H i L o L a
New member
מוזר..../images/Emo12.gif
באתי להעביר ל'חברים',ואמא שלי הייתה לפני בטלוויזיה, אז הטלוויזיה הייתה פתוחה על ערוץ 33 (מה זה הערוץ הזה בכלל?) בקיצור יש שם תוכנית,ונוסבאום
וטלי היו בה.. קוראים לתוכנית "הלילה יענקלה לאן" ואם אתם רואים את ההודעה עכשיו, אז תבדקו,כי רוב הסיכויים שהם עדיין שם...
באתי להעביר ל'חברים',ואמא שלי הייתה לפני בטלוויזיה, אז הטלוויזיה הייתה פתוחה על ערוץ 33 (מה זה הערוץ הזה בכלל?) בקיצור יש שם תוכנית,ונוסבאום