מומלצי מחר 13/6

אלמרה

New member
אנשים (גברים ונשים) בעידן המודרני

אש אש... להבה... מה כל כל מושך אותנו ומרתק אותנו למסך הזה... לפורום...
 
לא מבין למה אני לא מצליח ללמוד../images/Emo128.gif

לא מבין למה אני לא מצליח ללמוד
האבחון אומר שאני לא דיסלקט!
 

eshir31

New member
../images/Emo41.gifעל לימוד ההיסטוריה בתיכונים

כאן ניתן למצוא דעטו מעניין על לימוד מקצוע ההיסטוריה בבתי ספר התיכוניים בארץ וזאת בעקבות מבחני הבגרות כעת. יום טוב,
 

bodas

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo41.gif ברגעים אלו ממש ../images/Emo41.gif../images/Emo45.gif

בצ'אט "ביולוגיה ומדעי החיים" - מרתון לימודים לקראת הבגרות (נסיוני וראשון) בואו לשאול שאלות, ולחוות דעתכם
צוות הפורום
 

ה מוזה

New member
הבטחתי לעצמי שלא אכתוב לך יותר

"..הבעיה היחידה היא שזה פשוט עלה שוב ...אבל אני מוצאת את עצמי ממש כמו פעם,מחפשת אותך, בכל מקום.ותמיד כשאני רואה אוטו כמו שלך חונה באיזה מקום שאני מגיעה אליו עולה לי חיוך קטן אבל כזה שיודע שאתה לא תהיה שם שזה לא האוטו שלך..." מכתב שלא נשלח
 

Another Girl

New member
נפתחה תחרות יצירת ה-SW הטובה

ביותר בפורום "מלחמת הכוכבים"!
בואו לפרסם את היצירה שלכם (סיפור,עיצוב,ציור,מאסה וכו') בפורום מלחמת הכוכבים (477) להשתתף בתחרות, לבחור את היצירה הזוכה ואולי לזכות בתלושים בסך 100 ש"ח מתנת סטימצקי! מחכים לראותכם...
 
למעלה