"אם יש סיבה אחת שאני כותבת כאן את המכתב הזה לך זה בשביל שכולם יראו וידעו את הנזק שנגרם מחוסר יושר. מבגידה. אני ראיתי את זה השבת. ראיתי את הנזק ואת ההשלכות שלו שניבטו אליי דרך זוג עיניים כואבות ונשמה עדינה שלא עמדה בעומס....." בגידות
שאלות נפוצות בלא מענה../images/Emo180.gif../images/Emo180.gif
הקייץ הגיע ובפורום 'אסטרטגיות והנגשת למידה' החלטנו להעלות את השאלות הנפוצות שנשאלו בשנת הלימודים ולא קיבלו מענה כללי כי הן נשאלו כל פעם עבור מקרה ספציפי אחר. סביר שתהייה גם לכם תשובה טובה עבור חלקן
"הגעתי למצב, שבו אני נמצא כמעט כל הזמן בביתי. אני הולך לבית ספר, חוזר, ולא יוצא. אני מתבייש לצאת. פשוט לא רוצה. חי בעולם הוירטואלי. אבא שלי חושב שאין לי חברים, אחותי מכירה את חלק מהחברים שלי והיא מתחילה לחשוב שאני סתם דפוק שלא רוצה לצאת, חברים שלי לא מבינים למה אני אף פעם לא בא כשהם אומרים לי לבוא למסיבה או משהו. אני פשוט חי בעולם שקרי! ונמאס לי מזה! אני רוצה לצאת.. אבל אני מתבייש.. אני פשוט מתבייש מהיותי הומו. זה מייסר אותי, הורג אותי מבפנים." הדיון בפורום גאווה וזוגיות גאה.