מוקדש לך...

מוקדש לך...

בין המילים והשורות הבנתי יקירה, שאת שוב במשבר. לא שאלתי למה ומה שוב קרה, אך תדעי שבחיים הכל עובר. יש ימים טובים יותר, יש טובים פחות, על כל אחד שמאכזב, באים עוד עשרה, לפחות. החיים הם כמו נדנדה, פעם אתה למעלה ופעם יורד, מי שלא חזר, לא נחשב ל"אבידה", זאת המציאות, ככה זה "עובד". תחזרי לחייך במלוא המרץ, עוד נכונו לך ימים יפים, בהם תלמדי את "כולם" דרך ארץ, תתני להם שעורים פרטיים... זהו... עכשיו אני הולכת לאפרוחית... ערב טוב...
 
מבין המילים ושורותיך הבנתי

על מי את מדברת ומצטרפת להמלצותיך וממשיכה ואומרת היי חזקה מהרוח
 
למעלה