מומלצים ליום 11/4

|אמי גרושה וחונכתי לנצל גברים כספית

אז כך סיפורי האישי כל הסיפור מתחיל בזה שנולדתי לאמא גרושה שחוותה מכות רצח מהאבא שלי לאחר הגירושים פיתחה גישה לנצל גברים מין כאב חד שפגע בה אם הניסיון מאבא שלי מסיפורים ששמעתי ממנה שהיתה אומרת לגבר תקנה לי קניות ולאחר מכן הגבר רצה להגיע לבית סתם אני חושבת להעמיק את הקשר והיא לא היתה נותנת הזדמנות מעייפה אותו בטאקט מסדרת חברה שתגיד אני באה לשבת ואז יש הזדמנות מצויינת להעיף אותו לעזעזל בהתלה אישית זה קסם לי הרעיון לנהוג עם גברים אני ידועה בתור שובבה ואישית פתחתי גישה כמוה מנסיון שלא גדלתי אם אבי יחד ומסיפורים מרים וכואבים ברצוני לומר שלחקתי סיפור אישי מאימי שאני מעריצה והלכתי בדרכה אולי מחוסר ביטחון ולהעניק בטיחון בזכות הניצול הכספי וזה היה קטנות כמו אימי גם אני פתחתי חוסר ביטחיון לאחר מכן הבנתי שזה מוביל לא ממש לאהבה ויצאתי עם בחור כשנה והחלטתי לנהוג אחרת מתוך אהבה לגשת וכך הסיפור נמשך בערך כשנה נגמר עם טעם מר לאחר מכן הרגשיתי אבודה האם עשיתי טעות שחסכתי לו כי הגברים היו מתים עלי אם ניצלתי אני ידעת שזה לא הכיון הנכון והדרך הנכוונה מין גישה פסיכולגית שהרגיעה אותי לנהוג כך בערך כשנה ניסיתי ליצור קשר אם אבי מין מעגל כזה לסגור בחיי ולהבין לאן ממשיכים כי חוסר ביטחון נולד הרבה בעקובות נטישה של אבי האם זה הדבר הנכון למרות שברצוני לומר שיש לי מטען שאני הולכת איתו על דברים כמו מכות שעשה לאימי מצד שני אני יודעת שפיתוח עצמך היא דרך שאתה לומד מההורים מי הם ומה אם בשבילי מיותר לציין שהוא בשבילי זר אבל אני חושבת שהדרך הנכונה זה להכיר את ההורים שלך אני מתלבטת צריכה את עזרתכם המידית בתודה רבה
 
שאלה לשעת לילה מאוחרת../images/Emo29.gif

לעשות אהבה
לזיין...האם זו רק סמנטיקה או שקיים הבדל ממשי בין השניים? מה זה לעשות אהבה? מה זה לזיין? מה ההבדל הטכני? הרגשי? האם קיימת אצלכם העדפה לאחד מהם או שזה תלוי בסיטואציה?
 

tomb boy

New member
../images/Emo41.gifאיך הפכתי להיות זונה.../images/Emo18.gif../images/Emo41.gif

אני לא יודעת אם זה המקום, אבל אני מנסה. זהו המשך הסיפור שלי בבלוג שלי כאן בתפוז. אזהרה! הפוסט הנוכחי מכיל תכנים נועזים. ובלתי הולמים שאינם מיועדים לקריאה לילדים מתחת לגיל 18. עם חברות כאלה, מי צריך אויבים? או: חשבתי שאת נותנת. חלק א' עם חברות כאלה, מי צריך אויבים? או: הלווית המת. חלק ב' עם חברות כאלה, מי צריך אויבים? או: איך הפכתי להיות זונה. חלק ג' ובכלל הבלוג שלי מומלץ, כי הוא מעוצב בצורה מאגניבה, ואני ממש לא מנסה להשוויץ, אני פשוט ערה עד עכשיו, כל הלילה לא ישנתי, אז תנסו להבין כפרות עליכם. אוהבת את כוווווווווווווולם טומב בוי
 

sh53

New member
אופי

איך אתם מגדירים את האופי שלכם? מה הוא הצד החזק שלכם? הצד החלש שבכם? איזה תכונות טובות/רעות יש בכם? איך הסביבה מתארת את האופי שלכם? האם הסביבה משפיעה על האופי שלכם? מה אתם אוהבים באופי של האנשים? מהי התכונה שאתם הכי אוהבים אצל בן זוג שלכם? פה
 
למעלה