מומלצים ב- 31.5

הפגנת תושבים בלוד

כאלפיים מתושבי העיר לוד הפגינו הערב 30/05104 בכיכר 'קומנדו' במרכז לוד במחאה על חוסר תפקוד העירייה וראש העיר; לטענת המפגינים זלזול ראש-העיר ועובדי העירייה גורמת לתושבי העיר לנסיגה משמעותית באיכות החיים. הם מבקשים למנות לעיר וועדה קרואה שתחזיר את העיר לוד 'למסלול חיים נורמאלי תקין וסדיר' לדבריהם. בבקשה חשוב מאוד להכניס למומלצים למען התושבים
 

GirlFromHell666

New member
///////////////////////

כנסו לבלוג שלי
אני אני ו....אני
 
שימוש בחניה למגורים

יש לי חניה בטאבו. אני מציב בתחומה מכולה המשמשת שימוש אחר, או למשל קראוון שאני מחנה שם באופן קבוע, ומחבר לחשמל ומים. האם זה מותר לי? הרי זה שטח שלי בטאבו ואין לי חובה להשתמש בחניה, למשל, אם אני שוחר איכות סביבה ואין לי צורך בחניה כי יש לי אוטובוס, האם מותר לי להשתמש בחניה עם מכולה כמשרד? לשתול בחלקת החניה שלי דשא כגינה?
 

shirleyrozental

New member
../images/Emo23.gifדרושים מכתבי אהבה../images/Emo23.gif

נפתחה פינה של מכתב אהבה שבועי, אז אם יש לכם מכתב אהבה יפה שעוד לא שלחתם או שבא לכם להשוויץ בו, שלחו אותו אליי דרך המסרים :) אל תתבישו! לעוד פרטים כנסו לכאן
 
למעלה