טלילה שלום,
אני גננת לגילאים 3 - 5, ואני שמחה לבשר לך כי ילד בגיל שלוש ושלושה חודשים עדיין מתקשה לצייר ציור כרצון הגננת שלו, בגיל הזה הוא עדיין צריך לשרבט, אנחנו המבוגרים יכולים לכוון אותו לעזור לו להתחיל לצייר עיגול בדרכים שונות אבל זה לאט אומר שהוא צריך לעשוךת זאת מעצמו. אני מציעה לך לחכות עוד קצת, הכיני לו פינה נעימה בחדרו או בפינה בבית שבה יש לו שולחן לגובה שלו, והניחי לו צבעים, דפים, מספריים, תני לו הזדמנות להתפתח, הוא זקוק לגירויים לפני שיש תוצאות, מקווה שעזרתי במעט, אתי