מופלטה..רק עם תה?

night mistress

New member
מופלטה..רק עם תה?

אני תוהה עם מה זה יכול להשתלב (אם בכלל..).. אני אישית דוגלת בתה עם נענע.. מימונה עליזה ומחוייכת לכל מי שלוקח בה חלק
 

amircn1

New member
זה גם הולך טוב עם וויסקי

בעצם, כמעט כל דבר הולך טוב עם וויסקי... מה לעשות שפשוט גוררים אותך "תאכל, תאכל, תטעם עוד"
 

MEIMIS

New member
לא רוצה להישמע גזעני.... ../images/Emo6.gif

אבל.. אני חייב בדיחה ששמעתי היום מאמא שלי. מתי זה ראש השנה ליהודים...? בתשרי מתי זה ראש השנה לנוצרים...? בסילבסטר מתי זה ראש השנה לאילנות...? בטו' בשבט מתי זה ראש השנה לחיות.....? במימונה
בכל אופן.. שעה ניסיתי להבין מה היא רוצה.. בסוף אמרתי לה לא מצחיק... עד שסבא שלי הסביר, וירד לי האסימון... בדיחה גזענית.. ואני ממש לא.. אבל זה חמוד ומבדר.. שיהיה לכולם שבוע מהנה.. אני יחזור יום שישי...(הבא).. להתראות כולם
 

Jack Daniel

New member
נצל"ש../images/Emo9.gif

התגעגעתי-אז באתי....ראיתי....?...?...? מזגתי לעצמי כוסית מרטל והלכתי לישון
לילה טוב! באתי-ראיתי-שתיתי
 

marsala

New member
לא להשמע גזעני ולספר לנו

בדיחה כזאת ? צר לי לשמוע שדברים כאלו עדיין נאמרים בישראל. MOSH
 

marsala

New member
Mufleta dear misterss...

Only with mint tea, But it will do well with light desert wine MOSH
 

night mistress

New member
פחחחחחחחחחח...מוז

זה חלק מההווי הישראלי.. אם לא נרד אחד על השני נאבד את היחוד.. בתור מרוקקית אני מאשרת את הבדיחה ..
>כאילו שמישהו חיכה לי באמת..
<
 
למעלה