מומלצים ל-10.4

NoKiA2003

New member
מומלצים ל-10.4

רוצים לדעת מי נולד ביום שנולדתם? רוצים לדעת מה צעד בראש המצעד ביום ההולדת שלכם ומה היה האלבום הנמכר ביותר? בפורום שנות התשעים מצורף לינק לאתר שיעזור לכם לגלות
 

sh53

New member
אהבה או חברו?

" יש לי בעיה/שאלה קצת מוזרה. שאלתי אותה גם בפורום "אהבה וירטואלית". אני בחורה נשואה+2 בת 33, ומזה חודשיים מתכתבת (אימייל) ומצ'וטטת באיי סי קיו עם בחורה רווקה בת 21 מגרמניה (לא ישראלית, גרמניה מבטן ומלידה), ש"פגשתי" בפורום בינלאומי של להקת רוק (גם דיברנו פעמיים בטלפון). אני חושבת שאני מאוהבת בה, ואם לא, בטוח שיש לי רגשות כלפיה מעבר לחברות. רוב המכתבים והצ'יטוטים שלנו זה בנושאי מוסיקה או נושאים אישיים מאד (לא מיניים, אבל אישיים), והרבה מאד כולל משפטים כמו "איי לאב יו" "איי ויש איי קאן הג יו סוויטהארט" (שהיא עצובה, או אני). גם בטלפוו דיברנו ככה (בשיחה השנייה). עכשיו היא בלונדון ככבר שבועיים (עוד יומיים למנאייק!) ואני מתגעגת אליה משהו שלא ייאמן, לא חשבתי שזה יקרה. גם היא מאד מתגעגעת אליי. אני חושבת עליה המון המון, מתה כבר לדבר איתה בטלפון שוב, בנתיים אנחנו מתכתבות (היא מאינטרנט קפה) וכל מכתב שלנו זה "איי לאב יו מיי סוויטי" "איי מיס יו סו מאץ'" וכאלה" פה
 

שרימפי

New member
זוג הומואים בפאב של לסביות- בג"צ.

איך מתחילים עם בחור בלי להשמע צולע
והאם יש דרך שונה להתחיל עם בחור שפגשת בפאב של לסביות
- לחצו כאן כדי להגיע ל
גאווה צעירה
 
למעלה