מודה בטעות..

Obi Dan Kenobi

New member
מודה בטעות..

שאק טי אכן נרצחה על ידי גרייווס. כך הוכיחו לי תמונות אשר פורסמו באתר הרשמי, המציגים את דיסק התוספות של ROTS. הפסקה המוכיחה.. "General Grievous Slaughters a Jedi; Escape From The General" has the evil cyborg general kill Shaak Ti before a helpless Obi-Wan and Anakin. ובנוסף, התמונה.. http://www.starwars.com/episode-iii/release/video/f20051006/img/p2_gal2_bg.jpg אם ככה, אין לי מושג למה במשחק הלגו, בספר או בקומיקס, הקטע הזה לא הופיע. ייתכן והקטע הזה הושמט, מהסיבה הפשוטה שזה סותר את עלילת פרק 25 ב"מלחמת המשובטים". עוד מידע על דיסק התוספות, כאן. עוד מידע על דיסק הסרט, פה.
 

Obi Dan Kenobi

New member
*תמונות המציגות..

סליחה, הייתי בהלם לנוכח גופתה של שאק טי, בספינתו של גרייווס.
 

Heathen Dawn

New member
אוי נו...

עלילות שסופן ששונו, עוד אחת... אתה יודע ש-Darth Vader הוא שם פרטי ושם משפחה, לא תואר סית' וכינוי סית'? ככה לפחות יוצא מ-ANH: "...only a master of evil, Darth". "You can't win, Darth". הדברים השתנו מאוחר יותר. ולמעשה, רק ב-TPM אנחנו מתוודעים לעוד דארת'ים מלבד ויידר, והשם Darth מקבל את מעמדו כתואר של אדון סית'.
 

the Sithari

New member
DARTH-DARk lord of the siTH

הוא אומר את המילה בבוז, כאילו מין "תראה למה הפכת", לא כשם פרטי
 

Heathen Dawn

New member
ההה ... ניסיון נאה לצאת מזה...

מזכיר לי את הנסיונות של יהודים ונוצרים מאמינים ליישב את הסתירות שבתנ"ך. הנסיונות שלהם כולם די מרשימים, אבל הם לא משנים את העובדה שהם מנסים לכסות בטלאים על סתירות הנובעות מכתיבה של פסוקים שונים בתקופות שונות. אז, ההסבר שלך מתקבל על הדעת, אבל עדיין נראה לי מאוד סביר שלוקאס הגה את השם Darth Vader בתור שם פרטי ושם משפחה תחילה, ורק אחר כך הפך הצירוף לתואר סית' וכינוי סית'. עובדה היא ש-Star Wars: A New Hope נקראה בהתחלה Star Wars בלבד, שהרי לוקאס לא ציפה להצלחה כה גדולה שלה, ואילו לא הצליחה כל כך היא הייתה הפרק היחידי שהיינו שומעים עליו. כשבאה ההזדמנות לסרטי המשך, לוקאס הרחיב את העלילה. אגב, לעניין DARk lord of the siTH, בערך של ויקיפדיה "Darth" כתוב שאין בסיס למוצא זה בקאנון של מלחמת הכוכבים. (הוספתי קישור)
 

the Sithari

New member
חשבת אולי שאתה זה שטועה?

היו דיונים על המשמעות של דארת' הרבה לפני שהיית בפורום, וויקיפדיה זאת אינצקלופדיה פתוחה, כל אידיוט יכול לשים מה שבא לו ותזכור שלא תמיד תמצא את כל המידע שם
 

Heathen Dawn

New member
אולי כן, אולי לא

הדרך היחידה לדעת היא לשמוע מפי לוקאס. בהיעדר מידע כזה, אפשר לפנות רק לסבירות. בהנחה שהסאגה של מלחמת הכוכבים נבנתה חתיכה אחרי חתיכה למשך שנים ולא הכל בבת אחת בשנת 1977, נראה לי סביר שהמשמעות של השם "דארת' ויידר" תשתנה בין פרק מוקדם יותר לבין אחד שהוא מאוחר יותר. לעניין ויקיפדיה - הטענה הזאת מושמעת, אני חושב, מרגע שהרעיון של ויקיפדיה הועלה באינטרנט. מה שאנשים שוכחים זה שאת הדברים ששם בה כל אידיוט יכול לתקן כל משתמש מבין יותר. למשל, התאוריות המופרכות של SuperShadow נמחקות מוויקיפדיה כהרף עין. לא מושלם, אבל בהחלט לא מצב של חוסר אמינות טוטאלי כפי שהמבקרים חושבים.
 

advanced soul

New member
לא נכון

לוקאס בה במקור עם השם DARTH VADER במשמעות של DARK FATHER (האב האפל) (מקור המידה - דיסקים שיש לי (רישמיים) מאת LUCASFILM), כך ש גDARTH משמעותו DARK (וצריך שיישמע דומה) ולא יותר מכך. ואני בכלל לא זוכר את המילה SITH מוזכרת בטרילוגיה החדשה, וודאי לא בתקווה החדשה, כך שאולי דווקה המילה SITH הומצאה אחר כך, מתוך השם של DARTH VADER כדי שאכן יהיה ניתן לפענח DARTH בצורה (יש לומר יפה) זו
 

Heathen Dawn

New member
זאתי לא ההסיטוריה

השם Darth Vader יועד תחילה למפקד כוכב המוות. רק מאוחר יותר הוא נקבע לאיש המכאני השחור, ולמפקד כוכב המוות ניתן השם Wilhuff Tarkin. המילה Sith לא מוזכרת בסרטים של הטרילוגיה המקורית. אבל היא כן מופיעה בספרים של הטרילוגיה הישנה (ישר בהתחלה: "Darth Vader, Dark Lord of the Sith"). ההשערה המקובלת ביותר באשר למילה Darth היא שהיא ממיזוג המילים dark ו-death.
 

rocky7

New member
אוי נו בחייך

דארת' יכול להיות יפה מאוד שם תואר, כמו המפקד, השליט, השר וכו.
 

Heathen Dawn

New member
ודאי שהוא יכול להיות

אבל השאלה שמעסיקה אותי הוא מה הוא היה (במקור).
 

Youngling

New member
זו אחת מהגרסאות שצולמו...

צילמו את שתי הגרסאות ואני מניח שהגרסה השנייה גם תהיה בדי.וי.די.
 

יויוני

New member
איך זה יכול להיות !!!

במשחק של ep 3 לסוני משחקים את אנאקין והורגים איתו את שאק טי !!!
 

Youngling

New member
לא בדיוק.

אתה צריך להודות בטעות שהודת בטעות! שאק טי אכן נרצחה ע"י אנאקין: http://www.starwars.com/databank/character/shaakti/?id=bts בקיצור כתוב פה בדיוק את מה שאמרתי: צולמו שני גירסאות למוות של שאק טי. אבל מה שלא ידעתי הוא שהגירסא בה היא נרצחה ע"י אנאקין היא זאת שנבחרה.
 
למעלה