"..הבעיה היחידה היא שזה פשוט עלה שוב ...אבל אני מוצאת את עצמי ממש כמו פעם,מחפשת אותך, בכל מקום.ותמיד כשאני רואה אוטו כמו שלך חונה באיזה מקום שאני מגיעה אליו עולה לי חיוך קטן אבל כזה שיודע שאתה לא תהיה שם שזה לא האוטו שלך..." מכתב שלא נשלח
בואו לפרסם את היצירה שלכם (סיפור,עיצוב,ציור,מאסה וכו') בפורום מלחמת הכוכבים (477) להשתתף בתחרות, לבחור את היצירה הזוכה ואולי לזכות בתלושים בסך 100 ש"ח מתנת סטימצקי! מחכים לראותכם...