../images/Emo39.gif "כבר תרמתי" ! ../images/Emo39.gif
מכירים את המשפט הזה? אז לא , הפעם הכוונה לא לתרומה פיזית של כסף/אוכל/בגדים או משחקים. בואו תעזרו לתרום (ולהיתרם) לנושא חשוב שאני מאמינה שהוא אחד מאבני היסוד של זכות הקיום שלנו. כבני אדם. האם הדברים
ברומו של עולם או
טריוויאלים לחלוטין? לא משנה , כך או אחרת , אני מאמינה כל צעד קטן יוביל אותנו קדימה לחברה בריאה יותר ממה שהיא. ואפילו אם צעדנו רק אחד קטנצ'יק - דייני. המטרה של הפורום בהחלט איננה בית ספר לנימוסין (למרות שאני הַמוֹרָה שוּלָה ) או רק שאלות ותשובות , אלא דיונים שביכולתם להפרות את המשתתפים , אם ניתן , על בסיס חוויות ובהחלט כן ואפילו רצוי מאוד - גם סיפורים אישיים (נחמדים יותר או פחות). אז אני מזמינה אתכם . בואו
לפורום נימוס (976) . אנחנו בראשית הדרך ומקווים ליהנות ממנה כמה שיותר
|פורסם בהתאם לאישור שניתן במערכת אישורי הפרסום|