מועדון האקסיות...

הוא נשמע מעפן

יש מלא גברים שמעצימים את עצמם על חשבון הנשים שאיתם. הייתה לי חברה שכבר עברה לגור עם מישהו, וכל יום היא הייתה מתלוננת שהחפצים של האקסית עדיין בבית (חולצה ישנה וכל מיני תחתונים). יום אחד אמרתי לה פשוט תקחי אותם ותזרקי לזבל, וזה מה שהיא עשתה. זה עשה לה ממש טוב. וזה לא נורא שלגבר יש ידידות, אפילו אקסיות ידידות אבל זה שהוא שומר את כולן ועוד עושה השוואות זה עושה את המצב למעפן ביותר. לגבי הפרידה אני יכולה להגיד לך שאת לא צריכה להתרגש ובטח לא להיות איתו כי התרגלת. הרגלים אפשר לשנות.
 

Princess Lotta

New member
הוא מזיין לך תמוח בגלל שאת נותנת הכל!

הוא מעלה תרף כדי לראות כמה גבוה תקפצי, כמה תשתדלי בשבילו, כמה תתאמצי...במה הוא יותר טוב ממך, בזה שזיין הרבה בנות או בזה שהוא מזיין לך תשכל? הוא מנסה וגם מצליח לערער לך את הבטחון. אז אל אל תתני לו הכל. ואם הוא לא מפסיק עם זה - תחתכי. הוא יהיה בשוק , תאמיני לי. כולם רודפות אחריו ואחת זורקת אותו. הוא יעריך אותך פתאום, אבל חשוב יותר, תתחילי את להעריך את עצמך!
 

the blak angel

New member
כן..את ממש צודקת.

הוא מותח את הגבולות שלי,זה כאילו הוא מנסה אותי,לראות מתי אני נשברת. אני פשוט אפסיק להתייחס אליו כאילו מגיע לו הכל. ואם הוא רוצה משהו-שייקח לבד. שיכין לבד. שינקה לבד. אולי אז הוא ילמד להעריך. מילא לעשות את כל זה בשבילו-זה קושי בפני עצמו. אבל לעשות הכל ועוד בסוף הוא מזיין את המוח על האקסית?! אין גבול לדבר הזה. אני לא מבינה איך התמודדתי עם זה עד עכשיו. המצב דורש שינוי דרסטי.
 

Princess Lotta

New member
המצב דורש שתעיפי אותו

ותאמיני לי, אני בת 28 והייתי במקום הזה שלך יותר מדי פעמים עד שלמדתי לחתוך. גם אני התרגלתי, התאהבתי, התאכזבתי, וגם אני נשארתי יותר מדי זמן...בפעם הבאה שהוא עושה את זה , קומי ולכי. בלי מילים, בלי דרמות, בלי היסטריה, גברים שונאים את זה. פשוט תלכי, כי הוא מנצל אותך ואת הרגש והעשייה שלך בשבילו. הגיע הזמן שהוא יראה רגש ויעשה בשבילך. אם לא, אני בטוחה שמישהו אחר יעשה בשמחה. אל תתרגלי לגברים מנצלים, או מתעללים. בבקשה...
 

MaddyD

New member
למה אבל את כל כך קורבנית?

קחי את המצב בידיים, למה את משרתת שלו? אם זה מהלב ומבחירה על מה את מתלוננת? זה הגוף שלך, אם בא לך תעשי אם לא - לא.. חשבת לרגע שפשוט את נותנת והוא לוקח? נוח שמשרתים אותך - כולם יסכימו עם זה. אני לא חושבת שזה ניצול כי הוא לא דורש את זה ממך. מעבר לכך אם את לא מקבלת הערכה, תצאי מהגישה של עצמך של אני מסכנה. את בוחרת להשאר בקשר שהוא לא נוח לך (שיכול להיות שהוא אפילו לא מודע לחוסר הנוחות) אז תעזבי את הקשר...
 

MaddyD

New member
אמרת לו ?

שזה מפריע לך? לפני שכולם זורקים אותו לעזעזל. תנסי לדבר איתו ולהראות לו שזה לא לעניין, אם הוא יגיב בצורה ראויה ומכבדת הוא 'קיפר'. זה באמת מסתכם בזה, לא לחפש משחקים ולא להפגע מבחירה. זה פוגע? תגידי, הוא ממשיך במעשה? תעזבי. אבל אם הוא לא יודע שהוא פוגע.. אז אתם במצב תקוע, לא? תנסי לקחת את המנטרה הזאת לכל תחומי החיים שלך. הרבה דברים משתפרים[:
 
עזבי אותו לרגע,

עזבי שהוא מעלה את האקסיות שלו כל הזמן. את זאת שבוחרת להוריד מהערך של עצמך, את בוחרת להתגמד ביחס לעבר שלו. לא הוא הבעיה, הדרך שאת מתמודדת עם זה זו הבעיה ואת בטח לא צריכה כל הזמן רק לתת ולתת. מה שאת צריכה זה לדעת לשים את הגבולות שלך, כאשר את והצרכים שלך במקום הראשון. ובנושא הזה אין פשרות - תבהירי לו חד וחלק שמהרגע הזה דיבור מתרברב על האקסיות הוא מחוץ לתחום. אגב, אם הוא היה רוצה מישהי אחרת הוא לא היה איתך, אז די לאכול תסביכים שאת לא משתווה להן.
 
למעלה