מחנה השמאל-בית הומולסבי../images/Emo35.gif
דיון בקהילת גאווה צעירה על השאלה האם מחנה השמאל הוא הבית הפוליטי של קהילת ההומואים, הלסביות, הבי והטרנס בישראל
האם העובדה שאנחנו מיעוט אומרת שעלינו לגלות סולידריות כלפי מיעוטים אחרים, כמו המיעוט הפלשתינאי לדוגמא
דיון בגאווה צעירה.