מורן ולירון חייבים להיות בגמר!

מורן ולירון חייבים להיות בגמר!

אני לא מאמינה איך הזוג הכי מכוער הצליח במשימת החסינות ונכנס ישר לגמר????? מילא הם אבל אסור לאיתי ונטלי להיכנס גם הם!!! הם זוג מגעיל, ותחחן ואילו מורן ולירון הם זוג כזה חמוד... היא כל כך מתוקה והחיוך שלו כזה שובה לב והם ביחד פשוט צמד מהשמיים והוא גם מאד רומנטיקן ורק הם יכולים להגיע ממש רחוק עם האהבה הזאת ובאמת...
 

ZVIKA0130

New member
מורן ולירון זוג חמוד.

מורן ולירון חיבים להיות בגמר מפני ששניהם זוג מתוק וממש מקסים בניגוד לנטלי ואיתי,
 

Anett

New member
כל זוג עדיף על איתי ונטלי

ובכלל...כל שלושת הזוגות שנשארו
אחרי שגל ושרון הלכו זה כבר לא מעניין בגרוש, פשוט משעמם!
 

bareket57

New member
אהבתי את איילה ומתן

אפשר ללמוד מהן מה זו אהבה אמיתית וטהורה ללא גינונים של "איך אנחנו נראים מבחוץ". איילה אוהבת את מתן למרות הגולמיות שלו וחוסר הביטחון שהוא משדר ומעריכה את האהבה שלו. ומתן אוהב את איילה בגלל הפשטות והכנות שלה. מעניין שעם דנה מתן נתקף פחד גבהים אך דווקא עם איילה, לא זו בלבד שהוא לא פחד במשימה האחרונה אלא אפילו ניצח כנגד כל הסיכויים. לירון היה בטוח שהנצחון בכיסו אך התבדה. מתן הצליח בזכות הנוכחות של איילה שמשדרת ביטחון, תמיכה ופירגון. אפילו מתן הופתע מכך שהוא ניצח. למרות שמתן הוא צפון-בון יש בו נשמה גדולה שיודעת להעריך את הכח הנפשי של איילה.לא אהיה מופתעת אם איילה ומתן ינצחו גם בגמר. בהצלחה!
 

galya13

New member
../images/Emo45.gif מסכימה, מורן ולירון לגמר ולניצחון!!

נטלי ואיתי הם מגיעילים, אבל בכל זאת הייתי רוצה לראות אותם בגמר, אבל כמובן שאי-אפשר גם וגם. .... איזה באסה שמתן ובת זוגתו הערסית ניצחו... , למרות שמתן דווקא בחור ממש טוב.
 
עכשיו כשמורן ולירון בגמר

עכשיו שהזוג הכי יפה במפרץ הגיע לגמר אין ספק שהם יגיעו למקום הראשון כי אצלם זה אמיתי\!!!
 
למעלה