מוסיף מחדש את השאלה...

omrikalmi1

New member
מוסיף מחדש את השאלה...

אני רכשתי מערכת קולנוע של "פירלס"(רמקולים+סאב) "פרוסאונד" (DVD+רסיבר) הבעיה שלי היא ככה: אני שומע מוזיקה דרך המחשב\סוני פלייסטיישן 2 \ DVD וכשאני לוחץ על PRO LOGIC יש לי רעשים ברמקול הימני הקדמי, ושאני עושה את אותה פעולה עם ה"ממיר הדיגיטלי של HOT" אין לי את הרעש הזה , מה יכולה להיות הבעיה??? ניסיתי לחבר חיבורים אחרים ועדיין הייתה את הבעיה... ממני עומרי..
 

omrikalmi1

New member
לפי מה שקראתי...

באתר הזה... חיפשתי מה שאמרתם לי: http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=News&file=print&sid=16 אז הממיר אינו מחובר ביחד עם החיבור מחשב.. למקרה שזה מה שחשבתם.. זה או המחשב או הממיר
 
למעלה