מה שלומכם אנשים?

../images/Emo20.gifנצל"ש!../images/Emo20.gif

שלוםם! אני חדשה פה בפורום! יש לי כמה שאלות לשאול אותכם כדי שאני אכיר אותכם יותר טוב! שם: גיל: מקום מגורים: למה עברתי מישראל? איפה יותר כיף? האם תחזרו מתישהו לישראל? סבלתם מאנטישמיות?
 
נ.ב-

אני מישראל אבל זה נראה לי מגניב להכיר אנשים מחו"ל שהם ישראליים!
 

kit k@t

New member
ברצינות,

כמה אנשעם מציקים יכולים לבוא? מה יש, אין יותר טלויזיה? קאט
 

Trinity 8 P

New member
Oh my GOD!!

I am addicted to The West Wing!! (and The Practice, and Sex and the City) what the absence of school can do to a person... Oh and all these decorating shows are SOOOO cool!!
 

kit k@t

New member
are the skies falling?

i watch the simple life, Quintuplets, and trading spouses... yuck kat
 

ציקהלה

New member
תשובה לך ושאלה לקטי

שם: שמוליק גיל:28 מקום מגורים: יוסטון למה עברתי מישראל? כי כאן יותר טוב איפה יותר כיף? פה האם תחזרו מתישהו לישראל? כגופה סבלתם מאנטישמיות? כל יום רוצחים פה יהודים קטי כמה זמן היא נישארת פה? אני שם 5 $על שבוע
 
אז"ש../images/Emo70.gif

למה את חושבת שילדה באיזה פורום תגרום לי לברוח? :-O גאדד את כ"כ פתאטית!
 
למעלה