אהבה או חברו?
" יש לי בעיה/שאלה קצת מוזרה. שאלתי אותה גם בפורום "אהבה וירטואלית". אני בחורה נשואה+2 בת 33, ומזה חודשיים מתכתבת (אימייל) ומצ'וטטת באיי סי קיו עם בחורה רווקה בת 21 מגרמניה (לא ישראלית, גרמניה מבטן ומלידה), ש"פגשתי" בפורום בינלאומי של להקת רוק (גם דיברנו פעמיים בטלפון). אני חושבת שאני מאוהבת בה, ואם לא, בטוח שיש לי רגשות כלפיה מעבר לחברות. רוב המכתבים והצ'יטוטים שלנו זה בנושאי מוסיקה או נושאים אישיים מאד (לא מיניים, אבל אישיים), והרבה מאד כולל משפטים כמו "איי לאב יו" "איי ויש איי קאן הג יו סוויטהארט" (שהיא עצובה, או אני). גם בטלפוו דיברנו ככה (בשיחה השנייה). עכשיו היא בלונדון ככבר שבועיים (עוד יומיים למנאייק!) ואני מתגעגת אליה משהו שלא ייאמן, לא חשבתי שזה יקרה. גם היא מאד מתגעגעת אליי. אני חושבת עליה המון המון, מתה כבר לדבר איתה בטלפון שוב, בנתיים אנחנו מתכתבות (היא מאינטרנט ק
פה) וכל מכתב שלנו זה "איי לאב יו מיי סוויטי" "איי מיס יו סו מאץ'" וכאלה"
פה