת להם להתערב.
היינו שם היינו חותמים.
עליבות והשפלה. להתנהגות הזו.

אנחנו זכינו בחינוך ראוי, לאהבת הבריות, לאחוה בינינו.
כל השאר תפל. לא מענין. באנו כי רצינו לסגור את החשבון של אבא.
כדי לא לקבל עוד דואר--זה הכל.

למה צריך לגרום לנו צער נוסף? לה אני צריכה לראות את הדמעות הצורבות בעיני אחי.
שמתבייש, מאיך התיחסו אלינו.
אוףףףףף, כ"כ ימים קשים.
 
הבנקים קצת מקובעים

אם כולכם הייתם שם עם ת"ז וחותמים שמבקשים להעביר - אז אני לא רואה בעיה. הרי הם מורים לכם כאילו את הכסף ליד ומיד אתם מפקידים בחשבון האחות (נכון שיש כאן עמלה נוספת).

כל העיסוק בנושא ירושה מאד מאד מאד כואבת ליורשים, בד"כ.
 

שקדייה

New member
לבטל התקשרות זה הדבר הכי קל בעולם

צריך לעבוד הפוך.
אם הסכום יורד מהוראת קבע בבנק- אז לבטל אותה.
אם זה יורד מהכרטיס אשראי- לבטל האשראי (בכל מקרה כדאי שתבטלו את האשראי שלו).

ברגע שצינור היניקה של החברות האלו נחסם, אז הם כבר מחפשים אותך.... ואז קל יותר לקבל מענה ממוקד ונורמלי.

לגבי הבנק, זה נראה לי מסוג הדברים שהכי טוב לא לתת לו בכלל להיכנס לך למערכת, יש להם נהלים מאוד ברורים (הרבה מזה קשור למניעת הלבנת הון)- ופשוט לזרום עם הבקשה.

מקווה שיפתר לך מהר כל השטויות המעיקות האלו,
כל כך מבינה את הבאסה שלך... לפמעים זה מרגיש כאילו אנחנו אשכרה עובדים בחצי משרה אצל כל ייצרני הניירת האלו...
 
למעלה