שלוםם! אני חדשה פה בפורום! יש לי כמה שאלות לשאול אותכם כדי שאני אכיר אותכם יותר טוב! שם: גיל: מקום מגורים: למה עברתי מישראל? איפה יותר כיף? האם תחזרו מתישהו לישראל? סבלתם מאנטישמיות?
I am addicted to The West Wing!! (and The Practice, and Sex and the City) what the absence of school can do to a person... Oh and all these decorating shows are SOOOO cool!!
שם: שמוליק גיל:28 מקום מגורים: יוסטון למה עברתי מישראל? כי כאן יותר טוב איפה יותר כיף? פה האם תחזרו מתישהו לישראל? כגופה סבלתם מאנטישמיות? כל יום רוצחים פה יהודים קטי כמה זמן היא נישארת פה? אני שם 5 $על שבוע