מופקרות נמאסתן!!!

wings23

New member
גיל המרדנות

לפי דעתי זה גיל המרדנות וזה יעבור להן. אני מכירה בנות שהיו צנועות וחסודות ותלמידות טובות והיוםהקימו משפחות חילוניות. ומנגד... אחותי המקסימה היתה מרדנית לא קטנה, וההורים שלי לא ידעו, היא היתה לוקחת בגדים צמודים בתיק שלה .... היא היתה יוצאת עם בנים ובלילה מסתובבת בכל מיני מקומות ומועדונים וגם היתה מעשנת וההורים שלי חשבו שהיא אצל חברה בשבת. והיום היא נשואה עם תאומים מהממים, ומנהלים אורח חיים דתי. אני לא הייתי נבהלת מזה, חשוב להיות עם יד על הדופק אבל לא להשתגע מהענין, כולנו היינו שם... גם אני שאלתי שאלות והתמרדתי תקופה מסויימת וכשגודלים מחליטים לבד מה הכי חשוב בחיים ולפי זה הולכים. מנסיון.. בכח זה לא ילך והמרדנות רק תגדל.
 
קראתי והזדעדעתי-ממש גועל נפש

הדרך שבה אתם עסוקים בלשפוט(סליחה שאני מכלילה אני יותר מתכוונת לכותבת השירשור) אז ככה בואו נתחיל מהעובדה שהיום אני אמא ל2 ילדים מדהימים ומקיימת אורח חיים דתי אך גם אני הייתי בת אולפנא וגם אני הלכתי עם מכנסיים מתחת לחצאית וזה היה משיקולים שכשהיינו יושבות בדשא לא רציתי שיראו לי את התחתונים. וגם אני הייתי בחורה שחיפשתי צומי כי בבית לא ממש קיבלתי אותו(קיבלתי לא בדרך שרציתי) בכל אופן הייתי מהבנות הדוסיות של השכבה,הייתי מסתובבת על הבנות הטובות והמורים היו לוקחים אותנו כדוגמא טובה לכולן אבל מה שהם לא ידעו שמאחורי המעטפת הזו,מאחורי המסכה הסתתרה נערה מאוד מאוד עצובה אשר נאנסה בצורה אכזרית-בעקבות אותו אונס הייתי נכנסת לאינטרנט?(צאטים) ופשוט זועקת לעזרה הייתי מכירה בחורים שגדולים ממני ב10 שנים ומספרת להם מה עברתי ההם היו מבטיחים שיעזרו לי ואני לא צריכה לפרט את ההמשך.. בכך הבאתי על עצמי הרס נוראי איש לא ידע,איש לא שיער ואני הייתי שבר כלי. אז לבוא ולקרוא לבחורה מופקרת ומחפשת מבלי לדעת את הסיבות של למה נפגשה עם הבחורים(ואני לא מכירה את הסיפור אני ניזונה ממה שפותחתת השרשור כתבה) זה גועל נפש ענקי. אפשר להאשים את ההורים שהם היו מספיק עיוורים אבל לקרוא לה מופקרת? את צריכה להתבייש. מעניין אם זו היתה בתך שנאנסת והיו קוראים לה מופקרת ת היית מרגישה. אני לא אשכח ששנים אחרי האונס לא חשבתי שמגיע לי בחור טוב כי "לא הייתי בתולה" וזה מה שהקהילה המחורבנת שלנו גורמת לך להרגיש-סוג ב' אז לפעמים אני מתביישת בקהילה שלנו בדיוק בגלל הדברים האלו וגם אם הבחורה היתה הולכת ללמוד איתם תורה ערומה אסור להם היה לגעת בה-את מבינה את זה??????? פשוט גועל נפש-בא לי להקיא.
 

inbardaf

New member
../images/Emo10.gif ספור עצוב ולצערי כ"כ מוכר בציבור שלנו

אני מכירה משהיא שעברה דבר דומה ועשתה לימים בלימודיה האקדמים, עבודה על היחס לאונס בציבור הדתי. חבל שהעבודה הזו לא מתפרסמת בציבור שלנו - פשוט מזעזע ההסתכלות הצבועה הזו. ההסתרה מצד אחד ואי נתינת הלגטימציה לדבר על זה. תחושת האשמה שזורקים בבחורה. וכמובן, ההפיכה שלה לבחורה סוג ב' שלא עלינו - לא בתולה. נשמע שאת היום במקום אחר - טוב יותר. קבלי חיזוק
והדרך היחידה לשנות את זה, היא מודעות.. לספר, לדבר, לספר, לדבר. אין דרך אחרת..
 

wings23

New member
אני גם לא על זרי דפנה

ובכל זאת... הניק שלך דרש את זה - SORRY
 
../images/Emo7.gif עצוב לי לקרואת את דברייך

מאחלת לך מכל הלב שהטוב שעליו את חולמת עוד יבוא.
 
גועל נפש

מי את בכלל שתעזי להאשים בחורה שנאנסה? אני לא מכירה את פרטי המקרה, אבל הם לא חשובים בכלל. אין שום דבר שמצדיק או מזמין כפיית מין בכוח. שום לבוש. שום דיבור. שום שתיה. שום דבר. בן אדם שחושב אחרת הוא בן אפל שאשמח אם יחזור לתקופה לה הוא שייך. גם כל הדיבור שלך על "מופקות" כשמדובר סה"כ בילדות... גועל נפש על הבוקר. זהו תוצר חינוך ירא שמיים? הייתי בטוחה שיש גם קבוצה מסויימת של מצוות, זניחה כזאת, שנקראת מצוות בין האדם לחברו. אבל מה אני יודעת, אני חילונית מופקרת ופלא שעוד לא אנסו אותי. בלי קשר, לא ברור לי למה במגזר שלכם כ"כ מקובל לשלוח מתבגרים ומתבגרות מהבית. למה לשלוח אותם לחיות מחוץ לבית בגיל כ"כ צעיר?
 

palachinta

New member
את מאשימה ילדה באונס שלה???

אני מנסה לחשוב - מה גורם לאדם מבוגר, שהוא אפילו הורה - להאשים ילדה באונס שלה? ההסבר היחיד שאני יכולה לחשוב עליו לצערי - זה שאותו אדם מנסה אולי להצדיק בפני עצמך משהו? מה את מאפשרת שיעשו לילדים שלך ולא עושה דבר? אין גבול להתחסדות ולצביעות. ואני לא רוצה לנחש מה קורה אצלך בבית.
 

Sara von O

New member
חשיבה מחודשת כן

אבל קודם כל על מה שאת ודומייך מעוללים. אני למדתי באולפנא דתית עוד יותר מזו שבצפת. הייתי היחידה שיצאה בשאלה ככה שזה לא אומר כלום על האולפנא. גם באולפנא וגם בבית היו הורים וחברה שגם אם לא היו מדברים כמוך זה מה שנמצא ברקע המחשבה שלהם. היחס לאשה נבחן ברגעים כאלה. שימי לב שאם נער, זכר, יוצא ומשתכר ונפגש עם בנות זה רע ולא רצוי וביטול תורה וכו', אבל יכול להימחק בקלות, נמחל לו בקלות. לנערה שתוציא את כף הרגל מחוץ למסגרת לא יימחל לעולם. אם בתך קיימה מגע כלשהו עם גבר מוטל עליה כתם שאין לו כפרה. ואם היא נאנסת היא עוברת אונס שני בתוך החברה שלה בידי אנשים כמוך.
 
אני מפנה אצבע מאשימה נגדך ודומייך

קודם כל אונסים את הנערה בתוך הדת . אחר כך היא נאנסה בידי הנערים ועכשיו מחללים את כבודה שוב בהאשמות על הפקרות כאילו שזה מה שהיא בקשה לעצמה. איך לדעתך היא תחיה עם עצמה בצל החינוך החשוך שהיא קיבלה כל השנים???. את חושבת שאם היא יצאה עם הבחורים האלה בשביל קצת תשומת לב אז היא כבר בעטה בכל מה שהיא למדה בכל השנים של שטיפת המוח שהיא עברה???. עכשיו היא גם סובלת מהפגיעה הנפשית וגם מיוסרת מ"החטא" שלה ואת עומדת שם כמו שופט עליון ומוצביעה עליה ומוקיעה אותה??? מי את בכלל, נפש זכה וטהורה כל כך שיכולה לעמוד במקום הזה. אם היתה לך נפש זכה, אם היה לך אפילו קצת חסד בנשמתך היית יודעת שרק חיבוק מגיע לנערה המסכנה חיבוק גדול ומלא אהבה כדי שהיא תוכל להמשיך עם חייה ועזרה, המון עזרה נפשית. תתביישי לך. אבל את יודעת. את לא תתביישי, את חושבת שאת מחזיקה את אלוהים בכיס שלך ויודעת יותר טוב מכל אחד אחר מה אלוהים רוצה אבל לא היית מזהה אותו אפילו עם הוא היה עומד לפניך כי את עיוורת.
 

White TigeR

New member
את חיה בסרט

הדת היהודית עוסקת רק בצניעות של האשה. "אם תאריכי בגדייך, יאריכון ימייך" וכל החרא הזה. גברים שרוצים לאנוס מישהי לא עושים חשבון מה היא לובשת, או כמה תפילות היא מתפללת או אם היא אי פעם דיברה עם גבר. גברים שאונסים עושים זאת מתוך יצר של הרסנות ומתוך רוע וכמובן מחרמנות. את שמייצגת את אורח החיים הדתי צריכה להתבייש בעצמך ובאשמה שהטלת על אותה נערה מסכנה. אני בטוחה שאם את היית נאנסת לא היית רוצה שיגידו לך שזה באשמתך, ותאמיני לי שהבנות האלו מקבלות את זה מספיק מעצמן לאחר שדבר כזה קרה להן. יש בנות שלפעמים הן קצת נאביות בקשר לדברים האלו אבל זה בשום אופן לא אומר שבגלל שהן לא העריכו נכון את המצב מגיע להן להיענש ככה. דווקא כאן צריכה הדת לקחת את הקורבנות תחת כנפיה ולהציע עזרה, ולא חרם. דווקא כאן חשובה אחדות הקהילה וחשיבות ערך הרחמים והמחילה והאחווה. גם אם אני אלך עכשיו רק עם חזייה ברחוב זה עדיין לא אומר שמותר למישהו לאנוס אותי. אין דבר כזה הצדקה לאונס. אין אין אין!!! אני מציעה שתחשבי טוב לפני שאת שופטת מישהו על פי הבגדים שלו, כי את לא בורא עולם ורק אלוהים באמת יודע את מעשיי בני האדם. אהבה, אחווה, שלום, ורעות. זה מה שהעם שלנו צריך. מה שכולנו צריכים.
 

שמואל 20

New member
/tapuzforum/images/emo45.gif את צודקת במאה אחוז !

אבל... האמת שאני לא בטוח שהיא התכוונה להאשים את הילדה, חס ושלום, או להצדיק את המעשה, היא רצתה לתת מוסר לשאר האימהות שישמרו על הבנות שלהם וינסו למנוע מקרים כאלו להבא. למרות שגם עם זה אני מאד לא מסכים. הרי לא מדובר פה על בנות 10 או 12 בחורה בגיל הזה יודעת לדאוג לעצמה ולא צריך לשמור עליה ולהעיר לה על כל מה שהיא לובשת. כמה שיותר מעירים לבן אדם, כך הוא מתייחס לזה פחות ברצינות. פשוט, לא נותנים לו אפשרות לקחת אחריות על המעשים שלו. כל דבר קובעים בישבילו. וזה הטעות הגדולה בחינוך הדתי/חרדי. בתקווה שלא יהיו עוד מקרים כאלו. /tapuzforum/images/emo201.gif
 

momoshlomo

New member
אולי כדאי פשוט להחליף אולפנה

אני לא מאמין שאפשר לחנך מהבית בגיל כזה. גם הרבה מקרים של הפקרות קורים דוקא לבנות שגדלות בבית. זה קשור לאוירה החברתית. אני זוכר שבישיבה תיכונית שאני למדתי סיפור שמישהו ש'חגג' היה מתקבל בבוז ובסלידה גם כשהיינו לבד בפנימיה. [אני לא יכול להתחייב שאף אחד לא הלך לחגוג, אני לא יודע על חיי הפרט של כולם] על כל פנים זה היה רחוק מלהיות 'cool'.רחוק מאד הישיבה שלמדתי בה 'מקור חיים', שמעתי שיש לה מקבילה לבנות-אולי כדי לך לנסות ולראות
 
את יודעת ש-80% ממקרי האונס קורים

על-ידי אנשים מוכרים בסביבה מוכרת? שהבית הוא המקום המסוכן ביותר לנשים?
 
למעלה