מוזר..

H i L o L a

New member
מוזר..../images/Emo12.gif

באתי להעביר ל'חברים',ואמא שלי הייתה לפני בטלוויזיה, אז הטלוויזיה הייתה פתוחה על ערוץ 33 (מה זה הערוץ הזה בכלל?) בקיצור יש שם תוכנית,ונוסבאום
וטלי היו בה.. קוראים לתוכנית "הלילה יענקלה לאן" ואם אתם רואים את ההודעה עכשיו, אז תבדקו,כי רוב הסיכויים שהם עדיין שם...
 

H i L o L a

New member
בעיקר היה...

מוזר
כי אני לא מכירה את התוכנית הזאת ולא הבנתי מה הלך שם, דבר ראשון כל האורחים יושבים מאחורי 2 שולחנות,ומנחה עומד, בסוף כל שולחן עומדת אישה שאין לי מושג מה התפקיד שלה.. הנושא כנראה היה צחוק,כי חוץ מטלי ונוסבאום היו גם חנן גולדבט,נילי משהו ועוד כמה מצחיקים (ישנים).. סתם ראיינו אותם מדי פעם כשפנו אליהם (אגב-נוסבאום עושה עליי רושם טוב כל פעם שאני רואה אותו יותר ויותר
) והתוכנית עצמה הייתה די משעממת,ככה שהעברתי ומידי פעם חזרתי לזה, ראיתי שמעלים את טלי לבמה כדי לעשות קטע-והיא מיחזרה את הקטע שהיא עשתה בתוכנית שהיא עפה
את נוסבאום לא ראיתי עולה לבמה אבל יש מצב שהוא עלה מתי שלא צפיתי... יש עוד מישהו שראה את התוכנית ההזויה הזאתי?
 
למעלה