מומלצים 20/4

Mיקי_

New member
../images/Emo41.gifהודעה מומלצת בפורום גאווה נשית

הודעה מרגשת
, של אישה נשואה ואם לילדה בת 3
, שהתחתנה עם גבר למרות שידעה שהיא לסבית
, רק בכדי להסב לאימה אושר
. ועכשיו פותחת את דלתות הארון, לתוך זרועותיה הגאות
והאוהבות של אימה. הלוואי על כולנו קבלה שכזו
פורום
לסביות - גאווה נשית (730)
פצצה של פורום! פצצה של קהילה
 

Jony Jerusalem

New member
סקר פורום איידס על שימוש בקנדום

העלתי סקר מקביל לסקר עולמי שהיה והתפרסם בימים האחרונים בנושא שימוש בקנדום אנא מיצאו דרך להעביר את זה לגורמים המתאימים תודה ג'וני מנהל פורום איידס
 

sela v

New member
תמרורים משעשעים

ראיתם תמרור מוזר כמו זהירות קרפדות חוצות את הכביש? או שלט חניה לעובד המצטיין של החודש? אם כן נשמח אם תשלחו, ובכל מקרה אתם מוזמנים לראות את האוסף שכבר קיים בשרשור המצורף.
 

dboten

New member
מאגר שמות...

... לחתולים. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=16&msgid=29187470
 

אסִי

New member
../images/Emo41.gif רגע לפני שהאקדמיה לצחוק מסתיימת

הזמן עומד להיגמר. תכף יסגרו אורות הלופט... אך רגע לפני שכמה יעזבו, רגע לפני שמתמודד/ת יזכו בחלום חייהם בתוכנית משלהם בערוץ 2, רגע לפני שחלק יעזבו וימשיכו להופיע והצחיק, רגע לפני שהמעריצות ידפקו בדלתות ביתם של המתמודדים ולא בשומר של הלופט, רגע לפני שנשכח את השיר "הנה הם באים הקומיקאים".
רגע לפני סיום העונה הראשונה (בתקווה לשניה) של האקדמיה לצחוק, נזכרים בכל מה שהיה עד עתה בפרויקט מיוחד לפורום ביפ - ערוץ הצחוק: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=933&msgid=30695414
 
../images/Emo39.gif "כבר תרמתי" ! ../images/Emo39.gif

מכירים את המשפט הזה? אז לא , הפעם הכוונה לא לתרומה פיזית של כסף/אוכל/בגדים או משחקים. בואו תעזרו לתרום (ולהיתרם) לנושא חשוב שאני מאמינה שהוא אחד מאבני היסוד של זכות הקיום שלנו. כבני אדם. האם הדברים ברומו של עולם או טריוויאלים לחלוטין? לא משנה , כך או אחרת , אני מאמינה כל צעד קטן יוביל אותנו קדימה לחברה בריאה יותר ממה שהיא. ואפילו אם צעדנו רק אחד קטנצ'יק - דייני. המטרה של הפורום בהחלט איננה בית ספר לנימוסין (למרות שאני הַמוֹרָה שוּלָה ) או רק שאלות ותשובות , אלא דיונים שביכולתם להפרות את המשתתפים , אם ניתן , על בסיס חוויות ובהחלט כן ואפילו רצוי מאוד - גם סיפורים אישיים (נחמדים יותר או פחות). אז אני מזמינה אתכם . בואו לפורום נימוס (976) . אנחנו בראשית הדרך ומקווים ליהנות ממנה כמה שיותר
|פורסם בהתאם לאישור שניתן במערכת אישורי הפרסום|
 

yoooni

New member
בואו לנענע איתנו ../images/Emo23.gif

פורום מוזיקה לטינית - 217 - נפתח
 
למעלה