מתוק ממותק
New member
|אמי גרושה וחונכתי לנצל גברים כספית
אז כך סיפורי האישי כל הסיפור מתחיל בזה שנולדתי לאמא גרושה שחוותה מכות רצח מהאבא שלי לאחר הגירושים פיתחה גישה לנצל גברים מין כאב חד שפגע בה אם הניסיון מאבא שלי מסיפורים ששמעתי ממנה שהיתה אומרת לגבר תקנה לי קניות ולאחר מכן הגבר רצה להגיע לבית סתם אני חושבת להעמיק את הקשר והיא לא היתה נותנת הזדמנות מעייפה אותו בטאקט מסדרת חברה שתגיד אני באה לשבת ואז יש הזדמנות מצויינת להעיף אותו לעזעזל בהתלה אישית זה קסם לי הרעיון לנהוג עם גברים אני ידועה בתור שובבה ואישית פתחתי גישה כמוה מנסיון שלא גדלתי אם אבי יחד ומסיפורים מרים וכואבים ברצוני לומר שלחקתי סיפור אישי מאימי שאני מעריצה והלכתי בדרכה אולי מחוסר ביטחון ולהעניק בטיחון בזכות הניצול הכספי וזה היה קטנות כמו אימי גם אני פתחתי חוסר ביטחיון לאחר מכן הבנתי שזה מוביל לא ממש לאהבה ויצאתי עם בחור כשנה והחלטתי לנהוג אחרת מתוך אהבה לגשת וכך הסיפור נמשך בערך כשנה נגמר עם טעם מר לאחר מכן הרגשיתי אבודה האם עשיתי טעות שחסכתי לו כי הגברים היו מתים עלי אם ניצלתי אני ידעת שזה לא הכיון הנכון והדרך הנכוונה מין גישה פסיכולגית שהרגיעה אותי לנהוג כך בערך כשנה ניסיתי ליצור קשר אם אבי מין מעגל כזה לסגור בחיי ולהבין לאן ממשיכים כי חוסר ביטחון נולד הרבה בעקובות נטישה של אבי האם זה הדבר הנכון למרות שברצוני לומר שיש לי מטען שאני הולכת איתו על דברים כמו מכות שעשה לאימי מצד שני אני יודעת שפיתוח עצמך היא דרך שאתה לומד מההורים מי הם ומה אם בשבילי מיותר לציין שהוא בשבילי זר אבל אני חושבת שהדרך הנכונה זה להכיר את ההורים שלך אני מתלבטת צריכה את עזרתכם המידית בתודה רבה
אז כך סיפורי האישי כל הסיפור מתחיל בזה שנולדתי לאמא גרושה שחוותה מכות רצח מהאבא שלי לאחר הגירושים פיתחה גישה לנצל גברים מין כאב חד שפגע בה אם הניסיון מאבא שלי מסיפורים ששמעתי ממנה שהיתה אומרת לגבר תקנה לי קניות ולאחר מכן הגבר רצה להגיע לבית סתם אני חושבת להעמיק את הקשר והיא לא היתה נותנת הזדמנות מעייפה אותו בטאקט מסדרת חברה שתגיד אני באה לשבת ואז יש הזדמנות מצויינת להעיף אותו לעזעזל בהתלה אישית זה קסם לי הרעיון לנהוג עם גברים אני ידועה בתור שובבה ואישית פתחתי גישה כמוה מנסיון שלא גדלתי אם אבי יחד ומסיפורים מרים וכואבים ברצוני לומר שלחקתי סיפור אישי מאימי שאני מעריצה והלכתי בדרכה אולי מחוסר ביטחון ולהעניק בטיחון בזכות הניצול הכספי וזה היה קטנות כמו אימי גם אני פתחתי חוסר ביטחיון לאחר מכן הבנתי שזה מוביל לא ממש לאהבה ויצאתי עם בחור כשנה והחלטתי לנהוג אחרת מתוך אהבה לגשת וכך הסיפור נמשך בערך כשנה נגמר עם טעם מר לאחר מכן הרגשיתי אבודה האם עשיתי טעות שחסכתי לו כי הגברים היו מתים עלי אם ניצלתי אני ידעת שזה לא הכיון הנכון והדרך הנכוונה מין גישה פסיכולגית שהרגיעה אותי לנהוג כך בערך כשנה ניסיתי ליצור קשר אם אבי מין מעגל כזה לסגור בחיי ולהבין לאן ממשיכים כי חוסר ביטחון נולד הרבה בעקובות נטישה של אבי האם זה הדבר הנכון למרות שברצוני לומר שיש לי מטען שאני הולכת איתו על דברים כמו מכות שעשה לאימי מצד שני אני יודעת שפיתוח עצמך היא דרך שאתה לומד מההורים מי הם ומה אם בשבילי מיותר לציין שהוא בשבילי זר אבל אני חושבת שהדרך הנכונה זה להכיר את ההורים שלך אני מתלבטת צריכה את עזרתכם המידית בתודה רבה