זה הרדיו הכי לא מאופיין בעולם עד עכשיו
הרדיו שהיה אמור לפנות לציבור הדתי והיה אמור להיות הרדיו האזורי הראשון מתוך עשרות תחנות שפונה לראשונה למגזר הזה - מפספס את ייחודו ופונה אך ורק למגזר החילוני. לצערי, מדובר בצעד רע שמזכיר מאוד את הפיכתו של ערוץ הטלויזיה תכלת ז"ל מערוץ דתי לכללי - מה שגרם לקבורתו של הערוץ תוך שבועיים. מקווה שהתחנה תדע לממש את הציפיות ממנה וסוף סוף תגרום לכך שהיא תיקלט מעבר ל-2 אמות של בניין התחנה, כי כרג א"א לקלוט אותה לחלוטין, וזה שנתיים אחרי פתיחת התחנה - אזור לשכוח שהיא לא פונה רק לשטח מסוים אלא לציבור שלם - ה"דתי-לאומי" שנמצא בכל רחבי הארץ וגם הוא מעוניין לקלוט את התחנה. כמו שקולטים את התחנות התורניות "קול ברמה" ו"קול חי" בכל הארץ באיכות מצויינת, ככה צריך להיות גם עם התחנה הזאת. עד שהרדיו ייקלט טוב כדאי שהם יקימו את אינטרנט, עם אפשרות להאזין לערוץ באינטרנט.